1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

  1. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ach.. Sommige mensen hebben betere dingen te doen dan de hele dag op forums te zitten.
     
  2. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Auw die deed pijn! :'-(

    Maargoed er is al een tijdje terug hetzelfde gepost, en dacht dat we het nu wel weer eens over de game zouden kunnen hebben, vandaar.
     
  3. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses daarvoor dan, maar ik kreeg het treurige nieuws gister pas te zien.

    Anyway, back to the game dan.
     
  4. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een vraagje.Ik speel normaal geen race games omdat ik t gewoon niet goed genoeg kan.De rede daarvoor is dat ik niet precies snap hoe je de bochten nou precies t beste kan nemen.Wanneer de handrem en wanneer de gewone en technieken om bochten goed te nemen.Ik wil gewoon een game optimaal kunnen spellen en niet zomaar wat kutten.Wie kan me een beetje op weg helpen met deze game
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2007
  5. McWraith72

    McWraith72 Who dares wins!!!

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0

    Probeer altijd goed het parcour en circuit te verkennen,zoek je rempunten zoals een boom of een bord en probeer in de bochten de ideale lijn te volgen volgens het uit in uit principe,dan hoef je nl zo min mogelijk te sturen.
    Gewoon rustig beginnen en je tijden zullen snel verbeteren.

    Bij Forza kan je die lijn volgen die met het aanremmen groen word volg deze lijn en je zit op de zg. ideale lijn,en met rallyrijden gebruik je in de zg. hairpins (haarspeldbochten) je handbrake,maar dat ligt er maar net aan hoe scherp de hairpin is.
     
  6. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanks:b:.Weet iemand mischien een site waar de de beste technieken voor driften,scherpe bochten,wanneer handrem,wanneer gewone precies worden uitgelegd?
    Ik heb namelijk geen handleiding.....:D
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  7. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Een hele vette game is dit :), heb net alle races gewonnen in tier 1. Het rijdt echt heel fijn, alleen vind ik het jammer dat er geen splitscreenmode inzit.

    Het is steeds vaker bij games dat ze niks om de offline multiplayer doen. Ik vind dit echt zonde want offline tegen maten te spelen d.m.v. split screen mode is nog altijd veel leuker dan online tegen iemand die je niet kent te racen..
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    komt er eigenlijk nog een dirt 2 of is dat ge-cancelled
     
  9. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog niet bekend. Er ging een Dirt 2 komen. Maar met een andere naam. Maar nu met die ongeval, heeft de team nog wat tijd nodig.Maar ik vrees wel voor de reeks. denk wel dat ze nog rally games zullen maken maar zonder Colin Mcrae er in. Ik hoop dat ze met downloads komen.
     
  10. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die Dirt spelen?
    Ik ben er in de week terug aan begonnen, echt zalig spel.
    Enkel mochten ze de RWD auto's eruit laten, die dingen sturen niet echt lekker.
    Ok, kan wel een uitdaging zijn, maar soms jaag ik mij echt op aan die RWD wagens :x

    Peter M
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben sinds zondag ook weer begonnen met Dirt. Moet hem toch nog eens uitspelen en gaat de goede kant op. Zit op iets van 85% oid.
    1000 miles achievement en de online achievements haal ik denk niet, maar de rest moet wel lukken.

    Zitten diverse klasses in waarin je met wagens moet rijden die ik niet lekker vind rijden. Soms glibber ik over de weg alsof ik aan het ijsracen bent. Was ook een race die tergend lang duurde, met slome trucks. Maar goed, wat afwisseling erin is ook wel leuk.
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Ja dat bevalt mij ook wel goed. Beetje afwisseling. Al vind ik de Rally wagens toch het lekkerste rijden, de Evo IX bijvoorbeeld. \o/

    Game bevalt me goed! _O_
     
  13. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga ervoor jongens, easy game ook voor 1000 punten.
    De enige lastige is die 1000 miles 8)

    Tip voor de 1000 miles is de full Hill Climb een paaaaaaaaaaaar keren doen ;)
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoe lang is de Full Hill Climb?
    Ben al blij als ik de 500 miles achievement binnenhaal. :)
     
  15. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet het niet exact niet meer, denk 12 of 22km.
    Denk het laatste, en je kan dat enkel in die carreer mode doen hé.
    Andere km's tellen niet mee.
     
  16. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had hem in een dag of 4 uitgespeeld, heb nu iets van 780 Gs geloof ik. Moet alleen nog die european rally, world rally enzo, manual transmission en de online dingen en de 1000 miles natuurlijk. 1000/1000 zal niet lukken, geen zin in ook. Maar 900 is makkelijk te doen.
     
  17. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    1000/1000 is pas uitgespeeld voor mij ;)
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zojuist 500 miles achievement binnen gehaald. Ga de career niet helemaal overnieuw spelen om de 1000 miles achievement te halen. Wellicht dat ik van tijd tot tijd tussendoor een keer de Full Hill Climb race, maar die zou ik ook nog 40x moeten doen.
    De komende dagen ook maar even wat races herhalen, om wat geld bij mekaar te sprokkelen voor de paar resterende auto's en nog even de rally championships racen.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tellen gereden kilometers in rally championshipmode niet mee of wel? Aantal gereden km's wat je voor het laden van een race te zien krijgt loopt daarmee wel gewoon op. Zijn ook nog wel aardig wat stages die je in r.c. mode moet afleggen en tegen de tijd dat ik die afgelegd hebt komt 1000 miles achievement ook weer dichterbij.
     
  20. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Die telllen niet mee, dat is juist het gierige, alleen in Career Mode.. En aangezien er weinig mensen zijn die zin hebben om de Career Mode 2 keer te doen :p
     

Deel Deze Pagina