Zo, mr. Lammetje... Je hebt de demo, DUS niet de game zelf... Je weet denk ik wel dat er altijd verschil zit tussen demo's en de daadwerkelijke game... Maar goed, ik hoef natuurlijk niemand om te praten... Ik ben echter van mening dat je je indruk van een spel niet teveel van demo's moet laten afhangen... Die zijn niet representatief genoeg voor wat je terug zult vinden in de daadwerkelijke game...
Ik vind Rallisport Challenge erg mooi, en dat spel is inderdaad geweldig, en de graphics zijn super... Maar Colin McRae 3 benadert mijns inziens beter de rallyrace ervaring, de auto's zijn minder "glijerig", het realisme van Colin McRae 3 is volgens mij toch wel wat "realistischer" dan Rallisport Challenge... Maar dat blijft mijn mening... Misschien is Rallisport Challenge grafisch een heel graadje mooier dan Colin McRae 3 (?), maar het verschil is niet zo enorm groot, vind ik... Maar het klopt wel dat Rallisport Challenge mooier is, in grafisch opzicht dan... Met uitzondering van de in-car graphics van Colin McRae 3, waarbij je de regendruppels en sneeuwvlokken op je voorruit ziet... Fotorealisme ten top!
Maar de besturing van Colin McRae 3 is subliem in vergelijking met Rallisport Challenge... je houdt je bolide beter op de weg en de reactie van het spel op je controller is briljant... Tenminste, dat is weer mijn mening... En ik vind gameplay beter dan graphics...
Get the real game if you want and dump that demo...
Laatst bewerkt: 24 okt 2002