1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    net gedownload, wat een geweldige menustructuur :D En dat deuntje :D *swingt :cool:

    nu maar is racen 8)

    edit: JEZUS zelfs pacman stuurt realistischer, wat een ontzettende baggergame:mad:
    schademodellen zijn wel mooi, jammer dat je niet rond je auto kan kijken. We grappig dat het wereldrecord staat aangegeven, die zal k is verbeteren 8)
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    De demo is erg gaaf

    Het ziet er mooi en strak uit! (somige struikjes gaan wel dwars door de auto!)
    Schade is mooi, en goed merkbaar.
    Helaas is de besturing erg arcade zeker goed zichtbaar als je de camera buiten de auto hebt( het glijd net teveel)

    Maar zeker een aanrader, en ik hoop dat ze nog wat sleutelen aan de te arcade besturing!
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ziet er erg mooi uit alleen arcade, deed me een beetje denken aan de controlls van Burnout. Maarja who cares, desondanks is het een erg tof spel. Alleen niet mijn genre. ;)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik ga over 2 weken mooi voor Forza 2. Colin McRae komt er over een tijdje misschien wel in.
     
  5. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er allemaal gelikt uit idd, alleen het rijdt wel zo ontzettend klote, echt te slecht voor woorden die besturing en gameplay. FORZA FORZA :cool:
     
  6. Fifafan

    Fifafan Guest

    besturing is zeker niet fout
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Aan je naam te zien houd je van arcade, dus dan vind je de besturing inderdaad niet fout nee! :+
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    en ik ga juist voor andersom :D
     
  9. JEFFOR

    JEFFOR Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    in het begin staat toch meteen aangegeven van dat de de demo nog niet de werkelijke game is. dus aan de besturing kan nog van alles veranderen en dat zullen ze ook wel doen. wees daar maar niet bang voor .
     
  10. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk jij.
     
  11. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad. In twee weken kan er echt niet meer zoveel veranderd worden aan een game (ik verwacht dat hij binnen 2 weken gold gaat).
     
  12. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat jullie zo slecht aan die besturing vinden. Ik bedoel het is mischien niet realistisch enzo (niet dat ik weet hoe het in het echt rijdt) maar de meeste van ons vermaken zich toch wel met deze game?

    Daarnaast ziet het er ook nog eens gelikt uit (wat ook belangrijk is). Koop gewoon Forza 2 voor de gruwelijk besturing en daarnaast Colin voor wat arcade en zieke graphics :p Niet al te moeilijk doen. Wees blij dat er games komen ^^.
     
  13. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Dirt is Colin McRae voor zwakzinnigen.

    Niet dat CMR zo'n supersim was maar nu is het wel bijzonder arcade geworden. Vroeger hadden de auto's in CMR echt persoonlijkheid. Zware, krachtige beesten die je heel goed in de hand moest houden. Een stuurfout op hoge snelheid betekende al snel dat je wagen als een ongeleid projectiel doorschoot en alle controle weg was. Nu heb je een soort van superassists op je auto zitten. Je hebt mega grip en remmen die die volgens mij nog moeten worden uitgevonden en bijna alles wat je fout doet kan je nog wel corrigeren.

    Hopelijk heeft Codemasters in de volledige versie nog wat voor ons in petto, zoals betere handling en physics als je amateur pro en pro kiest. Of misschien is er nog wat te doen met de instellingen vooraf aan de race zodat het wat realistischer gaat rijden. Fingers crossed.

    Toch blijft Dirt een heel leuk spelletje als je je er bij neerlegt dat het nu eenmaal wat simpeler is gemaakt voor het grote publiek. Je hebt natuurlijk nog wel een beetje dat oude CMR gevoel en de superiere graphics, cameraviews, schade en menu's maken veel goed. Take 10 moet zich op dat vlak toch echt eens achter de oren krabben met hun Forza 2.
     
  14. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zeker blij dat er games komen. Ik betaal daar ook voor en mag dus zeker kritiek hebben, zelfs als ik van die games geniet.

    Ik vind het gewoon zo jammer dat ze mijn geliefde Colin McRae nog simpeler hebben gemaakt. De oude, wat realistischere gameplay in combinatie met deze graphics zou echt een natte droom zijn geweest.

    Het valt me trouwens wel op dat die hillclimb level echt een stuk minder goed is afgewerkt dan die andere twee. En ook sommige crashes (dat je gewoon bijna tegen de rotsen oprijdt bij een botsing of heel raar door de lucht lijkt de zweven) zien er echt niet uit.
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    tot nu toe vind ik Dirt beter .Maar ik wacht op de full versie van forza.Maar waarschijnlijk koop ik ze alle 2
     
  16. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedenk ook wel dat je alleen de twe makkelijkste moeilijkheidsgraden kan selecteren, Amateur en Rookie. Wie weet verandert het rijgedrag ook behoorlijk als je voor Pro gaat.

    Ik prefereer op dit moment toch Dirt. Forza is voor mij iets te technisch, met al die meters etc. Dirt is wat uitgebreider qua racetypes en het ziet er veel beter uit.
     
  17. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Tuurlijk :) Een kenner hiero.

    Forza II ps2 stijl en geen geluid.... Speel de demo dan maar eens op een HD-LCD tv en met een dolby digital setje..............\o/\o/
    Hierna zul je wel anders piepen.
     
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Heb een HD en vind Forza niet echt mooi. Dirt daarentegen .....
     
  19. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap al dat gezeur over graphics en geluid van Forza echt niet hoor.
    Hij ziet er best goed uit en dat geluid...........
    Op een dolby setje klinkt dit wel zo verschrikkelijk goed! _O_
    Misschien wel het beste wat ik tot nu toe heb gehoord.

    Maar even weer ontopic......

    Dirt ziet er zeker goed uit, maar is mij is mij toch te arcade-achtig.
    Wat duurde dat trouwens lang voordat die demo binnen was.8)
     
  20. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG Gast jij hebt echt het IQ van een rolstoel of niet.
    Noem eens 1 spel waarbij het rijgedrag van auto's veranderd als je de moeilijkheidsgraad verhoogt?
    Moeilijkheidsgraad wil alleen maar zeggen hoe hard de tegenstander gaat en hoe snel je moet rijden om het te halen. Dat heeft dus geen kont te maken met physics van een auto en hoe die bestuurt...

    Qua graphics moet ik dirt toch het voordeel geven tov forza. forza heeft in de demo geen AA en dirt wel. Als forza aa krijgt wordt deze achterstand al voor 80% ingelopen. De omgevingen bij dirt zijn echter lelijk (ga eens boven op de hillclimb staan en kijk naar beneden.. ai) terwijl je bij forza wel het hele circuit kan zien vanaf 1 punt en zelfs de auto's die een kilometer verderop rijden.

    maar de gameplay van dirt is echt echt heeel heeeeeeeeel slecht. die autos reageren echt lachwekkend. ze remmen te hard, trekken te hard op. maar het bochten gedrag is helemaal belachelijk slecht. echt gameplay van een xbox 1 game.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina