1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae Rally 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gerbo, 24 sep 2004.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Tja, het ligt er een beetje aan hoe graag je online wilt kunnen spelen. Als je dat graag wilt is deel 5 een betere aankoop. Zo niet dan zou ik voor deel 4 kiezen aangezien die nu veel goedkoper is. Al heb je deel 4 al dan zou ik alleen deel 5 kopen al ben je echt een fan, of je wilt erg graag online...
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nah 05 is wel de betere videogame tegenover 04. Althans, het is meer een videogame geworden door de Career elementen, maar wordt op ditzelfde gebied nog altijd geklopt door RSC2.
     
  3. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik ga dan toch maar voor 05 ook al heb ik geen XBLive.Moet ie eerst wel goedkoper worden natuurlijk ;)
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Je hebt gelijk Wouter, ik vind hem ook nog toe net wat beter. Maar ik vind het voor de huidige prijs misschien niet de beste koop. Deel 4 is veel cheaper te krijgen.

    RSC? Ik vond deel 1 zo zwaar tegenvallen dat ik nowhere near deel 2 ben geweest...
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Weet iemand waar je btw Colin 04 goedkoper kunt krijgen?Bij BS,Intertoys,FRS en de Musicstore kost ie nog de volle prijs volgens mij
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    www.play.com Gratis verzending, erg betrouwbaar en een prima prijs.
     
  7. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Spel is toch classic?
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Is dat niet deel 3?
     
  9. B.Ebbekink

    B.Ebbekink Sab-Zero NL

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er bij jou in de plaats een lokale Gameshop zit, moet je daar eens gaan kijken.
    Je kunt je spellen ook bij www.gcshop.nl bestellen. Deze site bied goedkoop spellen aan.
    En aangezien dit spel als best wel lang te koop is heb je grote kans dat dit spel een lage prijs heeft!


    Edit:/ Ik heb even voor je gekeken, maar ze bieden dit spel niet meer aan!
    Helaas. wel is hier colin mcrae 2005 te koop voor een prijs van € 46,50 Excl verzendkosten.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  10. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik denk dat de meesten wel weten wat GCshop is, check de poll ;)

    Waar koop jij je Xbox games?
     
  11. B.Ebbekink

    B.Ebbekink Sab-Zero NL

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet wel dat die poll er is, maar misschien was jij nou juist net de gene die niet wist wat GCshop is. En om nog even terug te komen op jou vraag.
    Heb je het al eens bij de Media Markt geprobeerd? daar heb je ook goedkope games.
     
  12. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Is geen vraag, is een link naar die poll ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  13. Game-Freak

    Game-Freak G3N1US

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu een week geloof ik, maar het begint nog steeds niet te vervelen.
    Het ziet er erg mooi uit, de schade komt heel erg mooi over, hoe meer schade hoe slechter de auto begint te rijden.
    Het creëren van diepte in het spel word ook mooi gegenereerd, bij de meeste spellen van dit soort komen de bomen in de verte opeens tevoorschijn en komen daarna dichterbij.
    Met dit spel zie je ze al helemaal van veraf, en worden ze gewoon langzaam groter hoe dichterbij je komt.

    In het begin is het spelen van CMR 2005 even wennen, maar als je er een beetje aan gewend bent, dan kun je proberen om de career mode te gaan rijden.
    Hiermee ga je verschillende klasses rijden waarin je moet winnen om door te mogen gaan naar de volgende klasse, als je een klasse gewonnen hebt, dan unlock je verschillende auto's en testfaces (waar ik later op terug kom).

    Het maken van een setup voor je auto is ook erg bepaald voor het winnen of verliezen. Als je bijvoorbeeld verkeerde banden hebt gekozen voor een stage, dan merk je tijdens het rijden dat je veel wegglijd, veel wheelspin hebt, en dat je wagen niet lekker strak en vast aan de weg plakt.
    Je kunt genoeg dingen instellen om te zorgen dat je auto zo rijd zoals jij wilt.

    Als je een stage hebt gereden kom je net zoals in het echt in de Service Area, hier kan er door de monteurs 60 minuten aan de auto gesleuteld worden.
    Je krijgt in een tabel te zien welke onderdelen van je auto het meest beschadigd zijn en hoelang het duurt om het te repareren.
    Als je niet te veel schade hebt gereden, en je kunt binnen de 60 minuten alle onderdelen repareren, dan begin je in de volgende stage met een auto die weer 100% is.
    Als je te veel schade hebt gereden en je kunt niet binnen de 60 minuten alles repareren, dan moet je keuzes gaan maken welke onderdelen je het liefst gerepareerd wilt hebben en de andere onderdelen laten zoals het is, wat natuurlijk wel van de performance van de auto af gaat.

    Een leuke extra in het spel is het testen van onderdelen, zoals uitlaten, schokdempers, motor, remmen etc. etc.
    Hierin moet je je bepaalde testen uitvoeren om er zo voor te zorgen dat je auto geupgrade word het het desbetreffende onderdeel dat je aan het testen bent.
    Als je bijvoorbeeld de motor aan het testen bent, dan staat de auto op een testbank.
    De opdracht is om bijvoorbeeld 16 keer te schakelen binnen een bepaald toerental.
    je begint in de neutraal en dan gaat de tijd lopen, je schakelt naar z'n 1 en laat de motor in een bepaald aantal toerengebied draaien.
    Dan krijg je het sein dat je naar de volgende versnelling gaat, zo ga je alsmaar door totdat je binnen de tijd alle aangegeven versnellingen doorgelopen bent.

    Al met al vind ik het een erg leuk spel wat naar mijn idee in dit genre niet snel gaat vervelen.
    *
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  14. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Nette review. Dat zouden meer mensen moeten doen. *)
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  15. Game-Freak

    Game-Freak G3N1US

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Oww sorry, ja ik heb helaas 4 niet gespeeld, ik heb de laatste CMR op de PS1 gespeeld geloof ik...

    Ik zal het ff aanpassen om verwarring te voorkomen, bedankt! :)
     
  16. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe komt het dat als je op tarmac rijdt, bv. in germany, dat je beeld dan een beetje begint te happeren terwijl als je door de bossen bunkerd het vloeiend gaat.

    verder is het een erg tof spel als je 04 niet hebt.
     
  17. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je hem hebt aangepast kan je hem misschien plaatsen als review? Dat kan je doen bij de review op de frontpage van Gerbo, zit een optie je eigen review te plaatsen.

    Slechts een idee, geen verplichting :).
     
  18. Game-Freak

    Game-Freak G3N1US

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, dat wist ik niet, goed idee!
    Ik heb het nou toch al geschreven, dus dan kan ik hem net zo goed als review plaatsen...

    Ik zal eens even kijken of het me gaat lukken :)

    [ Kan de 'frontpage van Gerbo' niet vinden? :confused: ]
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2004
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
  20. just because

    just because >Jeppie NL

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er nog meer dat als je op tarmac rijdt dat je beeld dan een beetje flipt
     

Deel Deze Pagina