1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Tja, wat kan ik zeggen over deze game.

Kheb 60 uur gedaan om Forza II rond te spelen...... (op 1 na alle achievements)
    en 7 uur over DiRT (moet nog een stuk of 5 achievements). Op de middelste moeilijkheidsgraad (kweet ni hoe die heet, maar degene die boven clubman zit). Dit zegt voldoende over de carreer mode.

Grafisch mooi, Carreer mode veel te kort. Online zuigt de game.
    Ik had verwacht dat je b.v. ook alle dingen online kon spelen, maar het is alleen maar rally en hillclimb. Multiplayer is echt 3x nix.

Na mijn vakantie (als ik de laatste paar achievements heb) gaat de game in de verkoop.

Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    je kan dan ook een andere motor erin zetten, turbo's plaatsen enz.;)

3. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
  4. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Te vet!

5. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    mjah, maar forza gaat in het begin wel erg langzaam hoor, ik had eerst de arcade mode gedaan, en na de time trial en race van de nurburgring binnen te hebben, begon ik enthousiast aan de career mode, dan moet je toch wel even weer terug naar af, want het gevoel van snelheid ontbreekt totaal, dus dan kun je nog 60 uur aan speeltijd kwijt zijn, het is in het begin wel even doorploeteren om steeds op dezelfde baan je rondjes te rijden (want ja, ook al heb je honderden races, in feite zijn het steeds dezelfde banen - helemaal omdat ze ook al in deel 1 zaten voor een groot aantal); kben verder niet negatief over Forza, integendeel, maar als DiRT Career 7 uur lang fantastisch is, dan doen ze wel iets helemaal goed (vraag is dus ook meer, omdat ik over aanschaf twijfel, hoe waren die 7 uurtjes? O-) )

6. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb 15 uur in DIRT gestoken. De career + de milage & vehicles achievements en de championships. Persoonlijk vind ik dit spel megaspectaculair, lekker bruut en qua graphics/gameplay erg indrukwekkend. Het enige waar ik na een tijdje echt de schijt van kreeg waren de RallyCross events, ook stoorde ik me op den duur gigantisch aan die kut Travis Pastrana en die belachelijke bijrijder. "Smooth and steady, i'm mister smooth and you're mister steady" - en nog meer van die domme shit die na een keer of 5 gewoon vreselijk irritant worden. Je kunt de stemmen wel uitschakelen, maar dan hoor je de pacenotes niet meer...en die heb je dus ECHT WEL nodig bij de (vele) rally events.

Al met al een zeer goede en vermakelijke game die je vooral voor de SP koopt. Het is dat ik de demo al helemaal gaar gespeeld had voordat ik de game in huis haalde, anders had ik er gegarandeerd veel meer tijd in gestoken.

7. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Tja hoe waren die 7 uur .....
    Het allerleukste waren (en zijn nog) alle onderdelen die niets met het echte rally rijden te maken hebben.

De onderdelen zoals Rallycross, crossover, hillclimb, buggy's, de Raids zijn allemaal erg leuk om te doen. Zeker om een hoog AI nivo. Echter al deze gamemodes worden niet op xbox live ondersteund (buiten hillclimb) en dan is een groot gemis.....
    Ik vergelijk de game met Rallisport challenge op de xbox 1. Dat was in dat opzicht een megagame.

8. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap het wel...
    Zo heb ik ook Corsa's en Mini's gezien die vlieguigen eruit trekken.
    Mijn punt is alleen, dat lukt niet met de originele motor.
    Deze auto's hebben allen een swap ondergaan (Ander motorblok).
    Vind het veel knapper dat je met een origineel Skyline/Supra blok (v6) over de 1000 PK kan halen en dat je er nog steeds dagelijks en legaal mee kunt rijden zonder dat je het blok aan gort rijd ;)

http://video.google.nl/videoplay?do...203&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=7

Laatst bewerkt: 2 jul 2007
  9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    laten gewoon hopen dat dtm 4 gewoon wel multiplayer heeft, die wordt ook gemaakt met die neon engine. en komt uit in 2008:)

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik heb deze game nu ook en hij is echt bruut. Ik vind hem niet echt zo geweldig moeilijk, eerder een tikkeltje irritant. Vooral de bots die soms meeracen in een event zijn kut. Ze beuken je echt aan de kant, vind ik totaal nergens op slaan. Bij die vrachtwagens was het helemaal erg, dat kostte me gewoon een halve ronde om een fatsoenlijke voorsprong te krijgen. ;):mad:

11. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Dát lijkt me dus gaaf. De vorige versie op de oude xbox was super..... Is er al meer bekend over deze versie??

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    RSC3 moeten ze uitbrengen :mad:
    Maarja, eerst maar is DiRT kopen :9

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0

dat hij toca race driver gaat noemen

14. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heten bedoel je ;)

offtopic: ga je je gamertag ook veranderen als pro evo 7 uitkomt? :9

15. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen lijkt wel positief over DIRT. Misschien toch maar even gaan aanschaffen dan...

16. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook ene hele goede game. Al hoop ik op ene update online. tegen elkaar racen en zo dan is het spel gewoon af.

17. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind sowieso dat multiplyer nogal onder gewaardeerd wordt. Ook lokaal, er gaat niks boven een goeie multiplayer game toch?

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    daar ga ik is over nadenken:)

19. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Dat heet AMATEUR :)

Misschien moet je eens proberen de game op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelen, denk dat je dan wel anders praat :)

Maar je hebt gelijk over de multiplayer opties, De career mode is misschien wel kort, maar die van forza 2 is veel te lang. Bij colin Mcrae heb je meer afwisseling dat bij een forza motorsport. Waar ik wel 500 keer dezelfde baan heb gereden.

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb colin mcrae dirt gisteren gekocht, tot nu toe erg tevreden over het spel.
    Het speelt fantastisch, ziet er prachtig uit. Ik heb alleen een beetje het gevoel dat je (virtuele) tegenstanders niet zo goed zijn. of zeg maar gewoon dat het te makkelijk is. Ik had het beter gevonden als je bijna geen fouten mag maken, maar wie weet wat er nog komen gaat, ik heb pas de eerste trophy uitgespeeld.
    ook nog een vraagje: hoe passen jullie je auto's aan, en voor welk parcours.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina