1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de demo te hebben gespeeld... nu, een paar dagen later heb mijn pre-order toch maar afgezegd... het geheel overtuigt me niet genoeg, en een paar week na forza 2, denk ik dat ik toch alleen maar bezig ben met forza 2, en niet met DIRT...

    Het is zeker niet slecht, maar op de 1 of andere manier ben ik niet echt overtuigt..
     
  2. Texans

    Texans Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je online, tegen anderen racen in DIRT?
     
  3. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat gaat maar geen idee hoe het allemaal in zijn werk zal gaan
    welke modes zullen er inzitten?
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij zijn er ook geen versus races online. Alleen online leaderboards als ik het goed heb begrepen.
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    misschien is het reeds gevraagd, maar ik kan geen goede site vinden waar je dit spel kan pre-orderen voor een redelijke prijs.., , weet iemand een goede?
    En zit er splitscreen in de fullversion?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit is tot nu toe de goedkoopste wat ik heb kunnen vinden: http://www.dimplus.nl/
    59.99.. bij de rest is ie boven de 60.

    Zuiderpark is niet meer wat ie is geweest =(
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    valt inderdaad tegen die preorders :x
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    De Colin McRae serie is al jaren aan het verbaggeren. Elk deel werd slechter en slechter. Totaal geen uitdaging en zo geweldig speelt het ook weer niet. Maar Dirt is nu nog slechter dan voorgaande delen geworden.

    Ik hoef hem in ieder geval niet.
     
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Elk deel wordt slechter? Heb je de uiteindelijke versie van DIRT al kunnen spelen dan?
    De graphics worden juist elk deel beter..dus ik neem aan dat je doelt op de gameplay en de variatie aan stages/car classes.
    Ik vond het laatste deel juist de beste van alle magoed...ik heb de demo nog niet gespeeld...maar deze ga ik zeker wel halen. Ik kan me niet voorstellen dat DIRT ineens een stuk slechter is dan zn voorganger...
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Veel van jullie zeggen dat het super arcade is,maar dat vind ik niet helemaal waar.
    Tuurlijk het is geen GTR of Forza of GranTurismo.
    Maar als ik arcade racer hoor denk ik eerder aan games zoals Burnout,NFS, e.d waarbij de rem gebruiken niet nodig is in de bochten.
    En bij Dirt heb je toch zeker je rem nodig.

    Nogmaals ieder ze eigen mening,volkomen respect voor.
    Maar een echte arcade racer wil ik het zeker niet noemen.
    En mij maakt het niet uit of het arcade is of sim.
    Als een game leuk is koop ik het punt.

    Wel hoop ik dat ze nog wat gaan fixen aan het remmen.
    Want van 140km/h naar 0 in 2 sec is wel erg snel.
     
  11. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet toch nog eens de volledige versie spelen om overtuigd te zijn. Het oogt allemaal wel goed, maar wat meer realisme had inderdaad welkom geweest. Misschien dat dit wel zo is op hogere moeilijkheidsgraad?
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    1 speler
    Dolby 5.1 Surround


    Spelers online: 2-16
    Leaderboards
    Voicemessaging
    Spraakondersteuning
    Xbox Live Aware


    volgens Xbox.com, gewoon online racen dus :)
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    je geeft niet een reden waarom en wat het probleem is, onderbouw voor 1 keer je replys!
     
  14. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu weer helemaal in Richard Burns. Speel het op mijn oude xbox. Ik kan jullie vertellen. Dat is pas rally. Je moet er ECHT in investeren maar de voldoening is zo enorm groot. Het is echt een beetje de GTR/Forza2 van de rally kan je wel zeggen. Heel jammer dat Dirt daar niet wat meer van heeft.

    Ik had CMR2005 ook weer even gespeeld en ja dat ging ook al behoorlijk richting de arcade kant op inderdaad. Maar Dirt slaat alles. Vooral dat remmen haha.
     
  15. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag eindelijk de kans gehad om de demo te proeven.

    Speelt lekker soepel en ziet er verbluffend mooi uit maar qua gameplay weet ik niet of ik er warm voor loop....

    Grootste (en op dit moment enige) irritatie voor mij is inderdaad het veeeeel te snel remmen (arcade?).

    Zoals smokey ook aangeeft, een echte arcade racer kan ik het niet noemen maar ik hoop eigenlijk toch echt dat het remmen iets beter gaat worden in de release versie....



    Richard Burns is inderdaad de GTR/Forza voor Rally games :)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hadden beter geen demo uit kunnen brengen. Scheelt ze waarschijnlijk honderdduizenden sales. Ik koop hem nu ook niet meer omdat ik juist hou van simulatie.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    wat ik dus begrijp is dat als je op xboxlive speelt, wel tegelijk met max. 15 anderen speelt, maar ze niet ziet?
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik twijfel nu over een aankoop, voor de demo was ik nog zo goed als zeker dat ik hem zou kopen...
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, dat zal wel meevallen denk ik hoor:+
     
  20. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind deze combie tussen arcade en toch nog wel wat realistische grip ,super relaxt, gewoon voor de bocht gas er af en de bocht heel scherp over de roodwitte stoepgeval dinges en dan blaam gassen weer, zit echt wel vette actie in. Het moet alleen wat oefenen, maar nu kan ik ook die gast in de demo met Cross-over makkelijk verslaan in een ronde van 1.071 minuut
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina