Bij Mediamarkt Deventer ook gewoon in de winkel gehaald gisteravond.... Ziet er super goed uit trouwens!!!
Het valt me wel op en ik vind dat jammer is dat de stages erg kort, langste die ik heb gedaan duurde 2minuten en 30 seconden. Waarom nou zo kort, ik wil gewoon een stage hebben van een half uur ofzo net zoals je vroeger had op de pc met rally championship 2000 geloof ik met die oranje cover, die was geniaal !!
Zouden ze niet langer worden namate je verder komt?? want bij dirt2 waren die stages waar je overheen vloog wel langer ( Trailblazer geloof ik)
Ik hoop het wel, zat van de week nog te kijken op eurosport naar de IRL en daar hebben ze stages van ongeveer 12 a 13minuten, das leuk
Die heb ik zelfs nog liggen, was echt geniaal met die smalle Engelse weggetjes met talloze betonnen en stenen muren langs de kant Dirt 3 gister gehaald, maar LA Noire weerhoudt mij er voorlopig van om ermee te beginnen. Gebeurd bij mij niet vaak dat een racespel moet wachten voor een andere game.
Een echte rallygame is het toch niet meer vind ik want dat Gymkana of hoe heet dat en rallycros is leuk maar heeft voor mij weinig met rally temaken. Net wat jullie zeggen wil ik 10 min lang mijn codriver in mijn oor horen link 3, 40, links 2 ,60, harpin maarja das mijn mening
Ze zeggen dat er zoveel details in de stages zit dat de huidige tech (en de consoles misschien ook denk ik) het niet aan kunnen om 'epic long stages' te kunnen verwerken.