1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae Rally 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gerbo, 24 sep 2004.

  1. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Het race genre verdeelt met toch echter in arcade en simulatie en alles wat er nog tussen in zit.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Op die manier kan je dus in het rally gebeuren, volgens jou, geen concurrenten aanwijzen? Lijkt me niet. RSC2 mag dan arcadish zijn, CMR05 mag dan minder realistisch dan RBR zijn maar iemand in de winkel zal nog altijd moeten kiezen tussen die drie. RSC2 is gewoon de betere rally videogame en hoewel ik ook wel van wat realisme houd, geef ik op het moment nog de voorkeur aan RSC2. Ook RSC2 heeft genoeg realistische elementen, mist slechts de punten die een CMR game irritant maken.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Überhaupt niemand die dit spel speelt :eek:?
     
  4. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    K ben vandaag nog ff in Venlo geweest maar ik zag het spel nergens voor de XBox liggen. Zowel bij de FRS als bij Dixons niet. Vreemd genoeg was de PC en PS2 versie wel in grote getale aanwezig?
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Had een vrije dag en ben wezen shoppen. Game nog nergens gezien. Donderdag denk ik.
     
  6. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    zit een beetje te twijfelen, ik hoorde dat je begon met een volkswagen en dan moet opklimmen? Is dat een beetje goed uitgewerkt? Want op zich lijkt dat me wel gaaf.
     
  7. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Zal wel de career mode zijn.Ik haal de game nog wel eens al ie wat goedkoper wordt en ik er zeker van ben dat er volgend jaar niet een nieuw deel komt want zo blijf je bezig...
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt nu in principe twee mogelijkheden: Een seizoen draaien in de huid van Colin McRae zelf - zoals je in principe eigenlijk altijd hebt gedaan - of de Career mode. Die werkt een beetje als bij Rallisport (lijken verdomd veel op elkaar). De eerste race is idd in de 2WD klasse, maar er is niet echt een gradatie omhoog. Zo kan je in je tweede kleine kampioenschap al gewoon in een 4wd Impreza rijden. In de Career mode kan je auto's verdienen die je daar ook weer kan gebruiken, je kan upgrades voor je auto unlocken, en gebruiken in weer andere races. Op zich geen slechte uitvoering, omdat je nu tenminste in bijna elke bak rijd. Grote 4x4 Offroaders, klassiekers, B wagens, 2WD, 4WD etc.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    is het schademodel nog verbeterd/verandert in verglijking met Colin04?
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je auto kan wel weer een stukje 'beter' verrot maar de revolutie en rek is daar een beetje uit. Het kan best zo zijn, maar dat is nu 03 en 04 niet echt heel erg interessant meer natuurlijk. Denk ik.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ok, niets baanbrekends (in verglijking met 04) dus
     
  12. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    eey ik heb de game vanmiddag gehaald, en ik zit het nog steeds te spelen, ik ammuseer me altijd wel met cmr... ik vind deze wel verbeterd tenopzichte van 4, het blijft natuurlijk rally en rally games lijken altijd op elkaar maar, cmr heeft net altijd een stip voor op de rest van de rallygames
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat komt omdat er geen serieuze concurrentie is en/of was. Denk dat dat wel verandert is met RSC2.
     
  14. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    In amerika ligt de game voor 30 dollar in de winkels! Is ie bij ons ook zo goedkoop?
     
  15. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het maar waar wij moeten er 60 euro voor betalen.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    wou ik Colin 2005 vanmiddag kopen hebben ze hem nog niet bij de Intertoys en de Musicstore :mad:
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb hem sinds gisteren ook. Ik ben niet geheel tevreden, toen deel 4 kan vond ik het een 100% vooruitgang op deel 3. Maar nu deel 5 uit is vind ik het op sommige punten beter en op sommige punten slechter dan deel 4...
    Ik ga er later nog wel verder op in.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben benieuwd.
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Vooruitgang is er op verschillende punten:
    - grafisch net iets beter (breekt geen potten)
    - best goed uitgevoerde online mode (eindelijk!)
    - de career mode (lang en leuk al houd je van single player rally)
    - nieuwe auto's
    - schademodel beter

    Nadelen!:
    - lelijk blur effect als je crasht
    - Championship mode is duidelijk minder uitgebreid en tof als de main games van deel 4
    - minder geschikt voor 2 player achter 1 xbox.
    - vering voelt erg zacht aan
    - waar is de expert mode?
    - waar is de optie voor realistic damage?
    - waarom moet je per se Colin zijn in de championship mode net als in deel 3?


    Hmm misschien mis ik nog wel wat dingen...
     
  20. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Daar zeg je nog eens wat.... nu moet ik toch eens nadenken hoor welke ik wil halen.Of ik wacht gewoon op 06 ;)
     

Deel Deze Pagina