Fuck, heb wel wat ervaring met deel 2 (speel het nu nog steeds) maar hmmm splitscreen racen is niet leuk *verzint smoesjes Ikke zegt : Dan pleuren we omstebeuren een stage omver en kijken we welke de snelste tijden heeft
oei , maar hij raced wel errug super. lekker driften. Voelt gelijk goed aan. Ik zal toch maar moeten wennen aan gassen met de triggers vrees ik. Hij is het wel waard. Ik ben zeker benieuwd naar vanavond. Kan ik hem namelijk vergelijken met de ps2 versie. spreek jullie later mannen.
Tsja Laat me wel ff oefenen he, mijn copy komt pas over een paar dagen binnen Moet ook nog allemaal sjit schrijven.
Ik zie je in gedachten al een maand 24/7 gamen. Kunnen we niet gewoon wat cijfertjes uitwisselen evt met foto's Heb niet zo'n zin in een publieke vernedering
hahahaha, ik wilde eigenlijk een beamer huren en dat we dan op het damrak in amsterdam gaan battlen ´s nachts dan natuurlijk.
Ik presteer nooit zo goed onder druk maar goed, regel jij een beamer daar, een Xbox en PC (voor wat XBW.nl reclame ) dan wil ik wel komen gamen.
Gooed idee! Lijkt me heel tof als er zo'n tournament komt Ik weet zeker dat ik ieder van jullie eruit race
Re: Yupz Ik woon in Zwolle, maar ik kijk wel even of ze hem hier ook hebben. Denk het wel dan. Is het een mooi spel? Goeie besturing en mooi graphics?? Ik wil hem wel kopen maar hij moet dan wel mooier zijn dan RSC.
Ik vind de graphics een ietsie minder dan RSC maar voor de rest is ie op alle punten beter. RSC is meer een arcade rallyspel, CMR3 is echt een sim.