1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

  1. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb die 1000 miles Achievement afgelopen zaterdag gehaald. Ik heb alleen maar Pikes Peak Full gereden. Deze baan is 12 miles dus als je deze een x aantal keren doet gaat het al heel wat sneller. Je moet wel doorzettingsvermogen hebben ja. Ik heb hem gehaald, omdat ik het stom vind om met 980 punten te blijven zitten. Dan kunnen die laatste 20 er ook nog wel bij ;).
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Kost mij teveel tijd, zonde!
     
  3. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Zaterdag gekocht en hij is super.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Rij ook van tijd tot tijd eens een paar races vinden.
    Blijf het jammer dat je in vele klassen rijdt, steeds door elkaar heen (tenminste, ik ga gewoon elk evenement af). Af en toe moet je dan in een wagen rijden die helemaal niet lekker rijdt. Kan je proberen een nieuwe wagen te kopen, welke soms stukken beter rijdt, maar daar heb ik ook niet altijd zin in. Tunen van de wagen doe ik ook niet. Dan kan het zijn dat ik ineens wel een goede wegligging heb, maar heb geen zin om tijd in het tunen te steken, steeds voor elke race, elke auto, keer op keer te testen en dat voor een race van een paar minuten.
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Daar ben ik het totaal mee eens, en als je even perongeluk een boom of rotsblok mee pikt heb je al helemaal niets aan dat getune, want dan zijn bijvoorbeeld je wielen of stuur beschadigd. Waardoor je gedag kan zeggen tegen die "goede" wegligging voor die 4 minuutjes.

    Verder is het een topspel met goede gameplay (wat arcade maar dat boeit me niets) en mooie graphics. Die verschillende klasses vind ik wel erg gaaf, maar alles gaat idd door elkaar heen. Maargoed dat is ook het geval bij FM2 waarbij ik dat systeem ook geweldig vind! :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  6. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een gaaf spel, het is (voor mij tenminste) totaal onspeelbaar met het MS racestuurtje. Dat is wel jammer.
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Blijf oefenen, zet de force ietsje lager, dan komt je er wel met het stuurtje. Ik dacht eerst ook dat het niet te doen was.
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je je secret acces code vinden voor de extratjes voor Dirt ?

    laat maar ik dacht dat je een auto kon downloaden ofzo maar 't is allemaal vage shit

    nvm
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2007
  9. fractional

    fractional Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik ook, totdat ik de bumpercam gebruikte. Toen vond ik het best lekker werken. Het is zowiezo even wennen dat wel.
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik ben net met deze game begonnen gave game! Ben alleen totaal niet goed in dit soort races dus speel wel op de 2 laagste niveaus nog... maarja dat word even trainen en dan op ''normal'' gaan spelen!! :+
     
  11. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em dus ook gehad uitgespeeld en maar weer verkocht. Ik vind em niet echt super. Vooral het ontbreken van een multiplayer vond ik wel heel slecht. Een racegame waar je niet eens tegen elkaar kunt racen. Iets te arcade voor mij allemaal :p.
     
  12. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is ook een ralley game en ralley rijden betekend alleen maar time attacks in preciepe.

    Maar online zuigt idd doe het alleen voor de achievements (moet er nog 1) en doe ik online ook nooit meer.

    Btw gister had ik wel hill climb gewonnen maar geen achievement daarvoor had ik ook een ralley gewonnen en die kreeg ik wel?
     
  13. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Een rallycross of crossover hadden ze er dan op zijn minst nog wel als multiplayer in kunnen doen vind ik.
     
  14. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm, ik heb dit spel nu weer even te leen van een buurjochie, vind het eigenlijk niet echt een geweldig spel :eek:
     
  15. GUITAR HERO

    GUITAR HERO Active Member

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de championship achievements, maakt het dan uit of je de short of de long versies doet??

    echt supermooi spel trouwens!!!!
     
  16. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft er niemand last van bekraste discs?
    Ik heb al mijn 2e xbox en elke keer als ik dit spel doe komt er een kras op de disc.
    Heb al 3 dirt dvd's kapot :mad:
     
  17. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat maakt niet uit.
    Maar wel voor all tracks achievement dacht ik.
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Voor die All tracks achievement maakt dat Championship gedoe niets uit. Als je de career gewoon volledig uitspeelt, krijg je namelijk ook die All tracks achievements
     
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is je xbox 360. Die moet naar duitsland! Waar ik ook wel wil zijn :/
     
  20. snake06

    snake06 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn xbox gaat voor de 2e keer terug, ben benieuwd deze keer. heb hem net een week thuis. :mad:
     

Deel Deze Pagina