1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Collectors Editions van XBOX 360 games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sulletje, 22 mrt 2008.

1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Heb je een foto van je verzameling? Ik zal de mijne binnen een paar weken posten, dan kan alles weer uit de dozen. :)

Laatste tijd veel LE's uitgekomen die ik zelf niet echt de moeite vond. Splinter Cell had dan eindelijk weer eens een echt LE doosje, maar Metroid en Just cause :x

2. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens splinter cell en dan Bioshock 2 waren voor mij 2 top stukken die ik allebij nog wil in mijn verzameling zodra mijn budget dat toelaat ;)

Heb laatst wel de AC2 White voor 40 euro weten te kopen nieuw vond ik niet slecht

3. Neraice

Neraice Vault 87

Leuk Bevonden:
    0
    Collector's editions _O_

Heb niet zoveel geld en dus ook niet zoveel collector's editions, maar verzamel ze wel en krijg er steeds meer. Zo leuk om van een toffe game meer te hebben dan alleen een doosje :9

4. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    yeps wat ik nog leuker vind is een lim of collectors ed te krijgen voor een pracht prijs. Misschien is het wel leuk de eerste post van dit topic een lijst te maken met plaatjes van limited editions (als de persoon niet meer aanwezig op dit forum is is dat misschien wel een goede reden om een nieuw topic te beginnen ;) )

5. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

40 Euro is redelijk inderdaad. :)
    Heb zelf nu 3 versies. White Black en een Black edition uit Azie die in een wit doosje zit. :p
    Starcraft kon trouwens ook wel eens een mooie LE worden, heb hem iig in pre order staan.
    Bioshock 2 ben ik ook enorm blij mee. Heb alleen de inhoud zelf niet kunnen zien, zit nog in seal maar is zeker een aanrader. _O_

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Klein kickje. er komt een leuke Limited uit van Halo Reach. 2 Versies, waarvan 1 met figs. Prijs rond de 130 euro.

Heb hem zelf in ieder geval nu in pre order staan. _O_

7. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Vallen onder CE's ook de Limited Editions?

Want dan heb je nog:

Forza 3
    Halo Wars
    Gears of War 2

8. Valentiney

Valentiney LE Collector

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijn gevoel wel heleboel edtions die limited zijn worden uitgebracht onder Collectors of Special editions

@ Mr.Bubbles prachtig alleen nog veel te duur :D. Ben trouwens nog steeds benieuwd naar jouw lijstje ondertussen wat ik ook niet snap is waarom laat je ze in seal of spaar je ze om later wer voor meer te verkopen ;) dan snap ik het . Ik ben persoonlijk meer iemand van de prachtig voor nu deze gaan niet snel weg :D

Laatst bewerkt: 1 mei 2010
  9. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Nou ja, 130 euro vind ik op zich nog meevallen. Het is wel veel geld, maar als je kijkt wat je voor de God of War Box kwijt was. :x

Ik laat ze vooral in seal omdat ik dan het gevoel heb iets helemaal in nieuwstaat te hebben. En ja, die worden natuurlijk in de loop van de jaren zeldzamer. Zo heb ik de Limited van Dead Space gekocht (1000 van gemaakt) en ik denk dat daar niet veel meer van in seal zullen zitten. Dan heb je dus een LE die extra speciaal is omdat hij zeldzamer door de seal en ook nog eens in nieuwstaat.

Mijn lijstje LE's voor de 360:

De meeste dus nog sealed. Begint er al aardig op te lijken, al zijn er nog een flink aantal die ik graag nog toe zou willen voegen. :9

Game of the year Editions niet meegerekend. Dat zijn geen echte LE's, al zat bij Batman bijvoorbeeld wel weer een leuk brilletje.

Oh, en een CE is vaak gewoon een LE. :) Bij de PS3 noemen ze het vaak collectors Edition en bij de 360 Limited is me opgevallen.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mei 2010
  10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Iemand de Limited van Lost Planet 2 al gespot op het net? Heb hem alleen op Ebay voorbij zien komen voor een belachelijke prijs. Hopen dus dat de concurrentie op Ebay wat groter wordt en de prijzen wat lager komen te liggen. :p

11. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    halo wars
    bad company gold ed
    bad compqny 2
    bioshock 2
    assassins creed 2

12. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik snap eigenlijk niet waarom er niet een soortgelijke Gold Edition voor BBC2 is uitgebracht. Vond dat gouden doosje wel aantrekkelijk. :)

Alan Wake heeft eindelijk weer eens een echt Limited doosje. Red Dead Redemption valt dan weer erg tegen. :{ Zelfde doosje als Just Cause en Metroid. :{

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat is de Limited van Starcraft mooi zeg! Eindelijk weer eens een mooie doos en inhoud. Hulde! _O_

14. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Bump, wat een verschrikkelijk verouderde startpost zeg :+ Laat ik mijn verzameling hier ook maar eens showen, begint al redelijk wat te worden namelijk :9

U ziet:

- Gears of War Collectors Edition
    - Gears of War II Collectors Edition (+ Pre-order kit)
    - GTA IV Special Edition
    - Saints Row II Special Edition
    - Far Cry Special Edition
    - Alone in the Dark Limited Edition (PC)
    - Assassins Creed II White Edition
    - Assassins Creed Brotherhood: Codex Edition
    - Aliens vs. Predator Hunter Edition
    - Bioshock 2: Special Edition
    - Alan Wake: Collectors Edition
    - Castlevania Lords of Shadow: Collectors Edition
    (- en Pokemon Crystal :+)

De Action figures, spreken voor zich denk ik :+

De (Collectors) Strategy Guides: Alan Wake Artbook, Assassins Creed II en The Legend of Zelda Twilight Princess Collectors Guide, met daarbij de collectible waar ik het meest trots op ben:

De GTA IV Key to the City, die je van Rockstar kreeg als je GTA IV binnen 2 weken (was het volgens mij?) op 100% had uitgespeeld _O_

En wat diversen; de kluis van GTA IV, de Box van de AC:B Codex Edition, het masker van de Castlevania CE, en de doos van de Bioshock 2 LE. (En wat overige stuff :+)

:D

En voor de Budgetgamers onder ons, ja ik heb 'm ook daar neergezet net :+)

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Die Castlevania Lords of Shadow: Collectors Edition is erg nice!

16. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand me uitleggen wat mensen bedoel met: gesealed of seal?

17. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Gesealed is als het plastic folie van die winkel er nog omheen zit. :)

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Toffe collectie dude!
    Vooral die GTA Key to the City is echt speciaal!

19. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Of dat het seal van Microsoft er nog op zit:)

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    En de beste man zegt nog wel dat ie 'm regelmatig gaat updaten :emo:

Deel Deze Pagina