1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin Mcrae Rally 2005 friendlist probleem

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nicos, 29 jul 2005.

  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over Colin Mcrae 2005. Ik heb namelijk een probleem met de friendlist. Telkens als ik naar beneden wil scrollen, scrolt ie automatisch naar boven. Dus de mensen wiens naam begint met een X kan ik eigenlijk niet goed bereiken. Ik vind het best wel irritant, en ik zou graag willen weten of iemand dit ook ervaren heeft, anders ligt het misschien aan mijn disc? (game heb ik net gekocht).
     
  2. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    IK heb geen CMR 2005 maar had het zelfde probleem bij Ghost Recon 2.
    Helaas maar waar weet ook niet waarom dit gebeurd.

    Na een tijdje ging het vanzelf goed.
     
  3. Jaywalker

    Jaywalker XBW Elite

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wil je ook voor een 10tje O-)
     
  4. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, het spel kostte ooit 59,95 euro.. dus...
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij nader inzien was de disc gewoon beschadigd. De voorkant was gedrukt in het zwart-wit. Dus waar CMR 2005 opstaat+Xbox Live logotje. De onderkant was ook beschadigd. Aan de randen en in het midden. Het waren van die vet punten en krassen. Niet alleen ik had pech, alle disc van CMR 2005 waren beschadigd. De hele productie dus. Een drukfoutje dus..

    En inderdaad.. wat verwacht je van een 10tje?
     
  6. Mad Jack

    Mad Jack Dit is Snuk trouwens

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem had ik ook bij Collin Mc Rae (erg irritant idd :mad: ) hoewel de disc volgens mij niet beschadigd was. Het is denk ik een programeerfout want bij mij is het nooit meer weg gegaan.
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, da's dan weer minder. Maar toch, ik zit niet te wachten op beschadigde discs. Dat kan een rol spelen, als je verder in de game bent of dat er dan laadproblemen komen.

    Ik vond, toen ik het spel speelde, dat er verassend weinig mensen online waren :eek:

    Namelijk, helemaal niemand!

    (nou kijken of dat met Rallisport Chalenge 2 ook zo is...)
     

Deel Deze Pagina