1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Colin McRae: DiRT 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 aug 2010.

1. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind het rallygedeelde ook erg tegenvallen hoor. Niet alleen weinig stages, maar ze zijn ook nog eens heel kort.

2. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat Gymkhana mag van mij in een evntuele Dirt 4 echt zeker worden weggelaten!!

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    En dat is precies wat ik ook vind, games worden te schreeuwerig en gaat het meer om de gimmick dan om de passionele kant, er moet nu geld binnen gehaald worden in plaats dat men met een oprecht consept komt. Niet dat ik Codemaster beschuldig van gemakzucht ofzo, zeker niet en ze zijn naar mijn mening nog steeds de meest getallenteerde developer van het race genre, en ik snap ook wel waarom men nu kiest voor het grote spektakel, Dirt 2 vond ikzelf wel oke maar niet van het nivo zoals gewend van hun klassieke werk.

Er zijn zoveel rally rijders waar je een toffe game van kunt maken, een 'Carlos Sainz, Gilles Panizzi' rally game zou ik weleens graag willen ervaren.:thumbs:

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dan zoeken ze weer wat nieuws wat op dat moment hip is. In deel 2 had je iets met de X-games of arena's ofzo, nu Ghymkana, straks weer wat anders. Ze zullen wel iets vinden om rally races te kunnen vermijden. En als het hip is, verkoopt het vast lekker goed.

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Daarom hoop ik ook dat die nieuwe rally-game van Ubisoft zal verrassen, zodat we weer een keus hebben. Nu ben je voor het rallyracen een beetje aangewezen op de Dirt serie (helaas), dus dan zit je ook opgescheept met al die gimmick-meuk en DLC-crap.

6. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook nog WRC2010 :) Ubisoft zal het vervolg hierop uitbrengen, WRC2011.

7. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Ik weet het. Daar heb ik ook mijn hoop op gevestigd, aangezien ze al aangaven dat die meer realistisch en meer gefocussed op rally zal zijn dan Dirt 3...

WRC2010 schijnt echter niet zo goed te zijn, dus het is even afwachten wat Ubisoft er van maakt. Ik verwacht niet dat het er beter uitziet dan Dirt, maar als het meer en toffere en langere levels zijn, dan vind ik het vast wel prima.

Rallisport Challenge 2 is grafisch ook minder mooi dan die nieuwe Dirt games, maar qua level-design is het nog steeds geweldig.

8. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die buggy/truck races hadden ze van mij eruit mogen halen.. dat stuurt echt voor geen meter. Ghymkhana is opzich wel leuk gedaan, wel iets te nadrukkelijk in de game misschien. Maar gelukkig zijn er meer rallystages in dit deel dan in deel 2, wat dat betreft vind ik dit de betere game.

9. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat komt ook omdat de sfeer in deel 2 deze game zo intens maakt, het is snel en cool waar het rally rijden en de sfeer gewoon veel allure heeft, heb zelf ook enorm veel plezier gehad met dit spel.

Laatst bewerkt: 20 jul 2011
  10. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    spel heet ook officieel Dirt 3 (zonder Colin McRae)

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Classic Game Room heeft altijd fijne reviews om naar te kijken:

Dirt 3 ligt nog steeds op de stapel, maar deze ga ik nog steeds een keer spelen. Jammer er hier zoveel ontevredenheid over Dirt 3 heerst, dit ziet er toch wel als een behoorlijke verbetering t.o.v. deel 2 uit.

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Leuke review, en vooral dat laatste gedeelte :9

Heb de game inmiddels ook ervaren, het is weer snel en gebieden zien er goed uit, en het geluid is alweer vet! De sfeer is nog altijd ietwat schreeuwerig maar valt mee te leven, je moet de game ook niet te lang achterelkaar spelen anders word je gek:D

Wat betreft over die impacts tegen de vangrail en dat soort, tja het is jammer maar of dit nu echt een probleem is... nee. In een game zoals WRC en andere rally sims vind ik dat wel van belang om goed uit de bocht te kunnen schieten, meestal werd je dan binnen een aantal seconden dan wel weer terug gezet zoals bij de WRC games, dat vond ik ook een goed systeem maar je tijd was dan natuurlijk wel aan gort. Maar meestal als ik te diep de afgrond in schanste brak ik de rally ook af, omdat het in het echt dan ook einde verhaal zou zijn. :9

Laatst bewerkt: 23 jul 2011
  13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]li2P8LgzlKc[/yt]

Dat Youtube is een leuke functie, helaas kan je maar 1 min opnemen. Maarja deze wou ik even met jullie delen... :)

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Leuke replay, in Rallysport challenge 2 deed ik dit zelfs vaak voor de lol, en dan met die slow motion functie zitten spelen. :p

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ik ook, ik filmde het met mij digi cam en had twee crash compilations gemaakt van RSC2. Zal kijken of ik ze nog ergens kan vinden, wat een game was dat._O_

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke review, mijn beeld over Dirt 3 is al een stuk positiever:)

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Heb mijn filmpjes van Rallisport gevonden, heb ze gelijk geupload op Youtube.

[yt]2xfUKtW1mdw[/yt]
    [yt]XLawh19VR58[/yt]

Heel erg lang geleden gemaakt, en kwaliteit is kut. Maar toch wat ziet die game er nog goed uit, Dirt 3 ziet er mooi uit hoor maar RSC2 was zo ver voor dat het niet onder doet voor Dirt 3. En voor de mensen die nooit RSC hebben gespeeld, please doe jezelf een lol en koop een oude Xbox met RSC en RSC2. :)

18. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Dat zijn vette crashes, en doet je afvragen waar men blijft met deel 3 voor de 360. Persoonlijk vind ik de kwaliteit van het spel zo goed, dat het in die periode al bijna een next gen game leek omdat er geen andere racegame in de buurt was op de X Box die er zo goed uitzag, zelfs de PGR games van toen niet waar ik PGR 2 in detail zelf minder vond dan de eerste - veel wazigheid, onscherpte in de omgevingen en de wagens - maar had het wel meer sfeer.

Ja Forza 1 zag er niet uit en veruit de lelijkste racegame op de X Box, hierin was RCS toch echt een meesterwerk op graphig's gebied en resolutie. In de Dirt games mag het allemaal wel mooier zijn, maar het gaat natuurlijk om sfeer en souplesse. WRC 1 tot 3 op de PS2 bijvoorbeeld waren wat kaal in de omgevingen en oogden wat te getekent, maar deel 4 was gewoon optimaal voor een PS2 en vond ikzelf nog mooier dan GT4, misschien net niet zo strak in beeld maar scheelde niet veel. Toen mijn broers en vrienden RCS 2 bij mij op de tellie zagen, zaten ze wel ff met open bekwerk te kijken, kwam niet vaak voor:p

Maar we dwalen af, dan maar weer verder op Dirt 3... tja, uhm, leuk spelletje wel verder.

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    RSC2 is samen met PGR2 en Forza 1 (oke, san andreas ook) het meest gespeelde spel op de oude xdoos. Fenomenale ervaring, en daar is nog lang niet genoeg mee gezegd. Forza het lelijkste spel op de xbox? Lijkt me stug, er zijn tientallen b-racers verschenen die kwa grafische pracht onderdeden voor Forza. Dirt3 moet ik nogeens meenemen, deel twee heb ik vrij veel gespeeld. Is deel 1 ook de moeite waard nog? Zolang het iets minder 'flashy' is dan Dirt2?

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De eerste Forza was niet zo slecht in beeld, maar in de shading technieken, glans op de wagens liepen niet gelijk aan de snelheid, de schaduw effecten in de close up's op de wagens waren ronduit slecht. Er zijn inderdaad meer racegames op de gewone X Box met matige graphig's, zoals de NFS Most wanted versie was nog slechter dan Forza 1 nu ik er zo aan terugdenk... en Underground 2 vertoonde ook al lelijke kartels aan de wagens, de PS2 versie had zelfs een extra effect met de regendruppels en verlichtingen wat me toch wel verbaasde. De mooist gemaakte game op de X Box was dan toch wel Unreal Championship 2, die omgevingen vooral. _O_

Deel Deze Pagina