Zit die track in Dirt 3? Want ik ben die nog niet tegengekomen, de Youtube functie is verder wel geinig maar je kunt volgens mij nog niet eens een minuut opnemen, dus no thanks.
Ja is een DLC. Er komt nog een DLC maar volgens mij wordt dat geen rally, meer drift enzo beetje Xgames.. die DLC is in japan
Ik weet niet hoor, maar Monaco is geen DLC, want hij zit gewoon in m'n Dirt 3 campaign, wellicht hoort ie bij de VIPcode, hij komt gewoon voor in de 2e/3e driehoek. Youtube functie load bij mij wel redelijk snel op, jammer dat ie maar 10 seconde kan.
Hoe doe je die spins precies? (voor Gymkhana) Geweldige game gewoon, denk dat dat ook niet meer zal veranderen. Maar hoe krijg je dat voor elkaar? Ik krijg seizoen 2 nog niet eens open, moet ik persé eerste worden bij de Gymkhana? Of moet ik een bepaalde hoeveelheid aan punten hebben? Het staat nergens aangegeven. Nevermind, bleek dat ik bij Gymkhana maar 4e was geworden, ik werd net 3e en heb nu het tweede seizoen open, plus een achievie en avatar award, GAAF! Hahahah nice, een compleet Dirt 3 racepak unlockt voor m'n avatar
Monaco zit inderdaad in Dirt 3 met Rallycross en Head 2 Head en volgens mij ook met Gymkhana ... maar je kan er nu geen Rally doen..
Net parking lot volledig afgemaakt, geeft echt een voldoenend gevoel, nog nooit een racer zo tof gevonden als deze ook. Die stunts enzo zijn echt gaaf om te doen ook, en verder zoals de reviews ook al zeiden, het voelt heel erg goed aan en het is gewoon 100% fun!!!!
Monaco zit erin als Gymkhana, head to head en Rallycross. De DLC die komt is Monte Carlo met 8 rally stages.
Net splitscreen gedaan, epic!! echt weer een spel waarbij de splitscreen superleuk is! En dan natuurlijk wel gewoon rally.
Wie kan mij vertellen wat de volgende achievement betekent: Achieve first place finishes and pass the DC Challenge in a World Tour Event? Volgens mij heb ik dit namelijk wel gedaan. Heb alles tot nu toe gewonnen/op platinum gehaald, maar miss deze achievement.. Kan iemand mij vertellen waarom ik deze mis? Doe ik iets fout?
je moet in 1 World Event alle races winnen en de DC challenge halen, dit maak ik er van, heb zelf dirt 3 niet..
ff een vraagje over die dirt tour. ik krijg nu allemaal van die berichten dat merken interesse in je hebben enzo, moet je daar nou nog wat mee doen? je hebt niet echt veel functies, het is vooral alleen maar racen en niet een beetje managing er in ofzo wat imo wel bij een career mode hoort. Als het er wel in zit heb ik niks gezegd, moet ik toch maar wat beter kijken.
Als je een level omhoog gaat unlock je weer een aantal wagens/liveries die je kunt gebruiken. Volgens mij is dat wat er bedoeld wordt.