1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae DiRT Vs Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DonGevity NLX, 27 mei 2007.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me vrij simpel dit, wil je lekker achterover leunen, catchy graphics, en een simpele gameplay.. kies Colin. Wil je een diepgaandere gameplay waar graphics minder belangrijk zijn, maar het meer om racen gaat.. kies fm2.

2. xAoDx RAMP4GE

xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Forza, beter dan CMR! Maar ze zijn haast niet te vergelijken

3. xAoDx RAMP4GE

xAoDx RAMP4GE NF1 I Clan Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Volkomen mee eens..:thumbs:

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Blijft speculeren. Sommige mensen zeggen dat het niet mooier is dan de demo, anderen zeggen dat er een patch is geweest die problemen oplost. Zie bijv. het volgende bericht van FM.net

De update zou ingebakken zijn in de retail versie, dus vanaf de start zou de game er veel beter uit moeten zien.

Agreed. Enige overeenkomst is dat beide games gespeeld worden op auto's met 4 wielen. Verder totaal verschillende games.

Laatst bewerkt: 27 mei 2007
  5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik ga voor Colin, ik ben niet zo van de realistische races. Ik heb daar totaal het geduld niet voor en aangezien ik niet veel gevoel heb voor race games ligt me dit veel meer. FM2 vindt ik prachtig spelen, maar ik kijk op tegen het hardcore diepgang, dit is bij mij met race games simpelweg niet weggelegt.

6. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een aantal keren Dirt gespeeld en hij ziet er erg cool uit. Alleen speel ik liever tegen andere auto's op een circuit dan racing ala rally. Maar desalniettemin was ik aangenaam verrast met de Dirt demo. Ik wil hem ook nog effe op de PC proberen, maar daar hoor ik niet zo goede dingen over. Bij sommige schijnt ie niet soepel te draaien ondanks de goede specs van de pc.

Laatst bewerkt: 28 mei 2007
  7. Bartos89

Bartos89 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boeien examens bijna afgelopen ik speel ze gewoon alletwee :9:9 geen gezeik ze zijn allebei erg vet... en hebben allebei zo hun sterke kanten....

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Waarom zou je 't vergelijken:

Forza = Racen onroad
    Dirt = Racen offroad

Mensen hebben verschillende smaken. Sommige willen clean racen (forza), sommige willen racen (hill climb, world tour) en raggen (buggy/truck races) met DiRT. Je kan nog beter forza met pgr vergelijken dan forza met DiRT.

Maarja. Dat is mijn mening :)

Verder ga ik voor DiRT. Buggy/truck races ownt :D

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het ook een super moeilijke keuze. :{

Als ik zo iedereen hoor hoef je niet eens zoveel verstand te hebben van auto's om forza te kunnen spelen. Ik dacht namelijk zelf dat het daar voornamelijk om het afstellen van je auto ging.

DIRT lijkt me opzich ook wel ruig!

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    in de 1up show van deze week doen ze een review van forza en vergelijken em meteen ff met DiRT die ze ook fespeeld hebben :p heb em zelf nog niet gezien (ben nog aan t downloaden) maar dacht dat t wel leuk is voor diegenen die nog een andere vergelijkende mening willen zien

http://www.1up.com/do/minisite?cId=3145462

11. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Tis gewoon niet te vergelijken. Simpel zat..
    Twee totaal verschillende games. Appels vs Peren...

Peace,
    Rich_Art. ;)

12. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga duidelijk voor Forza 2. Dirt ziet er idd wel leuk uit en speelt fun, maar dat is ook meteen zijn nadeel de gameplay is fun en niet echt diepgaand. Forza voelt echt als een racer pur sang\o/. Dirt komt nog wel een keer als budgetgame.

Deel Deze Pagina