1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Omg! Kippevel krijg je van die trailer...wat mooi:'-(
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    dit zier er wel erg indrukwekkend uit zeg! hopen dat Het xbox 360 materiaal is en geen pc stuff
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die crasches erg mooi _O_
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vooral de beelden in de auto zijn geweldig. Maja, dat is toch rendered, komt niet in de game.
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ De plaatjes die MacDennis poste: Die 2e screen ziet er erg mooi en realistisch uit. Is een gave ingame screen!


    De trailer ziet er erg leuk en mooi uit, maar het is rendered. Wil nu wel graag een ingame filmpje zien!
     
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
  8. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kan ik niet zien op mijn werk maar is dat die tweede trailer die nu ook op ps3focus staat? http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=4837&cat=catps3

    Daar staat inderdaad aan het begin van het filmpje: actual gameplay footage. Ik vond het er ook gelijk al weer een heel stukje minder mooi uitzien. Deed me weer heel erg denken aan CMR2005. Mindere physics en contact tussen auto en weg dan het eeste filmpje deed vermoeden. Maar goed, het waren wel hele korte gameplay stukjes dus zoveel conclusies kan je er nog niet aan verbinden. Maar toch viel het me een beetje tegen.
     
  9. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas is het laatste filmpje niet van zulke goede kwaliteit. Zelfs de 720p versie zou dezelfde resolutie hebben als de 420p versie die veel compressie en een lage framerate heeft zodat hij sneller gedownload is. Het is inderdaad te vroeg om conclusies te trekken. Ik zou ook de previews bekijken van CVG, Gamespot en IGN die allemaal laaiend enthousiast zijn.
     
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ja met de eerste delen op de PS One heb ik me prima mee weten te vermaken, daarna heb ik de serie niet meer zo nauwlettend in gaten gehouden. Maar als ik de volgende beelden krijg te zien verlang ik er weer toch echt naar hoor :eek: :9

    Is er ook een multiplayermode aangekondigd, zo ja met hoeveel man? :)
     
  11. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja laat ik me daar maar aan vast houden want ik snak echt weer naar een nieuwe CMR. De vorige delen heb ik kapot gespeeld, net als de TOCA/DTM delen trouwens. CMR2005 zag er destijds op de PC trouwens ook al heel lekker uit.

    Er zal binnenkort wel een HD filmpje op gametrailers komen.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het is zeker een sprong vooruit in de Colin reeks, maar moet wel zeggen dat als M$ ooit van plan is om toch RSC3 temaken dan vrees ik toch dat die engine er weer mooier uitziet als Colin zoals bij de vorige delen ook zo was. (en dan doel ik voornamelijk op de omgeving) Maar het ziet er mooi uit, hopelijk krijgen we snel een filmpje te zien waar iemand met het spel echt aan het spelen is. :)
     
  13. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo kapot van RSC...
    Beetje onrealistisch reagerende auto's...
    RBR was GOED!!
    Maar is niet echt een hit geworden, maar dat spel was echt vet.
    Dirt is must have
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Op sommige momenten vind ik de trailer grafisch goed en op sommige momenten vind ik het toch wat tegenvallen.
    Lijkt me alsnog een topper in wording.
     
  15. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook het HD filmpje gezien en de lichte teleurstelling overheerst nog steeds. Maar ja, laten we het spel beoordelen als ie er is. Ik ben een CMR fan dus het moet wel heel gek lopen als ik hem niet koop en er niet van ga genieten.

    Graphics en physics op het niveau van Motorstorm moeten haalbaar zijn toch? Ik zou daar in ieder geval dik tevreden mee zijn.
     
  16. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Ziet er fantastisch uit! Met name de belichting maakt veel indruk.
    Meer hier: http://www.jeux-france.com/news19763_colin-mcrae-dirt-illumine-l-ecran.html

    Ik heb ook die 720p trailer bekeken, is eigenlijk precies hetzelfde als de 480p trailer. Ook lijken de filmpjes op 15-20fps te lopen. Ik heb ergens gelezen dat de trailers van een 3 maanden oude build zijn en dat het spel er nu nog beter en realistischer uit zou zien.

    Alle screenshots waarbij een HUD (zoals de replay iconen) te zien is zouden in-game moeten zijn.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ja volgens mij zijn die ook ingame idd, kan je vooral aan de omgeving zien (de bomen) die zijn in CGI vaak overdreven scherp (en niet plat).

    Zoals bij deze, typische ingame bomen.
    [​IMG]
    Ziet er idd erg goed uit de belichting vooral, ben ook blij om te zien dat er een replay mogelijkheid is ala die van RSC waar je alles rustig (en in slowmo) terug kan kijken nice! :b:
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vond het fimpje er zwaar teleurstellend uitzien. Ik hoop dat de game mooier word.
     
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik het wel goed voed, wat je aan gameplay te zien krijgt dat vond ik er goed uitzien.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    IGN preview.

    Gelocked op 30 fps. Jammer, beetje laagjes (zolang ie er maar niet onder zakt). Maar verder is IGN ontzettend enthousiast over DIRT in deze preview. Ben benieuwd of het wat wordt! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina