1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, dat moet je niet geloven. Als je wilt weten hoe een rallyauto rijdt zonder er in gereden te hebben moet je Richard Burns Rally spelen. Voor 5,- euro in de budgetbakken, BC op de 360.

    Ik ga deze game vanmiddag ook maar ff downen. Maar dan vooral voor het geluid :)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Opvallend trouwens alle complimenten over het menu. Dat is echt voor het eerst dat dat zoveel genoemd wordt (en terecht). Nieuwe standaard dus :)
     
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wordt echt top. Graphics gewoon super. Besturing is goed.

    Het viel me ook op dat als je stuurt je auto snel lijkt te driften. Hopelijk werken ze dat beetje weg. Maar erg is het zeker niet.
     
  4. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    bij een rally auto is dat volgens mij ook zo hoor. Het schademodel van de auto vind ik ook al beter als de schademodellen in forza 2.. terwijl dit bij dirt nog maar op amateur staat voor schademodellen. Laat maar komen die handel!\o/
     
  5. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb normaal ook de cam achter de auto hangen maar het is bij sommige games net alsof nu bij dirt gewoon het gevoel dat je minder breed bent. je kan voor het gevoel sommige bochten wel vol nemen waar je dat bij de camera achter de auto niet kan. laat staan over de 2e cockpit vieuw. respect voor de mensen die daar de hele game mee gaan rijden. ik vind de motorkap camera het lekkerst. over de game zelf.de game is nu mss wel wat voor een breder publiek gemaakt denk ik. het ziet er goed uit alleen mss idd wat te arcade. mss ga ik deze game wel aanschaffen. maar forza eerst grijs spelen. waar zijn die colin mc rae 2 tijden gebleven dat die auto van links naar rechts schoof gleed. krijg ik bij deze game amper voor elkaar. Te harde remmen, je staat soms binnen een seconde stil. en die bochten insturen vind ik ook een beetje jammer soms.

    veel commentaar. maar mss haal ik de game ook nog wel binnenkort. als ik klaar ben met forza.
     
  6. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nagaat dat die rallycoureurs altijd op parcours rijden waar je flink hard een afgrond in kunt flikkeren, lijkt het me meer dan logisch dat die remmen (te) goed reageren. Ik vond het in ieder geval wel lekker rijden. Beter als Forza in ieder geval, daar kwam ik niet eens door de eerste bocht heen.
     
  7. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0

    Gelul. De vorige CM delen waren echt niet zo als dit. Daar gleed je echt door als je te hard een bocht in ging of een stuurfout maakte. En je had veel minder controle over je auto. En bij Richard Burns was het al helemaal niet zo als bij Dirt (en dat is een echte simulatie).

    Rallyauto's zijn inderdaad beesten en die 4 wheel drives hebben zekere een betere wegligging dan normale auto's maar de manier waarop je controle hebt in de bochten en hoe snel je stil kunt staan is echt overdreven in dit spel en gaat in tegen de wetten van de natuurkunde. Over dat snelle optrekken heb ik mijn twijfels. Die impreza trekken in het echt idd heel erg snel op dus wie weet... Maar ja, Codemasters heeft het zelf in een interview gezegd: ze hebben de besturing wat simpeler/meer arcade gemaakt om het 'toegangkelijker te maken' (met andere woorden: om een groter publiek aan te spreken).

    Best wel grappig eigenlijk. De CMR serie concurreerde vroeger altijd met de WRC serie. CMR had het (relatieve) realisme en de physics en WRC was meer arcade maar had dan weer betere graphics en alle officiele licenses. Je kunt het wel een beetje vergelijken met de strijd tussen PES en FIFA. CMR werd ook altijd gezien als koning ralley, net zoals PES wordt gezien als koning voetbal.

    Nu is CMR echter de kant opgegaan van WRC met die arcade gameplay en brute graphics. Dit vind ik zo jammer man. Het is bijna net zo erg als Konami dat besluit om gameplay van PES maar wat simpeler en minder realistisch te maken om een nog groter publiek aan te spreken (ze schijnen alle licenses ook al te hebben..... moet ik mij zorgen gaan maken?).
     
  8. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het vet. Kan mezelf niet van die fucking buggy's weg slaan. Zelfs m'n vrouwke vind het vet en zei vanmorgen nog dat we de game gelijk moeten halen als ie uit is. Ze heeft zich kostelijk geamuseerd met de Buggy, en da's altijd goed, toch?
     
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    1 ding is zeker...ik ga de career uitspelen met in-car-view:cool:
    Dat ziet er toch wel gruwelijk uit, en daarnaast heb je als voordeel dat je niet echt het gevoel hebt dat de auto schuift
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    motorkapview is mijn ding, niet in-car
     
  11. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ckr mooi demo'tje. En de cockpit view is super mooi. Nog even over dat remmen volgens mij rem je met rode B knop. De left trigger is in zijn achteruit schakelen. Volgens mij?:thumbs:
     
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    B-knop is handrem...
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat moet ik me btw bij de onlinemodus voorstellen?
    Is dat net zoals die buggy,s met 10 man racen?
    Of kan je ook met een mitsubishi gaan planken?

    (Dit omdat rally toch tegen de tijd racen is)
     
  14. nedmetfan

    nedmetfan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel een relaxt spel, lang moeten wachten tot de demo binnen was maargoed.
    Iemand idee of in volledige versie de HUD aan te passen is, en hoe
    groot het echte rally gedeelte is?

    En voor de liefhebbers binnenkort ELE-rally in Einhoven/Oirschot, zeker een
    aanrader, kun je zien hoe het er in het echt aan toe gaat *)
     
  15. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een site van die ELE rally?Want ik zou best wel eens een echte rally willen meemaken:)
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen en overmorgen RAM festival in R'dam. Op het industrieterrein 200m achter mijn huis. Rallycross (twee auto's tegelijk die op de van baan wisselen in de race) met verschillinde klasses als main event. Verder nog tractorpulling, dragraces met auto's, motoren, scooters, etc. Altijd weer een groot feest :) Maandag ben ik er met VincentG, ook van XBW :)
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  17. nedmetfan

    nedmetfan Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    jazeker

    http://www.paradigit-elerally.nl/
     
  18. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    zeker wel. eerste "next gen" menu in mijn ogen. Hoe het eruit ziet, maar ook slim gedaan, met die stats tijdens het laden. Echt super.
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke ik heb nu ook de demo gespeeld. Ik vind het erg vet en de besturing vind ik wel redelijk goed. De schade vind ik helemaal vet vooral als je tegen de vangrail rijd. Ik ga hem wel halen.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het spel heeft een beetje pech dat Forza Motorsport 2 uitkomt. Het zijn wel hele andere racespellen, maar toch. Ik wil heel graag een nieuw racespel en die vacature wordt voor 100 procent ingevuld door Forza 2. Ik vind de demo van Dirt ook heel goed, maar ik denk dat ik wel een tijdje zoet ben met Forza 2. Dus Dirt laat ik voorlopig in de winkel liggen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina