Die map-pack wordt sowieso gedownload hier! Hopen dat de car-packs ook een beetje goed zijn, hoop eigenlijk op een car-pack MET nog 1 nieuwe omgeving (bos en modder) Al is het geld klopperij. Die map-pack komt sowieso! Heeft iemand trouwens ook een linkje met een goedkope pre-order??
Map packs voor een game die dus te weinig verschillende omgevingen heeft. Hoe bedoel je bewust eruit gelaten!? Dat Shibuya level zal trouwens wel geen rally-track zijn, maar een stunt/drift track ofzo, want Shibuya is hartje Tokyo. Anyway, ik hoop/wacht wel op een GOTY versie ofzo rond december/januari. Ik doe echt niet mee aan die DLC-onzin.
Wel gierig idd. erg veel spellen zijn te gericht op DLC vind ik. Ik vind dat de mensen die spellen origineel kopen toch wel iets meer mogen worden beloond ipv meteen maar weer extra geld aftroggelen. en dan kan je zeggen je hoeft t niet te kopen..... De kracht van rallygames is de onvoorspelbaarheid van de track alleen die neemt snel af als er maar weinig tracks zijn. geloof dat ik las dat deze er 32 heeft ofzo? Aan dat aantal zit je snel als er ook stages van 2 minuten bij zitten
Ja maarja, het is gierig en lelijk, maar wat wil je er aan doen? En Shibuya is inderdaad geen echte rally stage...helaas.
Misschien is het stad en bos (vast niet maar ik blijf gewoon hopen) want er missen gewoon echte bos paadjes met allemaal modder, bomen en regen
Wegligging ziet er wel soort van brak uit eerlijk gezegd. Lijkt wel of ie op ijs rijd. Besturing was in de vorige delen van Dirt best goed te doen,...zij het wat overgevoelig naar mijn mening.
Wat Ik er aan ga doen is heel simpel: Ik hou het voorlopig wel bij Rallisport Challenge 2, en zodra ze komen met een GOTY/Complete release, dan zal ik Dirt 3 overnieuw overwegen. Jammer, maar helaas. Ik ga geen incomplete games kopen.
Heb hem net ook maar ff bij dimensionplus besteld, als het goed is morgen in huis! Die andere was wel oke geweest, maar daar moet je voor half 3 bestellen
Hier ook besteld bij all4games. Goede ervaringen met de shop tot nu toe. Was al vrij snel uitverkocht daar vandaag trouwens. Ik kreeg net een PM dat hij bij Saturn ( althans in Venlo ) ligt voor 49,99
Voor degene die de game al heeft: Hoe lang zijn de Rally stages? Ik zie namelijk steeds fimpjes van 1.5 minuut, wat lijkt op een rally-stage, maar rallystages zijn toch meestal minimaal 5 minuten?