1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    [​IMG]

    Informatie:

    Uitgever: Codemasters Software
    Ontwikkelaar: Codemasters Software
    Genre: Arcade/simulatie Racer
    Release: Reeds verschenen

    Informatie:

    Voor de next-gen consoles keert de koning der rallytitels eindelijk terug met Colin McRae: DIRT. Wederom zullen we ons kunnen storten op bloedstollende races van punt tot punt, zoals de 25 kilometer lange Pikes Peak International, met zijn 150 bochten in de bergen van Colorado. Dat niet alleen, maar de nieuwe Colin zal de meest diverse set aan race-uitdagingen bieden die ooit in een rallyspel gevonden zijn. Zo zul je racen op gravel, modder en zand over de hele wereld in spelmodi als ‘Hill Climb’ en de bots-gevaarlijke ‘Rally Cross’ evenementen met tegenspelers. Je zult zelfs in Dakar-races kunnen rijden in de woestijn. Deze nieuwe onderdelen zullen de speler dan ook laten ervaren wat de rally-ervaring nou echt betekend. Met internationale rallycompetities zullen spelers met officiële auto’s op echt bestaande banen en locaties over de wereld kunnen racen.

    Europees, Internationaal en wereldwijde toernooien staan open voor spelers om in mee te doen. Ook zal het spel voort gaan op het ‘Beat the Clock’ principe en evenementen met meerdere bijrijders bevatten voor als je zin hebt anderen van de baan te beuken. Dat beuken en andere manieren van schade zijn belangrijker dan ooit. Elk steentje en omgevingselement wordt gesimuleerd en door de spelers in de gaten gehouden moeten worden om schade te voorkomen en zijn machine op de baan te houden. Het spel zal diepte hebben voor de echte fans van de serie, maar ook makkelijk op te pakken zijn voor spelers die houden van een snelle race, zowel off-road als in een rallywedstrijd. Uiteraard zal online een groot onderdeel spelen in de nieuwe Colin McRae.

    XBW Gamepage:

    http://archief.xboxworld.nl/game/1365/colin-mcrae-dirt/

    Nieuws items:

    Colin McRae rally keert terug voor meer raceplezier op 360
    Codemasters geeft Colin McRae titel nieuwe naam; ‘DIRT’

    Screenshots:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Filmpjes:

    Te vinden op de gamepage

    Vorige deel: Klik!
     
  2. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    online is echt te vet! ik heb gisteravond tot 2 uur doorgespeeld:p
     
  3. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m gisteren ook aangeschaft. Gisteravond paar uurtjes gespeeld: wat een mooie game!!!

    Ik ben een echte rally-freak dus dit gaat helemaal goedkomen.
     
  4. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk morgen binnen. Ik was tot nu toe nogal negatief over de multiplayer, en het is ook zo dat het gewoon snel toegevoegd is op het laatste moment. Maar ik heb gisteren een paar filmpjes gezien op youtube van MP races en ik moet zeggen dat het er opzich wel leuk en spannend uitzag.
     
  5. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is het ook! sta je 1e.. zie je opeens dat je 2e bent dan weer 1e.. voor een lange tijd 1e, crash je opeens ergens tegen op ben je weer 2e en op het laatst dan toch nog 1e worden. dat had ik net!
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Net de Career Mode uitgespeeld. Ik heb nu 705/1000 binnen. Vandaag bijna 10 achievements gehaald. Ik vind de game helemaal niet zo moeilijk, alleen in de bossen is het knap lastig om geen sector uit handen te geven. Ook vind ik het soms kut dat de tegenstanders je proberen te beuken. In één race is het me gelukt 4/10 tegenstanders op de ronde te zetten, en toen gingen ze gelukkig wel netjes aan de kant.
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben nu bezig met Tier 9, dus dat is ook bijna wel klaar. Daarna nog de championships een keer doen, maar dan met racestuur.

    Heb je de alle tracks geraced achievement als je de carreer afmaakt?
     
  8. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je op de hoogste moeilijkheidsgraad?
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik speel het op Pro Am. Niet té lastig maar wel lekker uitdagend. Ik ben nu inmiddels bij Tier 8 aangekomen.
    De cockpit view ziet er goed uit!
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  10. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    helmet view vind ik ook nice.
    maar ik denk toch dat ik de beste bochten maak met gewoon achter de auto
    hoe tunen jullie je auto voor bepaalde tracks?
     
  11. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja:)
    Ik kwam er zelf ook achter namelijk:)
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik gebruik achter de auto denk ik toch ook het meeste. Zie ik nog eens wat van die modderauto's!

    Ik tune mijn auto's bij Dirt nooit, voor offline gebruik zal dat toch niet veel uitmaken. Maar bij online zal het wel uitmaken.
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2007
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ja die krijg je dan inderdaad.

    @ ValsSpeler: Dat niet, maar ook zeker niet op de laagste. Had toch per race wel een paar ton binnen. Heb nu bijna alle auto's.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb inmiddels alle auto's, ook die rally auto die je op het einde krijgt van Mcrae. :9
    Sommige races had ik eerst Amateur begonnen, toen Pro Am en soms haalde ik een race zelfs op het allerhoogste (dat is toch gewoon Pro?). Zo krijg je toch geld voor alle drie de moeilijkheden. Want als je op Pro Am begint en je wint die, krijg je voor amateur heel weinig geld.
     
  15. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ook ik heb het spel sinds gisteren en heb toch al redelijk wat geraced nu, grafisch is dit spel echt schitterend :thumbs:...

    maar euhm...ik krijg men settings van men pedalen niet goed, vooral het doseren met de gas en rem, iemand die hier de juiste settings voor heeft? :confused:

    heb al met saturation en dead zone gespeeld, maar hoe ik het ook zet het blijft altijd hetzelfde...eens je je pedaal een beetje indrukt geeft hij vol gas of rem je volop
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ligt een beetje aan de gameplay volgens mij. Het spel is nogal van extremen. Het stuurt ook wel heel vlot vind ik.
     
  17. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik heb hem net gehaald
    lijkt me wel vette game';)
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben inmiddels begonnen met dat Championship gedoe, is wel gaaf al die verschillende stage's in verschillende langen. Heeft hier al iemand 1000 miles gereden?
     
  19. cabrinhaboy

    cabrinhaboy Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ondertusse in career mode in alle stages van "Tier 1" op amateur-level alle punten behaald. In het begin ging dit vrij lastig, en sommige stages moest ik wel enkele keren herdoen... maar na een tijdje was ik zelf nog -ondanks dat ik enkele keren in de struiken reed- nog eerste met seconden voorsprong. Dus vanaf "Tier 3" begin ik in pro am.

    De eerste achievements komen toch ook vrij snel vind ik, voor die van 1000 mile moet je toch wel een eindje rijden denk ik :)
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja 1000 miles is eigenlijk niet zo veel in een game zoals TDU maar hier is het wel wat. Ik moet nog ongeveer 575km voor die achievement.
     

Deel Deze Pagina