1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Colin McRae: DiRT 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 aug 2010.

1. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Game jij voor de lol, of game jij of je leven er van af hangt?
    Ik denk het laatste of niet dan. :b:

2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    @Yi-Long @Sigla

Thanx! Ik ga waarschijnlijk Dirt 2 inderdaad ergens halen voor een prikkie.

3. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb hem nu ook

Ben zeer verrast(ok ik heb de pc versie) .
    Voor mij zit er ales in wat ik leuk en uitdagend vind heb alle hulpjes uitstaan moet alleen nog manueel leren schakelen ... valt tegen.

Maar ik vind hem echt heerlijk. Lekkere eenvoudige menu's (net als grid).
    Ik vind het wagen gevoel goed merkbaar. Online is ook geweldig gisteren met gewoon een paar nederlanders gezellig serieus... en af en toe een beuk.. de foutjes die je maakt proberen te corrigeren, om een snellere tijd neer te zetten.

Grafish echt goed alleen weer dat soort gloed dat het oud bruin maakt(of hoe zeg ik dit.)
    Vind ik wat minder.
    De auto's zijn mooi het schade model werkt. en soms is flashback functie ook best handig.
    Ik vind het (tot nu toe) een pracht spel..
    ga weer verder.

Gewoon een echte 8.7 waard.

De extra youtube functie is ook grappig.

oke het is gewoon balen van rallysport challenge 2 dat hij het niet in de xbox 360 doet want dat was idd een topper (deel 1 doet het wel.)

4. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Wat heeft dat er mee te maken?

Ze hadden meer Rally belooft en wat krijg je? Weer poep net als GRID.

Is het dan zo moeilijk om een goede Rally game te maken? En nou we het toch over poep hebben, die bruine kleuren, dat is hun next gen filter ;) Dat moet het mooier maken. Dat ze maar eens een voorbeeld nemen aan de belichting van GT5 op de Nürburgring. Is echt geen bruin voor nodig om het mooi te maken, maar ook dat snappen ze niet bij codemasters.

Kortom: Dirt 3 is weer net zo'n kut game als Dirt 1 & 2 en GRID. Voorruit, dan doe die crappy Shift 1 & 2 er ook nog maar bij. Dusss...houden we maar 1 racegame over (op de PS3 dan) en dat is GT5, maar ook die is verneukt kwa carreer. Dus dat bedoel ik met deze generatie, tis allemaal meuk. Het moet allemaal steeds mooier, maar de games gaan er op achteruit helaas.

Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  5. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    _O_ daar irriteer ik me al aan sinds Dirt 1....

Ik was fan van DTM en Toca serie maar met Grid hebben ze inderdaad die licentie verknalt..

Flashback mogen ze van mij uit alle race games halen alleen een knieval naar de casual gamer totaal niks met racen te maken of geef in ieder geval de optie flashbach on or off te zetten maar dat kan weer niet..

6. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de moeilijkheidsgraag wel zo instellen dat je geen flashbacks tot je beschikking hebt.

7. AnonymousVLD

Leuk Bevonden:
    5
    Je hebt er gewoon vijf maak niet uit welke moeilijkheids graad hebben ze veranderd sinds Dirt 2 misschien op allerhardst niet maar niet op gespeeld

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je had je toch ook even kunnen verdiepen in wat je zou krijgen voordat je een game koopt? 1 filmpje bekijken en je weet toch meteen dat die filter erop zit? die zat er zelfs in F12010 nog in (sterk verzwakt, maar toch).
    En als je DIRT 1 en 2 en GRID kut vindt, hoe groot schat je de kans dan in dat DIRT3 van dezelfde makers, zelfde engine, zelfde serie notabene, niet kut is?

Ik zeg inruillen voor LA Noire. :thumbs:

9. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt Dirt 2 niet gespeeld of wel dan? :lol:
    Als jij op Hardcore speelt, kun jij geen flashbacks kiezen.
    Op Savage heb je er nog 2 waar ik altijd mee rijd.

10. AnonymousVLD

Leuk Bevonden:
    5
    Lees is wat beter ik schreef dit hebben ze veranderd aangezien in Dirt 2 het aantal flashbacks afhankelijk is naar de moeilijkheidsgraag waar je op speel en Dirt 3 niet die ik overigens niet op allermoeilijkst heb gespeeld..

11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom? je hoeft ze niet te gebruiken..

Soms vind ik het wel makkelijk om te kijken hoe ikeen bocht het makkelijkst/snelst pak. Wil je het niet gebruiken gebruik het dan niet!!!

12. AnonymousVLD

Leuk Bevonden:
    5
    Als je crasht in Dirt of je auto total los rijdt wordt je gelijk naar het flashback menu gegooid ( als ik terminal damage heb wil ik gewoon de race als retire hebben of restarten ) dus het wordt je door je strot gepleurd of je nu wil of niet... Als ze nu een optie erin hadden gezet met flashbacks aan of uit was iedereen blij... En dit is niet alleen in Dirt maar ook in Grid Forza volgens mij ook in F1 maar die heb ik niet gespeeld

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als je zo graag games speelt, verdiep je je in games. Als je dat gewoon gedaan had wist je dat er maar 4 landen waren met puur rally. Buggy's rijden zeker wel anders dan een Impreza en check de video reviews eerst voordat je iets koopt. En ze moeten wel andere disciplines erin doen. Zie jij cod succesvol worden met alleen maar team death match? Nee. :)

14. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Moet eerlijk bekennen dat ik ook niet echt kapot ben van de nieuwere codemaster race games.
    Vroeger vond ik ze meester (Toca, Colin PSX) (DTM Pro racedriver, Colin serie PS3/Xbox)
    Sinds GRID, Dirt 1 en 2 heb ik toch een stap terug genomen en kan ik me wel vinden in sommige reactie's hier.

http://www.youtube.com/watch?v=Z3Y7CBEDOig&feature=related
    \o/ Waren nog eens tijden, vooral de soundtrack was geniaal toen \o/

15. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0

Ja, precies \o/

Als je wat verstand had dan had je de game al niet gekocht. filmpjes en screenshots genoeg waar je de game al kon mee beoordelen. GT5 met Dirt 3 vergelijken = LOMP. GT5 hun rally is al helemaal niet realistisch dat is al van al GT3 zo. De enigste die echt heel dicht bij realiteit zat was de Richard Burns Rally game. En voor de rest de colin Mcrae games.

Daarbij is de Dirt reeks zijn eigen leven aan het leiden. De game heet niet colin mcrae: dirt 3. Het is gewoon Dirt 3. De game heeft wat variatie qua races. Ok, wat minder rally enz. Maar daarom is de game niet slechter geworden. Je maakt leuke momenten mee met Raid rally of Rally cross.

Kortom je hebt totaal niet nagedacht over de aankoop van Dirt 3. Op internet was informatie genoeg. Hier heb had je al pagina's vol. Als je dan niet nadenkt en koopt. Dan kan je eens spijt krijgen. En dat was ook zo voor u zoals L.A. Noire. Gewoon verstand niet gebruikt.

16. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Man, lees jij jou eigen reacties wel eens terug?

Als je zo graag games speelt, verdiep je je in games. Als je dat gewoon gedaan had wist je dat er maar 4 landen waren met puur rally
    Als het puur rally was had ik hem vet gevonden Edgar!

Buggy's rijden zeker wel anders dan een Impreza
    Ik zei dat het niet veel scheelt! Het wibelt iets meer, SOW!

check de video reviews eerst voordat je iets koopt
    Die kloppen ook nooit, gister nog die van insidegamer zitten kijken, maar daar zeiden ze nog 100 stages.

En ze moeten wel andere disciplines erin doen
    Wat ben jij op de hoogte zeg! De Colin McRae fans roepen als jaren dat ze terug willen naar deel 3, dus PUUR Rally, en dus GEEN andere disciplines!

17. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Hahaha, ik vermoed dat Dantiney nog van een andere generatie is, waar games nog games waren.

Waar ik me wel erg aan stoor, is dat je een DLC code moet invoeren via een internet verbinding om zo de rest van de auto's te unlocken in Dirt 3...waar gaat dat heen ?
    Dus mensen die geen internetverbinding hebben, hebben 60 euro betaald maar nog niet de volledige content ? |:-

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    lol@ mensen zonder internet xD, een gameboy gaat tegenwoordig al online ^^

19. Ryan Mckane

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt ook wel, tegenwoordig is bijna iedereen online.
    Maar er bestaan ook mensen die een handicap hebben, of oudere mensen, of mensen die het niet kunnen betalen of gewoon kinderen die niet online mogen van de ouders om maar wat voorbeelden te noemen.
    Juist die mensen hebben ook 60,- betaald voor een game, en komen er achter dat je de rest van de auto's maar online moet downloaden...hallo ???
    Ik heb een internetverbinding, maar ik ben er ook op tegen...dat slaat gewoon helemaal maar dan ook helemaal nergens op!
    Breng gewoon alles op dat schijfje uit, straks koop je in de winkel een papiertje met een code en kan je het spel downloaden, nou dan stop ik toch per direct met gamen en een verzameling opbouwen.

En nog iets,

PSN is down, dus je kunt het nog niet eens downloaden, hulde aan het digitale download tijdperk.

20. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens.

Deel Deze Pagina