1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Pfff..heb 'm een uur geleden ook maar uitgezet. Geen doorkomen aan. Zat pas op 30% na vier uur.
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    mm, begon vanmorgen 11.15 te downloaden het duurde zo'n 3 kwartier voordat ik hem binnen had. gelukje. Het is een goede demo maar niet om over naar huis te schrijven. Ik vind het een beetje te Arcade naar mijn zin, maar ach auto's in puin rijden maakt het al goed. :)
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Nja alles zat ook mee ook, bochten konden niet beter eigenlijk en niet meer op het randje, dus ik perste er een hoge 2:31 uit... Had foto moeten nemen :9
     
  4. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikke lul, ik probeer het wel een andere keer.
     
  5. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu vanaf 15:00 aan het downloaden en zit nu op 84%.. Ben opzich wel blij dat ie tenminste nog beetje vooruit gaat.. Dit doet me trouwens wel herinneren aan mijn 56kb verbinding paar jaartjes geleden, prachtige tijden :D.
     
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat veel mensen rallyracen als hobby;)

    Echt autorijden is totaal niet te vergelijken met rallyrijden.
     
  7. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is uberhaupt met geen game te vergelijken.
     
  8. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Dikke lul is eigelijk best wel een pittig mooi woord, mischien ook wel omdat klasgenoot het 30x per dag zegt in de klas _O_
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dat is nog snel, ik haal hier 25KB/s omgerekend. Na 1,5 uur had ik 14% erbij. Nu is het nog trager. Hij stond na 6 uur op 60%. Het ZUIGT.
     
  10. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook slooooow :+
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude! ocean machine!! :thumbs:

    Zover beviel de demo mij zeker wel... de besturing was zoals ik al dacht wel wat tikkerig, en zeer licht.

    Maar voor de rest ziet het er prima uit, alleen jammer dat je geen replays kan bekijken.
     
  12. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag ook geprobeerd de demo te downen... ging echter zooooooooooooooooooooooooooooooo langzaam dat ik het later wel probeer, hij liep ook de hele tijd vast (de download dan he)... de tering zeg! morgen weer een dag :)
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De mijne staat nu ook muurvast op 13%. Terwijl de eerste 13% toch in normaal tempo gingen (1 minuut ofzo).

    Naja, gekut...
     
  14. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben na 30 min. op 5% :x
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Had de demo na 6 a 7 uur downloaden eindelijk binnen (duurt normaal 30 minuten, maargoed). Heb de game een aardig poosje gespeeld en ik moet zeggen dat ik telleurgesteld ben. Vind de controls echt heel erg arcade aanvoelen (de grootste afknapper voor mij bij een game zoals dit). Grafisch ok, maar niet baanbrekend/jawdropping mooi, gewoon ok. Vind persoonlijk MotorStorm echt een stuk mooier (bijv. hoe het zand / de modder reageert op jouw voertuig en hoe dit op je auto terecht komt, vind dit een MotorStorm echt een stuk beter gedaan). Dus nee, ik hou het wel bij MotorStorm en wacht op een andere rallygame. Had nu echt zoiets van, is dit het nou?
     
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er iets Arcade is, is het Motorstorm.
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    MotorStorm is arcade, is alleen een ander type racegame dan Colin McRea. Verwacht in Colin nou niet echt arcade gameplay, verwacht je eerder wat meer realisme / simulatie van. Vond Dirt behoorlijk arcade aanvoelen.
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar motorstorm is geen rally game met officiele merken, banen en series... je zou het eerder verwachten van een Colin Mcrea game, dat het meer een simulatie zou zijn.. nietwaar?
     
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Colin is altijd arcade geweest. Ik moet zeggen dat ik het ook nog niet lekker vind aanvoelen. Ik heb vooral op dat parcours in USA teveel grip, ik wil slidend die hairpins door zoals je ziet in de intro.

    Maar Colin McRae is voor een rallygame altijd aardig arcade geweest. Speel maar eens Richard Burns Rally.
     
  20. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Als ik dit zo lees ben ik gigantisch blij dat ik de demo vanmorgen om 11 uur heb aangezet. Had um in 20 minuten binnen zonder rare meldingen. Moet zeggen dat ik na een paar uurtjes spelen toch wel zeer tevreden ben met deze demo. Qua besturing is het weliswaar arcade maar toch vind ik het heerlijk aanvoelen. Zoals ik al eerder zei, die buggy's voelen echt fantastisch. Ook ben ik zeer tevreden met het geluid, alles klinkt vet. Crashes klinken als crashes en de motoren, turbo's en versnellingsbakken klinken echt machtig, vooral in cockpit view vind ik dit geweldig.

    Het enige wat met wel echt mateloos irriteert is dat als je crasht en je glijdt/vliegt iets te ver van de baan weg, je auto terug gezet wordt. Na het zien van die vette crash filmpjes had ik op z'n minst verwacht dat ik m'n auto ergens een afgrond in kon sturen en hem naar beneden zien rollen/stuiteren o.i.d. Maar goed, misschien willen ze niet teveel vrij geven ofso...hoop wel dat die zeik niet in de volledige game zit of dat ze je de optie geven om het aan/uit te zetten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina