1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Zie PM!

    Ben altijd al wel goed geweest in race games. Met PGR2 nog 2e van Nederland.. Net achter King Tuur helaas.. :mad:
     
  2. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha... daar was ik volgens mij ook. Werd ik nog 2 keer genaaid in de laatste bocht door Spinnenman en Quadra. Trouwens... Quadra werd 2, niet jij :9
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En ga je nog eens proberen om de beste te worden?
    Als je net 2de van NL wordt, zou er best wel wat uit te halen zijn, als je de tijd hebt om flink te oefenen en je het wilt.
    Weet nog niet welke game ik eerst koop. Forza of DiRT. Denk de laatste. Te weinig tijd om beide game te kunnen spelen.
     
  4. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Jawel, ik werd toen wel 2e! Dit heb ik van de site van ownage:

    De finalisten van Project Gotham Racing 2 zijn:
    King Tuur
    Bemsma NL
    Captain Tho
    Alex V
    Tamaniak NL
    Pacboyslim
    Go Ahead Eagles

    Met de einduitslag:

    De races bij PGR 2 werden gespeeld op het Speedfreak Circuit met de GT40 en er werden 3 ronden gereden per race in een poule systeem waar 1 vs 1 tegen elkaar moest worden geraced. De deelnemers hadden allen een erg hoog niveau en zetten zeer snelle tijden neer. Hieronder de uitslag van de winnaars:

    1 King Tuur
    2 Go Ahead Eagles
    3 Alex V
     
  5. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Owja die ja. Ik had het over de WCG kwalificaties. Maar in dat toernooi ben ik heel hard genaaid door de draft. Te triest was dat. Die Bemsma ging net voor de finish door me heen, anders had ik ook in de finale gestaan :9

    Ik ben eigenlijk in elke competitie wel genaaid. Die KPN gedoe, konden ze de tijden zogenaamd opvragen, naderhand bleek dat toch niet mogelijk. In de MM3 Challenge werd ik uit de bocht gebeukt door een of andere kneus in de halve finale. Op de WCG kwalificaties werd ik uit de laatste bocht gebeukt door Quadra en Spinnenman, die zo'n suicide beuk deden. Zagen dat ze niet meer konden winnen, dus dan beuken ze je volgas in je zij als jij bocht gewoon goed wilt nemen. Komen zij goed te staan en jij achterstevoren.
     
  6. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    En nu word waarschijnlijk Go Ahead of ik genaaid door een cheater. Ik weet het gewoon zeker...
     
  7. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik ken het, dat zijn zulke zure dingen!
    Ik vond dat met die tijden van die mini ook echt naaien! Hele dagen racen,allemaal voor nix!

    Toen moest je 1 vs 1 racen, als je dan een lambal had die er nix van kon, die je van de baan beukte, meost je alles op alles zetten! Daarom gewoon zorgen dat je voor hem de 1e bocht in ging, zodat je er geen last meer van had haha :9

    Maar dat was met online races met PGR2 ook zo erg, al die beukers die verziekten het gewoon!

    Aan de WCG heb ik nooit mee gedaan, was voor mij te ver reizen vanuit het oosten van het land ( en daar had ik geen zin in! )
    Heb wel een keer met de fifa interactive world cup meegedaan! Helaas toen in de halve finale verloren van Omnirocket ( de kampioen van NL ) Als ik die wedstrijd had gewonnen ging ik na huis met een tas vol met EA games, en mocht in na Parijs.. Mja helaas!
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2007
  10. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ex-kampioen van Nederland :9 Ik heb het gevoel dat echt goed in DiRT zou kunnen worden. Alleen de competities zullen wel uitblijven voor die game.
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Dat zou wel heel erg naaien zijn als iemand die gecheat heeft gaat winnen! Dat zijn echt smerige kut streken!! Mja denk dat ze dat bij insidegamer ook wel door hebben...! Tenminste dat hoop ik! Want zoals sommige beweren, een 1.00 of zo kan never nooit!
     
  12. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet 100% zeker dat je niets eens twee tiende onder mijn record kan zitten. Ik heb de demo al zeker 60 uur gespeeld en die baan ook tientallen uren. En ik weet gewoon zeker dat je niet lager dan een 1:01.70 kan. Dat is volgens mij echt onmogelijk.

    Maar wat is jouw tijd dan Go Ahead? Die van mij is nu 1:01.86
     
  13. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Die van mij zit daar ook heel dicht in de buurt! Echt heel dicht...!
     
  14. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok... dan ga ik nog proberen er een paar honderste eraf te halen. Meer zal waarschijnlijk niet mogelijk zijn :9
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die weet als er 2 versies van de game komen ? zoals forza 2.1 met meer auto s ofzo
     
  16. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem via ebay besteld met de garantie dat ie regiovrij is.. (code W)
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Is er nou al wat meer bekend over die online races of je nou echt tegen elkaar kan racen? En hoe zit het met die pre order van de extra wagens? Of weet niemand dit?
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Je kan wel degelijk onder de 1 minuut rijden. Er zitten namelijk 2 short cuts in. Bij de Hill Climb, Up Hill, rijden ze ook al 2.20.7, omdat daar ook Wallbashes en short cuts in zitten. Vraag mij niet waar, maar tis wel mogelijk....Tis alleen wel super lam, om al die short cuts te doen, maarja die zitten er dus blijkbaar wel in
     
  19. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    klopt, bij de Hill climb de laatste haarspeld bocht kan je ook recht door, als het ware overslaan, dan rij je best snel dat stuk omhoog, en wordt je, misschien is het sneller, gelijk vlak bij de finish gespawnd
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wel jammer van die shortcuts. Maakt het rijden van timechallenges toch minder leuk, zeker in competitief verband.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina