Ik heb hem zojuist gekocht. Ben benieuwd ( 3 games op één week tijd, dat drukt de begroting terwijl ik eigenlijk een nieuwe tv moet kopen )
Enneh...Kseen demootje gespeeld en...wadadaddadadamn!!! Wat rijdt ie lekker!! Omgevingen minder mooi, jaja, allemaal waar maar hij rijdt als een tiet, snel binnenslepen die handel.
Ik vind de graphics een ietsie minder dan RSC maar voor de rest is ie op alle punten beter. RSC is meer een arcade rallyspel, CMR3 is echt een sim. Dat is meschien alleen een beetje bij de omgeving ja. Maar de auto's van CMR3 zien er zeker 10 keer zo goed uit als bij RSC. Dat is geen mening, maar eerder een feit vind ik
Heb hem nu ook net gekocht en speelt zeer lekker, was er niet 100% van overtuigd om hem op xbox te kopen omwille van de overstap van keyboard => controller maar is super! K'heb wel een vraagje voor jullie zullen we nooit de championship mode kunnen spelen met een andere wagen dan de Ford Focus?
Klopt as n' bus jongen.... De camera angles in replays zijn ook realistischer en tv-achtiger dan RSC. Klote hé ? Van die championship mode met alleen die Focus. Hoe vaak doe je nou single race eigenlijk ? Kun je alleen om die andere autos te checken single race gaan spelen. In die ouwe CMR's kon je wel kiezen. Misschien een cheat voor ?
Kheb m en hijs wel vet, maar toch ga ik m morgen weer ruilen in de winkel, omdat er geen 2p championship-mode op zit en das een vereiste voor mij. Daardoor vond ik CMR 2.0 zo goed...........
nee dan zijn niet alle spellen widescreen maar goed jij weet er niet veel van af dus graag iemand die er wel verstand van heeft