Colin Mcreally een teleurstelling !!! *MENING!*

Discussie in 'Algemeen' gestart door halo, 10 okt 2002.

1. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik kreeg 'm woensdag thuis. ;)

2. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg 'm vandaag (donderdag) thuis. Er zijn trouwens maar iets van 70 buitenlandse abonnee's las ik daar op de forums, dus we zijn een zeldzaam soort :)

Anywayz, filmpjes zijn leuk maar de demo spelen is toch heel andere koek. Ik heb heel wat uurtjes RSC er op zitten, maar de handling/feeling van CMR3 is gewoon veel beter (lijkt erg op die van CMR2, dus dat zit gewoon goed).

En al die dodo's die schreeuwen dat de omgeving er in RSC veel beter uit ziet moeten zich maar 's afvragen waarom ze in RSC zo vaak naar de omgeving zitten te kijken: omdat als je 1 meter naast de baan rijdt in RSC je auto automatisch ge-reset wordt!

3. jprommen

jprommen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al regelmatig gelezen dat RSC er beter uit ziet dan CMR3, dus dat is geen verrassing, echter, het aantal opties zou veel hoger liggen alsmede het realisme van de gameplay. Dat vind ik zelf ook wel iets belangrijker al moeten de graphics wel een beetje meekomen.

4. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Quote : En al die dodo's die schreeuwen dat de omgeving er in RSC veel beter uit ziet moeten zich maar 's afvragen waarom ze in RSC zo vaak naar de omgeving zitten te kijken: omdat als je 1 meter naast de baan rijdt in RSC je auto automatisch ge-reset wordt!

RSC is inderdaad heel mooi, en als je zo spontaan gereset wordt dan kan je volgens mij echt niet goed rijden... :confused: (geef maar toe, ik heb er totaal geen last van en vrienden van me ook niet (race games liefhebbers) Oja als je van realisme houdt dan gebruik je zeker de cockpitview dan let je zeker op de omgeving + weg en als dat dan ps2 textures actig is, nou dan zal het grafisch zeker tegen vallen als ik zo de eerste reacties hoor, heel jammer :mad:

Mijn verwachting voor CMR 3.0 is niet hoog en al is de gameplay beter het zal zeker niet fantastisch zijn , zeker niet voor 69 of 59 euro terwijl ik al RSC heb.... niet kwaadaardig bedoeld gewoon een mening van iemand die RSC gewoon een goed spel vindt, al is het arcade echt ergens snel doorheen vereist zeker D-Pad skills :)
    :confused:

ps : laten ze maar eerst een goed stuurtje uitbrengen als we realistisch willen gaan spelen...]:-

Laatst bewerkt: 11 okt 2002
  5. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel het beste really spel van het moment

6. macksplack

macksplack Guest

echt waar je haalt de woorden uit me mond:)

7. macksplack

macksplack Guest

echt waar je haalt de woorden uit me mond:) voor de modjes van xboxworld =(

8. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben juist nog niet zo goed en dan is het echt _verschrikkelijk_ irritant als je na elk klein foutje (bijv. bij Hill Climb) weer midden op de baan wordt gezet. Het is wel het meest onrealistische wat je kan doen.

Uiteraard gebruik ik de cockpitview want ik hou wél van realisme en dus vind ik het prachtig al die druppels en sneeuwvlokken op de voorruit. Oh en natuurlijk dat de wagen steeds slechter gaat rijden naarmate je tegen meer dingen aanbotst. Ook al zoiets waar echte "race game liefhebbers" in RSC geen last van hebben.

Misschien is dat het verschil wel. Voor een beetje snel arcade-achtig rally werk pak je RSC, voor het wat meer simulatie-achtige werk pak je CMR3.. :confused:

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, dat vind ik ook. Er zijn prachtige sturen voor de PC, ook van Microsoft, maar de Xbox gebruikers staan in de kou. :mad:

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben sinds deze maand abonnee en kreeg dus netjes een 'Xbox-pin' toegestuurd. Die heb ik meteen op mijn kolbertje gespeld hetgeen me vandaag op kantoor flink wat commentaar opleverde. :)

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb de demo nog niet gespeeld maar als CMR3 evengoed als het 2e deel zou zijn ben ik al helemaal blij :) (en dan ook grafisch gezien zou het me niet echt uitmaken). Wij, XBW, berustten dan ook onze 'enthousiastheid' op CMR2.0, een deel dat ik nu nog steeds dagelijks speel (niet dat ik zo goed ben hoor :)).

Ik vind het wel een beetje jammer dat hier CMR3 meteen op de graphics (niet van de auto, maar van de omgeving) wordt afgekraakt, waarschijnlijk omdat RSC daar idd gewoon goed scoort.

CMR3 heeft zoveel meer diepte dan RSC dat je daar gewoon niet op moet letten.

btw : Heb je de weerseffecten al gezien?

12. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Qoute : Ik vind het wel een beetje jammer dat hier CMR3 meteen op de graphics (niet van de auto, maar van de omgeving) wordt afgekraakt, waarschijnlijk omdat RSC daar idd gewoon goed scoort.

komt misschien omdat RSC wordt afgezeiken omdat CMR 3 eraankomt en 'omdat men vaak gereset wordt' waar het op neer komt dat je gewoon goed moet rijden. Ik heb er alleen last van als ik stiekem flink wil afsnijden of ik rij met 150 de berm in . Nou dan kan je in het echt niet meer rijden , laat staan als je over een rots heen rijd (dat is pas echte realisme, dan is een reset wel netjes ipv een doorzichtige muur ?) Dat vind ik een zwak excuus om RSC af te zieken. RSC vereist degelijk wel goede controle over je triggers en besturing ondanks dat het als arcade wordt omschreven.

-off topic- Misschien moet EA , Nascar 2003 uitbrengen in Europa, dat blijkt een goeie simulatie spel te zijn, eigen racestal , auto opbouwen, etc

MAAR ik wil hem wel graag uitproberen :)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb het ook niet over het resetten van de auto in RSC, hoewel ik dat ook niet echt de allerleukste optie vind :)

14. Ik heb liever FPS dan Racegames:D

15. the_smell

the_smell member of xboxelite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook liever fps maar kom op dat van die slechte graphics konden jullie toch verwachten cm 3 komt ook op de ps2 uit dus zijn er bij regel weinig verschillen kwa graphics tussen die 2 (denk maar bv aan turok3 of pow ik zeg maar wat)

16. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    QOUTE : Ik heb ook liever fps maar kom op dat van die slechte graphics konden jullie toch verwachten cm 3 komt ook op de ps2 uit dus zijn er bij regel weinig verschillen kwa graphics tussen die 2 (denk maar bv aan turok3 of pow ik zeg maar wat)

Codemasters zijn gewoon lui betreft XboX textures, ik heb een tijdje geleden de PS2 versie van Wreckless gezien, dat laat pas zien dat de XboX beter gebruikt kan/moet worden. Maar die lijers hebben de gameplay wel verbetert.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lammetje, zou jij de quote tags gewoon willen gebruiken, die zijn er niet voor niks.

18. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    k moet zeggen dat die bomen die uit twee vlakken bestaan toch een hoop van je plezier vergallen, niet?

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zelfs bij CMR2.0 bestonden ze uit meer ;)

20. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Roger that !

Deel Deze Pagina