Gister voor het eerste gespeeld en moet zeggen wat een lekker spel is het!! Dirt 2 was leuk, maar begon toch te vervelen, dit heb ik bij Dirt 3 nog niet gehad. De races vliegen voorbij doordat ze zo vet zijn, grfx zijn echt mooi geworden, zo ook de stages en wat me opviel is dat het zand wat andere wagens achterlaten ook super mooi is gedaan en vooral als je erachter rijdt. Kwa geluid van wagens vond ik Dirt 2 al 1 van de betere, maar Dirt 3 gaat nog een stap verder, vooral als je langs muren rijdt of net uit een stuk bebossing of gebergte rijdt, een soort dip waar het geluid in valt, en raak je bijna de muur aan begint het geluid echt te snijden(weerkaatsing). Sneeuw stages ook erg vet, en moest meteen aan rallisport denken toen ik door de slijk reed. Dit gecombineerd met het perfecte geluid zorgde ervoor dat ik meteen ging douchen, zo smerig da ik me voelden.
Heb tot nu toe niks te klagen, geen minpuntjes tegengekomen. De menu's zijn stukken beter worden als dat camping gedoe van Dirt 2, zoals hierboven al genoemd werd, lekker logisch en mooi op volgorde alles. Owja! Voordat ik het vergeet, muziek is ook vet wat erin zit! Eerste game wat dubstep bevat volgens mij
Laatst bewerkt: 25 mei 2011