1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    subaru
    lap 1: 1.06.90
    lap 2: 1.04.12
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  2. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan echt niet wachten op dit spel. Ik wil online mijn naam bovenaan de leaderboards zien :9 Tenminste, dat is wel mijn doel :D
     
  3. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er eigenlijk al wat meer bekend over online?

    Is het definitief online tijden rijden die realtime met elkaar vergeleken worden of is er ondertussen al wat interessanters gepresenteerd?
     
  4. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Interessanters!? Ik vind dat 100 man Live tijden updates toch echt een enorme verbetering in het rally genre... Het is realistisch, je zit elkaar niet in de weg, en het is met maximaal 100 man! Wat mij betreft de nieuwe standaard.
     
  5. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    En Rox... dit zou jij ook heel vet moeten vinden als toernooi organisator :9 Kun je meer races doen in toernooien aangezien je met 100 man tegelijk kunt, inplaats van 8 ofzo...
     
  6. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik reed zojuist een 2:26.71 met de Evo... en ik crashte nog wel in de één na laatste bocht... ik denk dat ik anders een 2:25 had gereden :'-(
     
  7. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    euhm is dit niet triple post??

    maar goed.

    DiRT is echt een vette game die Demo is echt te geweldig voor al als je met die buggy's rond rijd. ik zelf wil hem wel kopen maar mischien doe ik het niet. weet niet warom maar toch. het is wel een hele vette game!!
     
  8. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja sorry voor die 3 posts achter elkaar :9 En ik zal je vertellen waarom je DiRT misschien niet gaat kopen. Omdat die game niet zo enorm gehyped wordt als Forza 2 bijvoorbeeld. Ik twijfelde eerst ook nog, terwijl ik het eigenlijk een fukking vet spel vind. Ik heb er nu al zo'n 20 uur op zitten. Op een demo! nog wel :D

    OMG... ik reed een 3e checkpoint tijd van 1:55.49, en maak weer in de één na laatste bocht een domme fout en rijd daardoor slechts 2:26.55. Had weer een 2:25 kunnen zijn :'-(
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  9. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ninto, ik ben al bezig met een toernooi ;). Maar door een kapotte xbox heb ik zelf nog niet echt veel kunnen doen/zien van DiRT.
     
  10. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Een toernooi voor wat?

    Nieuw record: 2:26.21

    Hoop echter toch wel op een 2:25 vanavond.

    Alweer verbeterd: 2:26.15
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  11. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou eigelijk met een man of 8-16 in een room een rally moeten rijden, om de minuut starten, en mekaar dus tegen kunnen komen op baan, dat zou eigelijk de standaard moeten zijn.

    Nog toffer zou zijn (maar dan moet het een minder arcade achtig spel zijn) als je 1 persoon je corijder moet zijn, en die dus je notes moet voorlezen. Een Mapgenerator in de game, zodat een baan nooit hetzelfde is. Heb dat al eens eerder gezegd, dat zou pas Next Gen zijn :)
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  12. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    En jij denkt dat mensen daarop zitten te wachten? Een game waar je een kwartier moet wachten als je als laatste start of een game waarin je een kaart moet gaan voorlezen als een randdebiel :9 En ik ben blij dat je met niemand anders op de baan zit. Ik vond niets irritanter dan een noob die je race even verneukte in PGR2. Of van die kut kneuzen die gewoon keihard rechtdoor reden voor een bocht zodat zij recht kwamen te staan en jij achterstevoren.

    Mijn doel van vanavond bereikt: 2:25.98

    Verbetert: 2:25.88

    Verbetert: 2:25.55
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2007
  13. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Buggies 1.05.30, doel is onder 1.05
     
  14. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
  15. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
  16. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Mooie tijd volgens mij... ik heb die buggy's 2 keer gedaan en had 1:06.??.

    Hier een mooie foto, van volgens mij het wereld record met de Evo :D

    [​IMG]
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Sega GT online had zo'n soort functie dat de een d bijrijder was best grappig (dus zo next -gen is dat niet!)
     
  18. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan er geen apart gedeelte gemaakt worden waarin tijden gepost worden. Ik vind het helemaal geweldig dat er een paar mensen heel snel zijn, maar ik wil informatie over dit spel i.p.v tijden.
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan moet je offline gaan racen, ik denk inderdaad dat daar mensen op zitten te wachten.
     
  20. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja uiteraard zitten daar mensen op te wachten. Maar niet het grote publiek.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina