Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    Ik heb even een fototje gemaakt met mijn telefoon. Niet echt duidelijk, maar toch :)
     
  2. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik heb net de demo lopen checken, en vond hem best vet,,
    denk wel dat ik hem ga preorderen van de week;)
     
  3. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha mooie foto, maar ik moet zeggen, het lijkt helemaal niet op de Evo 8) , mar ik zal wel scheef kijken. 2.29.58 nog steeds, en miss kan ik de 2.28 nog bereiken :)
     
  4. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo niet de Evo? Je ziet toch duidelijk dat het de rode Evo is. en je ziet ook de tracknaam staan rechtsbovenin.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is overduidelijk de RalliArt Evo inderdaad.
     
  6. ASjok

    ASjok FoD-Leader

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice man! Erg mooie tijd met die Evo. Ik ga niet eens proberen daar aan te tippen want met mijn 2:30 dacht ik al foutloos mn ronde te hebben gereden. Hopelijk gaat die preorder dinges ook in NL van start, want 10 auto's meer (op een normaal totaal van 46 ofzo) is erg veel!.
     
  7. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    haha Ja idd, ga mijn tijd maar eens verbeteren!! slome :D:+ Enne ik vond het niet op een Evo lijken, omdat ik hem nooit zie van achter, ik heb in car view, en ik heb ook andere kleuren altijd :D

    Pas op jongens, The Don gaat zijn tijd neerzetten. To be Continued...
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  8. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Mja, met die Subaru heb je dus geen record, misschien voor jezelf maar ik denk dat ik sneller was ;)

     
  9. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik mag toch hopen dat manual schakelen niet zo immens veel uitmaakt. Ik denk dat je die World Record kunt rijden met een betere bak ofzo.
     
  10. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al eerder gezegd (net als vele anderen) dat vooral het remmen en de enorme grip die je hebt zeer onrealistisch zijn. En dan kun je bij Dirt ook nog eens de rem vol intrappen. Nou doe dat op zo'n zandweggetje in het echt en je schiet gelijk rechtdoor, ABS of niet. Je zag zelf ook hoe hard dat ging in de filmpje. Die staan echt niet zo snel stil als hoe dat in de demo gaat. Jij moet voor de grap eens de PC demo van richard burns rally downloaden. Dan weet je hoe oncontroleerbaar zo'n rally auto is en dat je vette skills en heel heel heel veel oefening (en vooral beheersing) nodig hebt om vette tijden neer te zetten. Kijk bij Dirt kan je te pas en te onpas je gaspedaal vol open gooien. In het echt (nogmaal check maar eens Richard Burns) gaat dat ECHT niet zo makkelijk. Zelfs op rechte stukken is zo'n rallyauto enorm moeilijk te beheersen.

    Fantastisch filmpje om te zien trouwens, die gast had zeker weten skills!
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  11. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
  12. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    2:33.52 op de hillclimb
    1:08.77 op de crossover
    1:05:22 op de CORR

    krijg je als je vroeger veel kudos haalde in pgr2:+
     
  13. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet dus!!

    Xbox Live Aware Dat 'aware' gedeelte doet t m, dat had Fable en price of persia ook. je kon alleen zien wie er online was, en je kon leaderboards zien... niet echt boeiend dus..

    Ziet er naar uit dat dit spel niet online multiplayer gespeeld kan worden. mmm..wel een reden om dit spel te laten liggen...live is juist het leukst.
     
  14. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet wel goed lezen...

    Spelers online: 2-16
     
  15. Dark Aldo

    Dark Aldo Bitch Please

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden julie 2:30:11 een beetje een degelijke tijd? Twijfel nog of ik hem moet kopen..
     
  16. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet sowieso van een online modus waarbij je tegen maximaal 99 spelers kan racen. Die mensen zitten niet daarwerkelijk bij jou op de baan, maar racen wel tegelijkertijd dezelfde baan. Je krijgt die tijden in je scherm te zien. Er is dus wel degelijk live. En ik ben er enorm enthousiast over, dat je is een keer niet in een racegame uit de bocht word gebeukt door een of andere labiele drol...
     
  17. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    @Nito

    idd, zie het, had er helemaal overheen gelezen. Zag alleen 'Live Aware' staan en dacht 'dat is dom'.
    Met max. 99? Lijkt me veel maar opzich is het natuurlijk mogelijk. Net als bij een echte rally start de race per speler, zodat iedereen vrije baan heeft. Tijden kunnen één voor één op t leaderboard worden gepost, je wacht tot iedereen binnen is..et voila...resultaten van de race. Mooi!

    Mmm..tocht wel multiplayer..dan komt dit spel er zeker! :)
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    erg gave demo :eek: alleen erg lastig :9 werd zelfs op rookie geklopt maar ik vond het niet eens erg ofzo want de race was wel erg geweldig en intiem:thumbs:
     
  19. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
  20. ASjok

    ASjok FoD-Leader

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke tijd met die CORR, maar met die andere 2 heb je geen extreem goede tijden. De Hillclimb werd door Ninto in 2:26 gedaan (door mij in 2:30) en de crossover door mij in 1:05:59.

    WAAROM IS HET NOG GEEN 15 JUNI!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina