Lullig, jaren rij je als een bezetene rond over weggetjes die niet wegwaardig zijn, crash je in een heli. Nog altijd beter dan door ****** natuurlijk. edit, er staat dus kankër, ivm Burns, beetje vreemd dat dat wordt gecencureerd
hij was net in 2006 gestopt met rally rijden, kon hij gaan genieten van al zn geld, en gebeurt er dit. zeer schokkend! R.I.P.
Als eerbetoon zou iedereen deze game moeten halen! ( of nog eens de demo downloaden van marketplace ) R.I.P
RIP. Aub geen Colin McRae games meer, dat zou lijkenpikkerij zijn. Jammer dat hij dood is, want dit komt de komende maanden ook keihard in de gamesbladen aan. En de ouder s van die twee kleine kinderen hebben het ergste meegemaakt wat er maar kan gebeuren met een mens. Ze waren ook alleen onherkenbaar verbrand, dat maakt het nog weer wat erger.
Echt heel erg dit. Colin was zelf pas 39 maar het allerergste vind ik nog dat zoontje en dat andere jochie. Ze hebben de tijd van hun leven in een heli en plotseling storten ze neer. Echt naar voor de nabestaanden. Colin, Johnny, Ben en Graeme, R.I.P.
Hij bedoelt het volgens mij meer als vergelijking omdat de kinderen nog maar 5 en 6 jaar waren en die dus veel jonger waren. Hij zal zelf ook wel begrijpen dat 39 jaar erg jong is om te overlijden. Verwacht zelf niet dat ze door dit ongeluk de serie stopleggen maar ik zou het wel fatsoenlijk vinden als ze de naam niet meer gebruiken.
Om gewoon anders aanpakken zonder enige betekenis met Colin erbij. Het is toch lijkenpikkerij of niet als je zo doorgaat??? Ik vergelijk het dan weer met Rachel ''!@#$%'' Hazes.