1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen heeft het geld of wilt het eraan uitgeven he..:+

    Ik zelf merk niet echt veel verschil, ik heb nooit last tijdens het spelen van framedrops...soms kom ik er in een replay 1 tegen maar dan speel je niet dus ik heb er geen last van...ik speel trouwens op 720p.
     
  2. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb zelf ook 720p hd ding van samsung, moet er wel geil uitzien ^^ Ik hoop alleen dat de FPS beetje hoog blijft. Mischien even kopen binnenkort. Eerst even de power unlimited lezen, zit boekje bij van Colin Dirt... 8 pagina's vol ofzo :D Daarna kijken wat ik doe! Iniedergeval bedankt :) framedrop valt dus wel mee!
     
  3. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb um nu al zeker 8 uur in m'n doos gehad, maar nog geen enkele keer "last" gehad van framedrops. De FPS dalen wel wat als je bij multi-vehicle races achteruit kijkt als je 1e ligt, maar echt irritant wordt het nooit.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kortom...geen online race dat je elkaar ook echt op de baan ziet?
    En de Singleplayer mode dan, daar wel genoeg races tegen andere autos? (niet tijden)
     
  5. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee, geen "tegen elkaar" races online. In de Career zitten wel veel van die events erbij. De CORR en Rally Raid bestaan uit verschillende onderdelen en vehicles.
     
  6. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    En die career races tegen andere wagens, dan nog steeds geen last van happerende stuff? Ik geef wel toe dat met rally ik het liefst alleen rij, als ik tegen 8 andere wil ga ik wel Forza 2 spelen ^^
     
  7. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nee geen last van,framerate is goed bij mij.
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    FF iedere crossover track 5 min geraced.. overal in de top 20 van de wereld :) Mja zou wel komen dat nog niet zo veel lui dat hebben gedaan! Soms gewoon na 3 rondes haal je die tijd al..:confused:
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ging zojuist even bij de BS kijken naar DIRT, 64,95! pff hou dan maar, ik haal hem wel bij de Mediamarkt voor 55. :9 ik weet het ben een krent.
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Maar wel een krent die groot gelijk heeft.
     
  11. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een prachtig game.Ook mooi is de afwisseling.Een mooie topper
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, ze hadden hem hier dus niet bij de MM :mad:, en bij de Dixons ook al niet :mad:, bij de FRS niet :mad: en bij de Bart Smit niet :mad:
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wat een topper zeg ..... ik heb er nog meer plezier van dan Forza 2 :)
    Het gevoel dat je krijgt als je bijna een foutloze race hebt gereden.Echt WOW.

    De menu's,het muziek,hoe het eruit ziet,hoe die speelt ..... _O__O_

    Echt zijn geld waard
     
  14. raymond41

    raymond41 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al 96850 :p wezen kijken bij free record shop intertoys dixons maar ze hebben hem steeds niet weet iemand hoelang het nog duurt voordat ze hem daar hebben?
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Bij de FRS stond hij ook nog niet op de site ( weet niet of dat inmiddels al wel het geval is ) maar daar kon het nog wel even duren.

    Gewoon naar een gamespeciaalzaak gaan, hebben ze hem echt wel liggen!

    Of bestel hem gewoon via dimensionplus.nl , dan heb je hem de volgende dag in huis ( muv het weekend :9 )
     
  16. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb er gewoon geen woorden voor hoe goed dit spel is, ben ik ff blij dat ik geen forza 2 heb gekocht!
     
  17. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo al beter dan forza 2.Dus als full game nog beter is ga ik een zeker kopen.Ik hou van rally.
     
  18. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    "Beter dan Forza 2" slaat dus nergens op. Ten eerste zijn de games totaal niet met elkaar te vergelijken en ten tweede ligt het helemaal aan persoonlijke voorkeur. Daarnaast kun je hier niet over oordelen als je Forza 2 nog niet eens gespeeld hebt. Beide games zijn vet, ze hebben hun sterke en zwakke punten...maar ze zijn totaal anders. Dat constante achterlijke vergelijken is nergens voor nodig.

    Anyway...heb zojuist de career uitgespeeld, heb er zo'n 8 uur over gedaan in totaal. Nu nog even die mileage en die vehicles bijmekaar rijden, daarna aan die andere championships beginnen. Het enige wat me nog steeds mateloos irriteert aan DIRT is die auto-reset als je een halve meter tever van de baan afrijdt. Als je eens lekker wilt springen of crashen zonder je een keer zorgen te maken over de 1e plek heb je dus mooi pech. Vooral met die CORR & Rally Raid races is dit echt frustrerend.
     
  19. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    De games zijn wel te vergelijken, het gaat er niet om of de ene te Arcade is, of de ander te realistisch. Er komen 2 racegames uit op hetzelfde moment, veel mensen kopen 1 van die 2 racegames. Bijna iedereen heeft wel een racegame, maar toch zullen veel mensen 1 van deze 2 kopen, ipv beide.
     
  20. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Bullshit :lol:

    Gran Turismo & Forza Motorsport zijn perfect vergelijkbare games, hetzelfde geldt voor de WRC & CMR games. Volgens jouw gelul zijn "Mario Strikers Charged Football" en PES6 dus ook heel vergelijkbare games? Haha.. _O_
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina