1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoe zie je hoeveel miles je hebt gereden die meetellen voor de 1000 miles achievement?
    Tijdens het laden voor een race komen diverse statistieken langs, waaronder aantal gereden kilometers, maar daar zitten ook de kilometers bij die je met de Championships hebt gereden.
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kilometers is wat anders dan miles...ik heb het ook naar engels over gezet zodat ik dat kon bij houden! En het is het totaal aantal miles dat je hebt gereden. Zit je dan op 1000 achievement erbij ;) Althans dat ging wel zo met die 100 miles. Spel is echt heel vet! Heb er echt dagen lol aan gehad!!
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, 1000 miles is iets van 1680 km oid.
    Maar het ging me erom dat gereden kilometers/miles in de Championship mode niet meetellen voor de XXX miles achievements, enkel de in de Career mode gereden kilometers/miles.
    Waar zie je hoeveel kilometers/miles je in de Career mode hebt gereden? Want hetgeen je voor het laden van een race af en toe voorbij ziet komen is van zowel Career mode als Championship mode.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat kun je volgens mij nergens apart zien. En dat is best wel jammer vind ik.
     
  5. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope kan je niet zien, 1000 miles is best lang in carreer heb het ook gedaan 8)
    Op hoeveel zit je met je totale afstand?

    En je kan de 1000 miles combineren met Own All Vehicles ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwja own all vehicles is gewoon een kwestie van alleen de voertuigen zelf kopen en geen fratsen enz dan haal je het wel als je career uit speelt! :thumbs:
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Waar kun je ook alweer manual transmission selecteren?
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In het hoofdmenu kan je als het goed is ergens bij opties manual transmission instellen ipv automatic transmission.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, Online winnen laat ik nog maar even zitten. Moet je maar net het geluk hebben dat je in een sessie zit met makkelijke tegenstanders, anders kom je de hele tijd weer in dezelfde groep terug en red je het niet als er een paar beter zijn.

    Edit: Nog maar 2 achievements, all cars en 1000 miles. Eens kijken of ik daar meteen voor ga of dat ik eerst weer even wat anders ga spelen.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2007
  10. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Even een vraagje aan iedereen!
    Moet nog 2 achievements, win 1 xboxlive rally, die is redelijk makkelijk te doen. En de zwaar irritante 1000 miles. Nou is mijn vraag: Als je je career opnieuw begint tellen de Miles dan gewoon door?? Want ik begin dan liever overnieuw dan dat ik al die races weer ga doen!
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja, gewoon alle gereden Miles in career tellen mee.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als je carreer opnieuw doet, doe je juist alle races opnieuw. Zelf heb ik alleen de leuke races meermaals overnieuw gereden.
     
  13. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe liever hele career opnieuw, vind gewoon leuk om de career nog een keer te doen op het 1 na hoogste niveau ofzo.. En dan begin ik liever helemaal overnieuw.
     
  14. Zetpil

    Zetpil Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,

    wil dit spel erg graag hebben maar wanneer komt er een price-drop?
    het zou zonde zijn als ik er nu 1 koop en dat hij volgende week 30 e kost.
     
  15. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon kopen is een leuk spel

    En voor zo'n vragen heb je andere topics ;)

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109036
     
  16. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan het spel te halen maar ik kan er niet echt goede informatie over vinden dus kan iemand mij uitleggen wat voor soort spel het is? Is het bijvoorbeeld ook leuke offline game want dit lijkt mij meer een online game.
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    It Rocks offline!! Echt super game, en de naam zegt het al, Dirt, Rally, in alle soorten en mate. Zoek je een rally game dan is de je game. Nog steeds spijt dat ik hem verkocht heb.....
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    online zuigt echt, je kunt met z'n 100'en online, maar je ziet alleen jezelf, aan het einde van de race zie je dan wie de snelste tijd heeft en diegene wint. dus als je dit spel koopt, dan koop je hem dus echt voor de singelplayer.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb alleen een paar online races gedaan voor die achievements. Verder voegde online weinig waarde toe. Jammer dat er geen splitscreen in zit.
     
  20. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke. mooi, dan moet ik het maar eens gaan halen
     

Deel Deze Pagina