1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Colin McRae: DiRT 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 aug 2010.

1. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Loopt ie bij meer mensen erg vaak vast?
    Ik hoef nog maar een paar races te doen en nu blijft ie vastlopen.
    Daarvoor amper last gehad.

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nooit een vastloper gehad, alle races afgerond. Hij staat op mijn HDD.

3. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb van alles geprobeerd;
    Laden van hdd, usb, memory.
    Zonder internet.
    Opnieuw geinstalleerd.

Het stomme is wel dat ie altijd op precies het zelfde moment vastloopt.

edit: Vanaf de disc heb ik geen problemen... daar ligt het niet aan.
    Nog maar 3 Rally World Tour te gaan. Daarna lekker multiplayer. :)

Laatst bewerkt: 26 jul 2011
  4. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Het is zo mooi als mensen boos worden met Cat n Mouse, gister had ik hun 'Mouse' klem gezet, en was ff gaan luisteren naar wat hij te zeggen had, en hij werd helemaal gek. Was aan het schreeuwen tegen zijn teammates dat ze hem moesten helpen, en uiteindelijk vlak voor de finish weer gebeukt dat hij niet meer kon finishen. Zulke dingen zijn echt zo grappig8)

5. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, vorige week ook met VanDen een paar potjes gedaan, het is zo super he, die lui kunnen gewoon niks meer :9. Aan de andere kant, ik weet precies hoe zo'n persoon zich voelt. Ik werd er zelf ook gek van, je kan gewoon HELEMAAL NIKS in zo'n mini...

6. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Heb je hem al gewonnen?

7. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nee, paar pogingen gedaan, maar mensen online snappen de bedoeling niet. Ze denken dat je het snelst bij de finish moet komen, helaas zitten die mensen altijd bij mij in het team :+

8. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    249.600 xp verder en ik ben klaar met DiRT!

Pro Tour Race Wins: 103
    Pro Tour Podiums: 212
    Pro Tour Races: 225

Denk dat ik het wel aardig heb gedaan. :+

Laatst bewerkt: 16 aug 2011
  9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Heeft er iemand zin in om met een paar online te gaan? Bijvoorbeeld Outbreak, Cat n Mouse en dat soort dingen?

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Speel em inmiddels al een tijde en ik moet zeggen dat ie verrassend goed is. :D Ik vond de demo's van Dirt 1 en 2 wel leuk, maar het kwam nooit tot een aankoop omdat ik twijfelde of de game mijn aandacht wist te behouden (wat is een racegame nu zonder power-ups of ontploffingen? :+). Maar na zo een 100 races in de Dirt Tour ben ik er nog steeds.

Langzaam aan ook een tikkeltje beter geworden (ik zou mezelf nog steeds niet goed noemen uiteraard. Verre van.). De hele tijd op Casual gespeel omdat ik nog niet gas kon geven of ik lag al in de berm. Zie

Maar opeens lukte het. Speel inmiddels zonder assists (dus Advanced en dan ABS nog eens uit). Op die manier racen... 's nachts... Rallycross (oftewel zonder gast die instructies geeft) is verdomd eng! Met zweethandjes rijd je die race uit. 8)

Ik heb flink wat filmpjes gemaakt van races van mij, maar ik zal ze maar niet posten. Neemt ruimte in beslag en ik betwijfel of iemand het zou kijken. :+

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Gewoon plaatsen, check ze zelf altijd wel graag hoor. :)

En overgens, er zijn van die lui die graag foto's maken in Forza, en soms vraag ik me ook weleens af, doen ze dat echt voor hun eigen passie of om een contest?

12. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Die 2e had ik daarnet toevallig in online. Zelfde track, die gast beukt die rand waardoor ik 2e werd8)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, here it goes. :+

Om de een of andere vage reden heb ik het altijd al leuk gevonden om filmpjes/screenshots van games te maken. Ongeacht of mensen er naar willen kijken. :+ Het is nooit wat speciaals, maar het is voor mij part of the game. :9 Gewoon leuk om te doen.

Ben nu bezig om een uitermate spannende race te uploaden. Mja, voor mij was het spannend. ;) Helaas werkt mijn PC even wat tegen, dus die komt later.

14. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Speel je de game op de PC waardoor je de complete replays kunt opnemen?

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien een domme vraag, maar het is mij nog niet gelukt een filmpje via youtube te uploaden, hoe doe je dat? Je moet op 'y' drukken en dan?

16. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja, en dan krijg je aan het eind van de race of je het filmpje wilt opslaan. En dan moet je hem volgens mij renderen.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Yup. Al had het net zo goed de 360 versie kunnen zijn aangezien ik een capture card heb. :p Maar het is dus inderdaad de PC.

18. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    @ Dulle

Toffe replay selectie, je bent een geboren coureur! :cool::9

Even nog over die replay en foto liefhebberij, er zijn gamers die er totaal niets mee hebben, maar ook ik vind een replay een verhogende funfactor in racegames, je hebt dan iets om naar uit te kijken met een welverdiend lekker bakje koffie erbij even bijkomen van de rit. Wat ik echter wel vind is dat in de meeste racespellen van nu de camera standpunten een bepaalde creativiteit missen, het is nu allemaal zo opgejaagd in beeld gebracht. In de oude NFS games had je camera standpunten die elkaar mooi afwisselde, maar je kon er ook voor kiezen of je de camera op de auto gelockt wilde hebben, of rondcirkelend en uit een aantal waar je ook de omgeving goed kon zien, en dan nog had je nog van die flyby - de auto's snel langsscheurend in beeld - camera standpunten. Dat soort creativiteit mis ik nu wel in tegenwoordige racespellen. Een replay vind ik ook alleen een meerwaarde hebben als je deze kan saven, en screenshots maken doe ik ook graag voor kicks en lol, je bent niet de enige met deze rare afwijking.:9

19. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik had net iets vreemds, ik was tot twee keer achter elkaar in de 4e ronde van outbreak disconnected terwijl ik daarna gewoon weer matches kon zoeken. Best vervelend want het ging toch behoorlijk goed. Ook had ik net dat ik gewoon geen matches kon joinen, welke ik dan maar joinde, maarja gelukkig gaat het nu weer goed.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Heb em vandaag geupload gekregen.

Mja, ik vond het zelf wel een spannende race. :+

Deel Deze Pagina