Colin Mcrae Arlly 3.0 Leuk????

Discussie in 'Algemeen' gestart door xbox hooligan, 24 okt 2002.

1. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er zullen wel winkels zijn waar die goedkoper te verkrijgen is. Ik heb 'm iig bij de frs gekocht voor 62.99 (met 10% kortingpas)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Re: Re: Re: Colin Mcrae Arlly 3.0 Leuk????

Vraag ik me ook af :) Ook wat die zei "met 4 spelers", volgens mij zijn dat er maar 2 :{ Nouja, we zien wel.

3. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    kan wel met 4 spelers spelen, maar split screen gaat nergens over. je kan niet eens tegelijkertijd op de baan (beetje rossen zeg maar).

voor de rest heerst het wel. auto ziet er fokking mooi uit. omgevingen zijn ook best te doen. zit meer sfeer in dan in ralli sport denk ik.

championship mode is heel gaaf gedaan, aan je wagen kan je alles veranderen.

het rijd in 1 woord: GODDELIJK (nee echt) scheurt als een ... (iets wat hard scheurt)

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    een ****** van iemand van **? :{

5. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  6. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij de eerste ****** gok ik review
    bij de tweede ** gok ik een leeftijd.

Maar zal CMR beter zijn dan Sega GT????

p.s. bij http://www.frs.nl staat dat CMR 3 €67,99 kost.:confused:

Laatst bewerkt: 24 okt 2002
  7. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Colin McRae 3 binnen... Net effe een tijdje gespeeld, en ik geef hier mijn eerste indruk:

Colin McRae was via zijn eerste en tweede game op de PsOne al meteen een succes... Dit derde deel is het eerste debuut van het spel op de next-gen consoles...

Graphics zijn erg goed, de auto's zijn subliem, het enige wat daar in de omgevingen aan zou mankeren, is het feit dat de bomen van dichtbij volgens mij 2D zijn, maar dat is een kwestie van keuze... Om de framerate hoog te houden is hier kennelijk voor gekozen... Maar je doet niet aan racen om in de bomen te scheuren, dus op zich is dit niet zo erg... Je ziet deze "tekortkoming" niet als je gewoon over de weg scheurt, dan zijn de bomen prachtig... De framerate is constant en vertoont geen haperingen zoals bijvoorbeeld NFS Hot Pursuit 2...

Het design en de menu's zijn zeer strak weergegeven, gebruikmakend van draaiende 3D-blokken die bij verschillende keuzen steeds ronddraaien naar de keuze die je uiteindelijk wilt, zeer origineel, vind ik...

De sound klinkt als goud in je oren, de soundtrack is mooi en het geluid van de Ford Focus die ik koos op het Sweden parcours en op het America Rally parcours klinkt zeer realistisch... Ik heb expres eerst een sneeuwtrack en een "normale" track gekozen met een stuk zand om te kijken wat er gebeurt...

De gameplay... Het spel draait als een zonnetje en de gameplay is het 2e zonnetje... Dit spel is denk ik beter dan Rallisport Challenge, omdat de besturing beter is en iets beter reageert... Ik spreek dus mijn voorkeur uit voor Colin McRae Rally 3, het is echt een heel mooi spel, wat je denk ik heel wat uurtjes raceplezier kan geven...

Uiteraard zijn er allerlei opties te kiezen, maar die weet ik allemaal nog niet, daar heb ik het spel te kort voor in huis (vandaag)...

Het spel kent ook wat extra's, maar het belangrijkste extra wat geboden wordt, is een documentaire over het maken van het spel Colin McRae 3, dat vind ik nou mooi! Zo kun je precies zien waar de gameontwikkelaar mee bezig is geweest (al die tijd)...

Ik hoop dat er nog andere gamers zijn hier die het spel in huis hebben? Ik geloof van wel, zo te zien... Ik ben tot nu toe zeer tevreden over deze game, het ziet er naar uit dat dit een juweel is in de kroon van de Xbox... Maar dit is natuurlijk een eerste indruk... Maar ik heb alle Colin McRae games, en deze is toch wel erg goed... ;)

8. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem morgen gelijk halen :D

9. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    DITTO!!! Wast vandaag gewoon vergeten!! maja, kep wel andere dingen aan mn hoofd op t moment :'-(

10. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    Free Record shop op city plaza had er 3 liggen. Nu nog maar 2}:]

11. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo uitgebreid gespeeld...tja...hier volgt een strikt persoonlijke mening :

Besturing = heel goed
    automodellen = wel wat mooier, maar ik kijk liever naar de baan en omgeving als ik rij.
    Geluid = ook goed.
    Damage = zeker goed gedaan.

3 demo levels = zeer matig, lelijk, saai. Vooral de sneeuw level. Alleen de cockpitview met regen is heel gaaf gedaan..... maar toch , een of andere manier ben ik met deze demo niet echt blij, ik mis de grafische mooiheid en viberatie van Ralisport......en Ralisport voelt wel sneller aan in snelheid, ondanks de 3d bomen.

;)

ps : Rally Fusion ofzo = wat een schande voor de Xbox

12. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    In de handleiding op blz. 14 staat bij controller Dualshock 2. Foutjuh.....

13. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    ? ik heb de demo gespeeld, zoals je kan lezen...ik heb niet echt veel gevoeld volgens mij. Heeft de retail versie dat wel ? net zoals Rallisport.

14. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik bedoel Dualshock 2, de controller van PS2. Heeft de vertaler niet aangepast. Ik neem aan dat ie gewoon trilfunctie heeft hoor. Dat bedoel je toch ?

15. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, mr. Lammetje... Je hebt de demo, DUS niet de game zelf... Je weet denk ik wel dat er altijd verschil zit tussen demo's en de daadwerkelijke game... Maar goed, ik hoef natuurlijk niemand om te praten... Ik ben echter van mening dat je je indruk van een spel niet teveel van demo's moet laten afhangen... Die zijn niet representatief genoeg voor wat je terug zult vinden in de daadwerkelijke game...

Ik vind Rallisport Challenge erg mooi, en dat spel is inderdaad geweldig, en de graphics zijn super... Maar Colin McRae 3 benadert mijns inziens beter de rallyrace ervaring, de auto's zijn minder "glijerig", het realisme van Colin McRae 3 is volgens mij toch wel wat "realistischer" dan Rallisport Challenge... Maar dat blijft mijn mening... Misschien is Rallisport Challenge grafisch een heel graadje mooier dan Colin McRae 3 (?), maar het verschil is niet zo enorm groot, vind ik... Maar het klopt wel dat Rallisport Challenge mooier is, in grafisch opzicht dan... Met uitzondering van de in-car graphics van Colin McRae 3, waarbij je de regendruppels en sneeuwvlokken op je voorruit ziet... Fotorealisme ten top!

Maar de besturing van Colin McRae 3 is subliem in vergelijking met Rallisport Challenge... je houdt je bolide beter op de weg en de reactie van het spel op je controller is briljant... Tenminste, dat is weer mijn mening... En ik vind gameplay beter dan graphics...

Get the real game if you want and dump that demo... :cool:

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb 'm iig bij de frs gekocht voor 62.99 (met 10% kortingpas)
    <<<<<<

coca cola card zeker ofniet ?

17. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RSC beater?????????? 8)

18. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, althans ik heb het gevoel dat CMR 3.0 gemakelijker is om onder de knie te krijgen...of het komt omdat ik Ralisport al een tijd heb gespeeld en beheers (voorzichtig met de GAS want in Rallisport vlieg je zo uit de bocht over een heuvel, wat aan de ene kant weer wel realistisch is )

Gameplay is beter, maar dit spel wil ik wel hebben (als ie ergens afgeprijsd ) Eerst wat andere games kopen....(Transworld Snowboarding, THP4, Fifa 2003.....) :D

PS : NOU NOG EEN DEGELIJK STUURTJE ]:-

Laatst bewerkt: 25 okt 2002
  19. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt mij eigenlijk behoorlijk tegen. Weer die zelfde lelijke omgeving. De bomen zien er niet uit. Dat lijkt gewoon nog op CMR 2. Daar moeten ze nu toch echt eens iets aan veranderen. Als je ziet wat er mogelijk is op de Xbox (RSC) dan is dit gewoon een luie PS2 port. Nee dit spel sla ik over.

Laatst bewerkt: 25 okt 2002
  20. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.158
    Ik heb alleen de demo gespeeld, maar wat my opviel daarin was dat het japan level voor geen meter op JAPAN lykt, wat ik erg jammer vind want ik ben zelf daar geweest en ook in die bos-omgeving rond Mount Fuji en het is daar echt adembenemend mooi.
    Verder vond ik de gameplay HEERLYK, de graphix in de demo vielen wat tegen en de parcours waren als ik heel eerlyk ben, een beetje saai en kort.

Ik zit dus nog te twyvelen of hem zal kopen.
    Ik wil eerlyk gezegd ook Deathrow maar aangezien er een contest is waarmee je die kan winnen, ga ik dat eerst maar eens proberen :)

Deel Deze Pagina