Deze stond niet in je lijstje: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=79&productID=185591 Zag hem ook al liggen in de winkel tijdje terug. En er is ook nog John Woo Presents Stranglehold (Collector's Edition)
weet iemand waar de limited edition van soul caliber 4 te krijgen is? het gaat om deze versie: http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDetails.aspx?product_id=71231
madden 09 komt geloof ik niet naar nederland...(of maakt dat je niet uit?) ben m igg voor 99dollar tegengekomen @ playasia
Need for speed Carbon heb ik toen gehad als limited edition,maar heb ik naderhand verkocht. Wat heb ik daar een spijt van,en besloten dat ook niet meer te doen als ik weer eens zo'n special edition heb.
Weet iemand of er een PAL versie is van de Limited Edition van Rainbow Six Vegas 2? Dus niet de Tin Case Editie maar de versie waar je een poker chain bij kreeg.
Er zijn genoeg NTSC versies te koop maar ik weet dus niet of die automatisch ook op een EU xbox afgespeeld kunnen worden eventueel.
Voeg Saint's Row 2 ook maar toe. BTW: Was er van Saint's Row een CE? Ik heb wel zo'n stalen hoesje en ik kreeg er wat xbox 360 stickers/skin bij. Maar ik weet niet of dat nou de CE was.
Koop in ieder geval niet de CE van GTA IV. Ik heb hem gekocht en voel me behoorlijk genaait door Rockstar. De Legendary Edition van Halo 3 is wel de moeite waard voor 100 euri. @ beginpost. Van Halo 3 zijn er 2 edities. De eerder genoemde Legendary Edition en de Limited Edition.
Nou ja, je wist van tevoren wat je kocht hoor. :{ Ik zou niet weten waarom je je afgezet voelt. Bedankt voor de antwoorden! Dan kan ik hem bestellen!!
Even weer een schopske omhoog had een andere gemaakt Dit zijn de mijne: Assasins Creed Assasins Creed 2 Fable 2 Mass Effects Mass Effects 2 Halo Wars Bioshock Gears Of War Saints Row Saints Row 2 Oblivion Fallout 3 Halo 3 Farcry 2 Viva Pinata Star Oceaon Alone in the Dark GTA 4 Devil May Cry 4 Jericho King Kong Stranglehold Lost Planet Narnia Prince Caspian Perfect Dark Zero Forza 2 Misschien eens een leuke update van de begin post