of als je ergens met 150 de berm in gaat en vervolgens wordt je gereset ipv dat je auto helemaal stuk is en niet meer verder kan spelen, dat kan voor sommige mensen een reden zijn om CMR 3 te kopen en RSC af te zeiken ... (wat een domme opmerking)
Heren (en dame(s)), Iedereen blijft 'zeuren' over de 'slechte' graphics van Colin McRae 3.0, ik heb zojuist een aantal malen de demo gespeeld, waarbij een stage met regen, ik moet zeggen het druppel effect op de voorruit is fantastisch, ook een klapperende motorkap (er stak een boom over) geeft toch een apart uitzicht vanuit de cockpit. Het belangrijkste van een spel vind ik is de gameplay en dit is bij Colin McRae 3.0 dik in orde evenals het gevoel van snelheid. Ik heb nooit iemand gehoord over de slechte graphics van het spel Pong, het oog wil ook wat, maar wat heb je aan fantastische graphics als het spel zelf zuigt. Nog iets voor degene die de thread gestart heeft, heb je ook de demo gespeeld van Rally Fusion: Race Of Champions (staat op dezelfde demodisc). Dit is er weer duidelijk een racespel in het arcade genre.
ik zeur in iedergeval niet over de gfx van CMR 3 maar wel over de opmerkingen betreft RSC. Ik zie het nog wel of ik RSC wil verkopen om CMR 3 aan te schafffen. Ik hoef geen 2 rally spellen. Die regen effect heb ik gezien in Quantum Redshift en Moto GP, zeer mooi. Wel hinderlijk zonder ruitenwissers in QR
Hmm kan jij mij vertellen of de incar cam static is ja of nee (beweegt die een beetje mee bij een hobbel/jump etc) daar gingen nogal wat geruchten over dat dat eruit zou zijn gehaald
wouteR, Als ik het goed zie is de incar cam niet statisch maar beweegt deze mee met de bewegingen van de auto, ik neem aan dat je dit bedoeld. Als je bv. iets te veel afsnijd in een bocht en je komt hierdoor schuin te staan dat beweegt het beeld mee. Het enige wat ik niet zeker weet is of het incar cam beeld beweegt of de 'achtergrond', kan het op dit moment niet controleren omdat mijn LCD projector het effe laat afweten, ik hoop niet dat het de lamp is.
yes ik heb heb de demo gespeelt! en het is echt een bruut spel. geluid is echt kicken en de graphics zijn ook zeer mooi, en het belangrijkste van de game de gameplay, nou dat zit allemaal wel snor. dit spel koop ik gelijk! iemand die nog informatie wil over dit spel?
Ik heb hem nu gespeeld. Mijn eerste indruk was: Shit was is DIT nou???? Klote graphics.... Dat was de UK-race. Toen mijn tweede keer: Weer die UK race, maar nu begon het gevoel te komen....dit IS CMR3! Racen over een bospaadje... Daarna Zweden: Die sneeuw op je ruiten... Daarna Japan....die regen op je ruiten....de ruitenwissers, dat geluidje... Ik zweer je: Als je van REALISTISCH rallyen houdt, dan is dit het spel dat je moet hebben!! Mijn minpunten van de DEMO: 1] WAAR is mijn forcefeedback??? 2] Ik hoop dat die poppetjes wat interactiever worden: Lijkt me niet echt logisch dat iedereen naar rechts kijkt, terwijl de auto links staat te wachten. 3] Hopelijk zegt die raceleidingfiguur in de final-release ook iets echt!! 4] UK track mag wel iets opgefrist worden in het begin... En off topic: MICROSOFT WAAR BLIJFT JULLIE STUURTJE NOU?!!!!
Ik heb net DVD-footage van de PS2 versie zitten kijken en hij ziet er behalve een hoop pop-up gewoon prachtig uit. Hopen dat die pop-up niet in de Xbox versie zit. Als de handling goed is is het zeker een toppertje. Wel raar dat Colin Mcrae nu bij Citroën getekend heeft en dat ie ruzie heeft met Nicky Grist.
Wat zeikt iedereen nou! CM3 wordt gewoon een topper is niet qua graphics dan wel qua gameplay! CM is nog steeds 'the rallygame to beat'! Trouwens, net of de graphics van super zijn..... nee dus, speel hem maar eens op een breedbeeld. en dat ligt niet aan mn advanced scartkabel! groet
graphix van wat!? en welk spel heeft problemen met breedbeeld tv's en ligt dat niet aan de instellingen die je op je xbox hebt ingesteld? by welk blad zit die demo cd trouwens en welke andere demo's staan er nog meer op? Ik morgen ff halen dan.
Doe pop-ups zitten dus ook in de Xbox versie maar de gameplay is wel opnieuw van de bovenste plank.Op gebied van geluidseffecten is Dolby surround absoluut aan te raden.
Ehm ik ben de persoon die CMR3 hier loopt te verdedigen, don't attack me!! Breedbeeld bevordert overigens totaal niet de beeldkwaliteit.