1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

    Towel Guest

    Nouja k heb op de moeilijkste modus gespeeld maar de tegenstanders rijden dan gewoon wat sneller. Het spel wordt er niet realistischer op waardoor jij bijvoorbeeld met 200 door een klein boggetje eruit vliegt. Nee, op de hoogste graag blijf je nog net zo nep in het ciruit. Die snelheden kloppen ook gewoon niet, en k snap niet hoe DIRT zooo anders kan zijn kwa rij systeem dan de oude colin mcrea's die gewoon perfect waren. Niet TE realistisch (speel maar eens richard burns_0/) en niet arcade. Je had het gevoel dat het superrealistisch was en als je een snelle tijd neer heb gezet voelde je je gewoon de man. Bij dit spel ontbreekt dat toch=( Dit spel nijgt nog meer naar burnout dan Rallysport challenge bijv...

    Framedrop heb k trouwens nog geen last van gehad.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2007
  2. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Richard Burns is inderdaad te realistisch. Dat spel is schofterig moeilijk!
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hmm dat is dan jou mening, maar dat ervaar ik allemaal totaal niet zo.

    Framerate is prima
     
  4. Towel

    Towel Guest


    Heb je wel de colin mcrae's op de playstation gespeeld? CMR 2 was koning, deel 3 op de box vond k al wat minder, maar nog steeds goed. Het reed gewoon hetzelfde nog, en daarom vind ik het zo vreemd dat ze opeens nu zo vreemd gaan doen met het sturen:{
     
  5. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Moet je ff op hun site kijken.
    www.gameshop-twente.nl
    Staat t adres enz wel bij...ik ben er wel eens geweest..maar dat kan ik je moeilijk uitleggen. Ben niet zo bekend in Hengelo:)

    Btw: dit deel is inderdaad wat makkelijker dan voorgaande delen. Jammer...
    echt opgelucht ben ik nu niet meer na een overwinning.
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand hem al bij bart smit gezien of media markt
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    wat voor soort racegame is dit? is het een beetje als gran turismo/forza?

    Of meer als need for speed > fun racing?
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    geen van beide, rally
     
  9. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    INsidegamer gaf het spel een 9 en waren erg enthousiast, ik ga ook maar even naar Gameshop Twente vanmiddag kan niet wachten om te reeesen
     
  10. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Net gehaald bij Gameshop twente.. ze hadden er nog 1 in plastic, en 1 die in de winkel stond!
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    en nog ergens anders te koop
     
  12. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadat ik afgelopen weekend een zoektocht heb gehouden in Rotterdam (inclusief wat speciale gameshops) die allemaal zeiden: rond de 26e. Heb ik het ook op gewaagd... Gisteren besteld, vandaag in huis; goede service! 8)
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  13. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    hhmmm, deze week tentames, dus ik ga hem niet midden in de week kopen:p, Vrijdag eerst AK tentame en dan hup naar de FRS
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb hem ook binnen nu (van shopto.net), 50 euro voor betaald.

    Stukken leuker dan ik gedacht had na de tegenvallende demo. De afwisseling in race modes is nice en de presentatie top. Graphics zijn redelijk. Besturing is een beetje te los, je hebt een beetje een schaats gevoel, maar het went wel.
     
  15. ReRichard

    ReRichard Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje krom om deze vraag in een CM; Dirt topic te plaatsen maar hier gaan we;

    Ik heb interesse in een nieuw race spel, nu zit ik te twijfelen tussen Forza 2 en DIRT. Nu heb ik altijd erg genoten van Gran Turisimo en Deel I van forza. Maar een keertje rally'en lijkt me ook wel leuk.

    Grt
     
  16. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    In dit topic al meerdere keren aan bod gekomen, maar zal het weer eens samenvatten:

    You play "Forza" for the modding, community stuff and realism; you can play Colin because it's a bloody good, old-fashioned arcade rally game.

    Klaar is Clara, want voor de rest is het weer appels met peren vergelijken!
    (en als je ondertitels wilt, kan ik er nog voor zorgen...)
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heb de game ook vanmiddag door de bus gekregen van dimensionplus.
    En verbaasde me eigenlijk hoeveel leuker deze game eigenlijk is dan de demo!
    Dikke pluim voor de carreer dus,want deze is echt lekker afwisselend!
    Enigste wat ik minder leuk vind is de rally cross,maarja das een persoonlijke mening:b:

    Voor de rest een vette game,wel arcade maarja who cares en de graphics zijn subliem!
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    wat mij eigenlijk op valt, als je kijkt na de tijden op de leaderboards, overal staat die lancia delta bovenaan... als het maar niet zo is dat iedereen weer met die auto moet rijden voor een snelle tijd, en dat je bijvoorbeeld nooit met een subaru of zo hoeft te rijden, want daar kan je toch niet mee bovenaan komen ( dat het zeg maar op klasse ingedeeld is, wat het volgens mij dus NIET is ) dus alle snelle en slome auto`s kunnen op de baan een tijd neerzetten, wat dan vervolgens ''moet'' met de lancia omdat je anders niet bovenin kunt komen... of heb ik dit mis ( heb het namlijk maar ff snel na gekeken)
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nu al binnen? Ik dacht dat deze game vrijdag pas uitkwam...
     
  20. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt... sommige winkels hebben hem al lang en sturen hem gewoon maar op... er is geloof ik een officiele delay.

    Bol.com heeft hem ook nog niet verstuurd.. en eerder dan vrijdag gaan ze dat geloof ik ook niet doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina