Waar zijn de stages van 15km - 20km Zit nog te twijfelen of ik hem ga kopen, vond Dirt 2 nogal tegen vallen (ok, bij gebrek aan andere rallygames). Voor zover ik heb gelezen zijn er dus wel meer rally stages dan in Dirt 2, verschillende simulatie instellingen. Geluid van de wagens is ook verbeterd zeker? Weersomstandigheden zijn per stage in te stellen?? Dag/nacht niet?
Je stelt de tijd en het weer tegelijk in. Het is niet mogelijk om in de nacht met regen te spelen. Je hebt vaak de opties Ochtend, avond, nacht en regen/sneeuw. de regen is dan gewoon overdag, maar als nog donker door de bewolking.
Netjes, hoor! Hoe zet je die groene cirkels om een object heen etc. uit bij Gymkhana? Er is trouwens een irritant geluidje door de video heen. Ik speel trouwens met alle assists uit, voelt wel cool. Win ook nog steeds veel. Difficulty 5 (van de 6), without assists Ben in de Dirt Tour nu bijna bij de X-games.
Ik heb geen cirkels of tekens op de weg staan, dat ligt volgens mij aan de moeilijkheidsgraad en/of welke hulpmiddelen je aan hebt staan. Vanavond trouwens ook de 500k score gehaald, eindigde met net iets onder de 600k \o/
Alles staat uit, moeilijkheid op 1 na moeilijkst...? Of moet je de gymkhana settings apart vaststellen? Hmm, ga nu zelf ff checken
ja hoor ook wat maar kan het niet thuis brengen Ja ligt aan de tricksteer optie als je die uitzet gaan die cirkels ook weg
Kickflip met een auto!! En nog een gameplay filmpje van m 'n favoriete car: Weet iemand hoe je de video groter kan maken in Windows Movie maker zodat die zwarte balken er niet meer zijn?