1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Wouw echt mooi, ook erg goed geluid. Wel jammer dat het weer echt CMR is, niet dat dat slecht is maar ik zie wel bordjes die zo hard zijn als een rots die dus onverwoestbaar zijn, ik had liever dat je alles kapot kon rijden zelfs dunne boompjes. En zie nu ook die stock cars of hoe je die dingen noemt. Vet man ook echt een mooi spel. Ook een zeer groot voordeel is dat je echt tegen mensen kan racen eerst was het altijd tegen een spookje rijden.

    Ik zit dan wel met een probleem, ik wil deze en ik wil Forza 2, shit dit is echt een moeilijke keuze.
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2007
  2. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    De FTO mag er ook bij in het lijstje ;)
    en de KAMAZ en MAN ook, want die zag ik op de screen :D
     
  3. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Koop ze toch allebei man;) Zulke prachtige racespellen zal je de komende maanden/jaren niet meer tegenkomen. Ik verwacht namelijk niet dat PGR4 dit kan overtreffen...ook al is het geen rallyspel.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Filmpjes zien er heel goed uit. Heerlijk, zo'n fluitende turbo! Alleen jammer van die onverwoestbare bordjes, is toch altijd een beetje "nep".
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik zie hem toch duidelijk een bordje meescheppen met de voorkant. ;) ik heb dat stukje met het onverwoestbare bordje waarschijnlijk niet gezien dan. :{
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij de allereerste hairpin, knalt ie tegen die bordjes. Ze geven geen krimp! :+
     
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe gamespot preview: http://www.gamespot.com/xbox360/driving/cmr07/news.html?sid=6169269&tag=topslot;title;2

    Iedereen zou eens deze video moeten downloaden en die full-screen afspelen: http://www.jeuxvideo.fr/telecharger-video-exclu-4-rallyraid-montero-44993.html

    Het filmpje mag dan wel een resolutie van 640x400 hebben maar het ziet er verbluffend mooi uit. Ook de aandacht voor details is super. Op een gegeven moment kan je de motor zelfs realistisch zien bewegen zodra de motorkap is verdwenen. Het Rallisport Challenge 2 gevoel komt weer helemaal terug na het zien van deze video's. \o/
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik hoop niet dat de framerate van het filmpje representatief is voor de game, want de framerate is niet bepaald best in het filmpje. Ziet er zeker niet slecht uit, maar mijn voorkeur ligt bij MotorStorm op het merendeel van de vlakken. Bedoel dan vooral de tracks, vind de vrijheid daar wat prettiger.
    Geluid van de motoren is zo te horen wel goed. Ze klinken niet als stofzuigers. :)
    Er kwam toch een demo van deze game?
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee ze hebben inderdaad werk van het geluid gemaakt, want de vorige filmpjes waren om te janken kwa geluid. Maar echt realischtisch is het nog steeds niet voor als je nog nooit zulke autos hebt gehoort is het mischien de moeite waard om dit eens te bekijken en te luisteren. (http://www.youtube.com/watch?v=ZtxMScFqesI)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Motorstorm is ook wel een iets ander genre. CMR richt zich toch iets meer op het realistische rally rijden. Motorstorm is gewoon pure arcade.
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ja, maar moet je zien wat voor beesten van een motors daarin liggen, een rally auto heeft een toch iets kleinere motor dan die jeeps. en die buggy's maken steeds overtoeren doordat ze vast zitten of omvallen, dus daar kun je een nette ronde zoals bij CMR dirt niet vergelijken
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De auto's in bovenstaand filmpje zitten ook allemaal in Dirt, en heb het filmpje even naast het filmpje van Dirt gezet en dan is het nog steeds stofzuiger geluid. Het realistische geluid is gewoon nog steeds niet mogelijk op de next gen.

    Edit: dit filmpje zal wel duidelijk maken wat ik bedoel ( http://www.youtube.com/watch?v=qefKc-SPR-I )

    Maargoed ik hou op met mierenneuken het ziet er goed uit! :)
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die trailers en info over damage model zien er toch wel erg gaaf uit hoor!!
     
  15. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel vet dat je ook gewoon die vangrails kapot kunt rijden :mrgreen:
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Spel is wel super mooi zeg, moet ik hebben alleen ff kijken of ik hem op de ps3 wil of op de 360.. reviews afwachten maar :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2007
  17. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net ook even de 8 filmpjes bekeken.
    Ziet er goed uit. Je zou verwachten dat het geluid ook wel wat beter kan. Zou er zelf denk wel lekker achtergrondmuziekje bij aanzetten.
    Wat ik jammer vind is dat je een kleine minimap boven in beeld ziet en dat de bochten niet worden opgelezen en woden aangeduid met pijlen.
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De Hud kan je altijd aanpassen, in de opties dit was ook zo bij voorgaande delen. Net als de kaartlezer kan je kiezen, als ik me herriner kon je zelfs kiezen tussen een mannelijke of een vrouwelijke kaartlezer, dus dat komt wel goed. :)
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat is wel beter. Herinnerde me ook een filmpje waarin je wel gewoon stem van de kaartlezer hoorde, dus vond het al zo vreemd. Vind zelf met kaartlezer en pijlen wat leuker bij rallygames.
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    In deel 3 was de beste stem, scotish mate. Toen in vier werd hij onverstaanbaar. hopen dat het in dit deel weer een beetje verstaanbaar wordt. Six right over cross, into 3 left over bridge... caution jump... into 5 right, 5 left don't cut stones inside... \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina