Er komen vier DLC packs aan Power and Glory Car Pack Mud and Guts Car Pack Monte Carlo Track Pack X Games Asia Track Pack http://www.ps3trophies.org/game/dirt-3/trophies/
Heb hem net even gespeeld en hij rijd wel lekker. Nooit eigenlijk geen dirt gespeeld maar hij bevalt me wel.
Laatste Track Pack zijn dus helemaal geen rally?? of nog niks over bekent? en Monte Carlo gewoon weer 8 Stages?
whoo 9,2 is wel hoog.. voor wat ik hoor en lees(heb hem zelf nog niet gehaald ivm examens) dus zal volgende week is kijken
Ik heb geen idee volgens is er nog niks over bekend... Ik heb nu 9 uur 25 minuten 17 seconden gespeeld en zit op 72 % van career . Credits heb ik al voorbij zien komen ..
Oehh dat klinkt wel fijn dus kan je die tracks toch achter elkaar rijden Zo erg zit ik niet in de rally-sport maar vind het toch altijd leuk om te spelen en als ik er toevallig is langs zap op RTL7/Eurosport blijf ik meestal wel even hangen. maar kan iemand die wel wat meer verstand heeft zeggen wat voor trek Monaco ongeveer wordt (ondergrond, weer, vorm van de baan) Thanks
Het is gewoon een heerlijke racer met prachtige graphics, wáánzinnig geluid en ongelofelijk lekker snelheidsgevoel.
Iemand meer last van dat beeld happerd bij gymkhana.. Heb er alleen daar last van bij de rest niet ...
Rally van Monaco / Monte carlo is een asfalt rally. Bergen. Haarspeldbochten. Veel zon. Echter, als je verder de berg op rijd ligt er sneeuw. Dit maakt het heel spannend omdat je tijdens service banden moet kiezen. Meerendeels van de rally is asfalt, dus kies je voor asfalt banden. Maar op de delen waar sneeuw ligt, is het lastig rijden met asfalt banden in de sneeuw. Vorig jaar en dit jaar zit monte niet in de WRC, maar ik raad je aan op youtube WRC Monte Carlo in te tikken.
Oehh zier er welvet uit, vooral omdat het 2 verschillende weer(ondergrond) zijn hopwn dat het ook wat langere tracks zijn (a) We zullen zien, is er ook al een datum bekend??
Nu meerdere mensen de game hebben, een simpele vraag. Kun je online tegen andere mensen (je vrienden bijv) racen? En dat je ze dan ook gewoon op de weg ziet, en dus ook tegen ze aan kunt crashen enzo, gewoon car battles enzo? Want Dirt 1 had dat je alleen maar tegen ghosts kon rijden ofzo en dat bedoel ik niet, ik wil gewoon echt realtime tegen mijn vrienden rijden
Oeh.... vind m wel erg arcade.. Was volgens mij echt niet zo erg in dirt 1 en 2. de auto glijdt naar mijn mening wel heel erg over de weg... nouja, even wat meer spelen, zal wel weer wennen. Omgevingen zijn in ieder geval weer En de hoeveelheid rally ook!
Je hebt sowieso een paar (fun) modes waar je goed kan crashen tegen je vrienden. Deze modes vinden nl plaats op gymkhana De modes zij oa; capture de vlag(als je tegen auto rijd met vlag heb jij de vlag), zombie(of andere naam) maar 1 iemand is zombie en als ie tegen iemands auto rijd hij ook, wie het langst normaal kan blijven. Dit soort modes vind ik opzich wel leuke variatie als je het echte racen even zat bent. Of je echte races ook zo kan doen als jij wilt? Geen idee.