lijken me smoesjes game even bekeken en hij lijkt me best goed, maar 60 euro voor een spel met zo weinig tracks(halve game onderhand) en waar je straks dik mag betalen voor de dlc wat eigenlijk al in het spel had moeten zitten is al een goede reden voor mij om hem niet te kopen....ik koop hem straks wel zodra hij afgeprijsd is naar 3 tientjes
Rallisport Challenge 2 had er wel redelijk lange stages inzitten geloof ik, en dat was nog wel last-gen.... ... dus als dat hun excuus is, waar ik trouwens niets van geloof, dan heb ik liever dat ze het maar iets minder mooi en technisch maken en dat compenseren met leuker beter leveldesign en langere tracks. Rallisport Challenge 2 was gewoon perfect, en het is te idioot voor woorden dat het al zo'n 7 jaar geleden ofzo was dat die game uitkwam, en we er nog steeds geen echt goede opvolger voor hebben in het rally-genre.
Ja klopt. En zo heel veel is er niet verandert qua Dirt 1. Mooiere licht effecten enzo, en het ziet er allemaal heel wat strakker uit ja, maar toch, de tracks waren daar ook gewoon 4/5 minuten lang. Maar ja. Ik verwacht hem maandag of dinsdag wel gewoon op de deurmat en ik zal er wel van genieten, maar toch...
De naam 'Colin Mcrae' is toch niet meer gelinkt aan dit spel? Sure hope not. De beste man zou zich omdraaien in z'n graf
ja dat zou die zeker heeft op veel fronten niet veel meer met rally temaken zitten zelfs driftproefen in
Ik snap er geen kloot van, eerst zeggen ze bij Codemasters dat deze game weer terug gaat naar het echte oorspronkelijke rally en nu zie ik dat de stages maar anderhalve minuut lang zijn etc.??? Wat is dit voor een onzin? Kan iemand die de game heeft even commentaar geven over het 'echte' rally?
Los van dat, ik heb even die gameplay beelden van jullie zitten bekijken, en naast dat de notes erg karig zijn, kloppen ze ook gewoon niet. Bijzonder dat ze zoiets op de markt durven te brengen. Die proef bestaat ook 95% uit 'medium' bochten. Uitdagend.
Het echte rally bedoelen ze inderdaad rallystages, met een codriver, alleen op de weg, etc. Dat ze 1,5 minuut duren is volgens mij alleen in het begin, dacht dat je later wat langere stages kreeg?
Als je een echte rally game wilt, moet je geen Dirt spelen. Daar is Dirt ook absoluut niet voor bedoeld. Dirt gaat om het total-package. De sfeer is ongekend. Ben je een purist, dan moet je maar geen Dirt spelen. En om dan te gaan roepen: 'hoe durven ze dit op de markt te zetten' vind ik onzin. Dirt spreekt zijn eigen doelgroep aan. Ik vind een echte rally game ook heerlijk, maar kan ook genieten van Dirt met al zijn disciplines en over-the-top sfeer.
Het is trouwens gewoon echt DiRT 3 en Colin McRae is in z'n geheel geschrapt van de boxart dus daar hoeft men zich niet meer druk over te maken.
Dirt 2 was wel degelijk met Colin. Staat op het hoesje, en aan het einde kreeg je een speciaal colin event met zijn Ford MK2 gevolgd door een Tribute video over Colin.
Dat vind ik ook een onzin-argument. Rallisport Challenge 2 is ook niet alleen voor de rally 'purist', want daar zaten ook genoeg andere onderdelen in en was qua gameplay niet helemaal realistisch maar tussen arcade en realistisch in... ... maar als je dan rally kon doen, dan waren het tenminste wel lange tracks. Wat mij betreft was dat gewoon ideaal. Daar hoef je geen 'purist' voor te zijn, maar een rally-game met alleen maar korte tracks vind ik wel weer het andere uiterste...
De Colin Mcrae reeks is nooit voor de purist geweest (dat is maar één rally game: Richard Burns Rally), maar kom op hé, je kan toch wel zorgen dat je notes gewoon kloppen? In dat filmpje van Budje haal ik zo vijf fouten eruit. En hoezo alleen hard, medium en easy? In het echt gebruikt men minstens zes indicaties (die ook zeker nodig waren in die stage). En als je dan bedenkt dat Codemasters dit 8 jaar geleden!!! voor elkaar kreeg: [yt]BpK4Jr34t6Q[/yt] Dan is Dirt 3 best wel zielig eigenlijk.
Je kan kiezen tussen simpel en uitgebreide notes. Dat easy hard spul is van de simpele notes. De uitgebreidere gebruikte gewoon de 1 - 6 indicaties.
Wacht even, dus als ik het goed begrijp heeft Dirt 3 geen lange rally tracks?? Niet eens zo lang als Dirt 1? Ik hoop dat iemand dit kan ontkrachten, Dirt 1 met veel plezier uitgespeeld. Dirt 2 vond ik 3 keer niks :/
Aan je gamertag te zien, JeePee, speel(de) jij PGR veel. Dat is nog meer arcade dan bijvoorbeeld de DIRT serie nietwaar? Helaas is er momenteel geen uberrealistische rallygame als Richard Burns, dus hebben we de keuze uit DIRT en WRC, al vond ik beiden erg vermakelijk Ik wacht met smart op mn delivery van Gamehubs
Er zitten rally's in van anderhalven minuut maar ook van 3 + minuten en in time trail en free race heb ik ook rally's gedaan van 3 + minuten Als je Dirt 2 niks vind dan vind je Dirt 3 wel goed Dirt 3 lijkt meer op Dirt 1 dan Dirt 2 minder over de top minder bullshit en wat grauweren graphics