1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Colin McRae: DiRT 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 aug 2010.

1. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even en dan staat postbode hier met Dirt :) Als ik de beelden hier beetje zie en de comments dan zie ik dat het alweer heel goed zit.

2. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem straks even oppikken.

Wat ik echt hoop is dat de Single Player gevarieerder is als dat van Dirt 2, dat werd echt een extreme sleur. En ben ook bang dat dat met Dirt 3 gaat gebeuren door de weinig verschillende tracks die er in zitten, maar we gaan het wel zien.

3. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hij is niet flop vind hem alleen wat tegenvallen aangezien Codemasters de officiele WRC licentie heeft en ik daar maar weinig van terug zie.. Ook qua graphics vind ik hem niet mooier dan Dirt 2. Gelukkig wel een heel stuk gevarieerder dan Dirt 2, heb maar weinig op dezelfde tracks moeten racen. Alleen rallycross stelt teleur qua tracks ben maar 1 leuke tegenkomen de rest zijn van die ongeinspereerde korte tracks en zeker een achteruitgang ivm Dirt 2. Rally, Trailblazers en Head2Head zijn wel top en Gymkhana kan me gestolen worden. Verder vind ik het jammer dat Gatecrasher en Domination er niet meer inzitten zeker nu er splitscreen in zit.

Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  4. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dat die gevarieerder is vind ik al goed. Grfx zouden juist mooier moeten zijn? Dat het geen Colin 3 is was al bekend, maar dat maakt met niet uit. Daar moeten we maar genoegen mee nemen. Ben benieuwd, er is momenteel toch geen zak te beleven op de PS3.

5. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Heb het spel nu een paar uurtjes. Iets van 16 races gespeeld.
    Ik heb Dirt 1 en Dirt 2 grijs gespeeld. Was weer even wennen eerste race, het lijkt langzamer, maar dat kwam door dat ik met een slome auto reed. Net een race met een Lancia Delta gedaan, en dat is toch behoorlijk tof.
    Tip, speel hem op z'n moeilijkst, dus al die a-b-s bulshit uit, dan krijg je tenminste nog een beetje dat rally gevoel mee.
    Qua graphics, lijkt ie best op z'n voorgangers, op de trailers leek ie mooier. Maar dat maakt niks uit. Kijk gewoon af en toe de replay van een vette race terug en je voelt je zelf weer helemaal gaaf.

6. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    vind het een geweldige racer, maar toch knaagt het gevoel dat dirt 2 veeeeel meer content had/heeft.

7. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je 'm al uitgespeeld dan? In reviews zeiden ze dat Dirt 3 meer content heeft.

8. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees maar weinig positieve dingen.

Is de carreer wel leuk opgebouwd? Of blijft het blokjes aanklikken? Net als Dirt 2?

9. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ben nu bijna bij de 3e "3hoek" (je hebt er 4, buiten gymkhana gerekend)

Bij deel 2 heb je al iets van 8 landen met de daarbijbehorende races.....

Lastig te vergelijken,... maar voor het gevoel heeft 2 stukken meer content..
    Ook de presentatie vind ik wat kaal in verhouding tot 2...

Toch voelt het racen geweldig aan!!!!!

Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  10. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Briljante game!

Dirt 2 vondt ik al goed, maar dit vindt ik toch weer een stukje beter.. mede dankzij het goed uitwerken van driften en gymkhana (speelt ERG lekker weg, erg leuk om te leren) en minder rallycross en veel meer focus op het echte rally racen.
    Oftwel HUD uit, luisteren naar je bijrijder (niet "easy-left" etc, maar "4 right into crest into 2 left" etc) en gassen maar.

Geluid is bijzonder goed ook deze keer.. vooral in de exterior views klinken ze extreem bruut en realistisch.

Graphics zijn echt geweldig.. niet heeeeelll veel beter dan DIRT2, maar meer polish.. mooier, glimmender en gepoetst.

Al met al valt het me niks tegen en is dit zeker meer voor de rally rijder dan de x-games fans.

11. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Mooi gesproken inderdaad. Ik ken geen andere racegame die het racen op zoveel veel verschillende vlakken op een goede manier uitdiept.(hier spreekt een semi arcade racer) En glimmende wieldoppen ftw_O_ die zijn echt geil in deze versie.
    Presentatie is trouwens niks op aan te merken, veel overzichtelijker en chronologischer dan dirt 2. Soundtrack is ook tof, maar de artiesten worden niet duidelijk aangegeven, dus het is meer van, ooh, even kijken op internet van wie dat liedje is. Maar Toch blijft dirt 1 op 1 of andere manier even goed, of is dat meer nostalgie:9

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vind het alleen nog altijd zonde dat de rally stages zo kort zijn. En wel erg veel sneeuw zeg! :eek: Ik hoop op meer circuits uit Dirt 2, een aantal van de rally en trailblazer circuits op zand zijn echt episch!

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoor net van iemand dat er over de 60 tracks in deze game zitten? Lijkt mij onmogelijk veel....toch?

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kan wel kloppen... behalve rally heb je ook aparte circuits voor Trailblazer, Rallycross, Head2Head, Landrush en nog een paar unieke evenementen. En als je deze dan ook nog eens omdraait. Daarnaast is het zo dat bepaalde losse tracks aan elkaar geplakt worden tot één grote.

15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    De game is mooier geworden dat wel. Zelfs de banden zien er veel beter uit. In Dirt 2 was dat nog vrij simpel gehouden. Nu zie je echt meer detail en merk erop enz. Super game. Alleen youtube functie heeft wel serieuse beperkingen. Gewoon geen HD :F: Maar dat doet gelukkig niets :thumbs:

16. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor het eerste gespeeld en moet zeggen wat een lekker spel is het!! Dirt 2 was leuk, maar begon toch te vervelen, dit heb ik bij Dirt 3 nog niet gehad. De races vliegen voorbij doordat ze zo vet zijn, grfx zijn echt mooi geworden, zo ook de stages en wat me opviel is dat het zand wat andere wagens achterlaten ook super mooi is gedaan en vooral als je erachter rijdt. Kwa geluid van wagens vond ik Dirt 2 al 1 van de betere, maar Dirt 3 gaat nog een stap verder, vooral als je langs muren rijdt of net uit een stuk bebossing of gebergte rijdt, een soort dip waar het geluid in valt, en raak je bijna de muur aan begint het geluid echt te snijden(weerkaatsing). Sneeuw stages ook erg vet, en moest meteen aan rallisport denken toen ik door de slijk reed. Dit gecombineerd met het perfecte geluid zorgde ervoor dat ik meteen ging douchen, zo smerig da ik me voelden.

Heb tot nu toe niks te klagen, geen minpuntjes tegengekomen. De menu's zijn stukken beter worden als dat camping gedoe van Dirt 2, zoals hierboven al genoemd werd, lekker logisch en mooi op volgorde alles. Owja! Voordat ik het vergeet, muziek is ook vet wat erin zit! Eerste game wat dubstep bevat volgens mij :)

Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  17. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Huh wat bedoel je ik zit over de 90 % in career maar heb dan wat gemist of bedoel je de World Tour ..?

18. Jimbo NL

Jimbo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie mening over de besturing / wegligging van de wagens? Is deze gelijk aan Dirt 2?

Greetz!

19. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    ik zit nog te twijfelen of ik hem voor de xbox of voor de pc zal halen.
    ik neig wel naar de pc omdat ik daar een stuurtje voor heb, maar kun je dan wel splitscreen? dat iemand anders met toetsenbord speelt ofzo?

20. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik merk weinig verschil, maar toch heb ik af en toe het gevoel dat je meer moet werken om je auto op de baan te houden, vooral tijdens het neerkomen van een jump.

Ook zijn nieuwe soort races toegevoegd zoals driften, hier merk je wel goed dat de besturing niet hetzelfde is dan Dirt 2, maar beter. Dwars gooien in een bocht en vol dat gas in om vervolgens het zand in te graven blijft heerlijk _O_

Het motor-geluid werkt ook mee wat verbeterd is. Deze lijkt agressiever en zodra je een oude bak pakt knettert die je speakers uit, maar geeft wel een kick.

Deel Deze Pagina