Collin Mc.Rae Rally 3 sucks !

Discussie in 'Algemeen' gestart door ron, 28 okt 2002.

1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    onnatuurlijke auto? enig idee hoeveel tijd erin is gestoken om die zo natuurlijk mogelijk te maken? mcrae zelf heeft er voor gezorgd dat ie zo geil mogelijk handelde, en da ga jij lopen mekken? pfft. stuurt heerlijk man. je bent et gewoon niet gewend omdat dit et eerst spel is wat een beetje natuurgetrouw is.

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Het is niet nodig om iemand af te zeiken omdat hij een andere mening heeft dan jij. :{

Heb zelf CMR3 niet gekocht nog, houd niet zo van rally/race spelletjes. Heb toch nog altijd CMR2 op de PC. Die is/was ook wel leuk. :9

3. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk met deze gast kan ik praten!! Helemaal mee eens!:)

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind CMR 3 wel leuk maar toch heb ik m geruild, omdat je niet met 2 spelers de Championship mode kan spelen. Verder ben je er flink op achteruit gegaan door Deathrow te kopen dat spel is zn geld echt niet waard had dan gewoon CMR 3 gehouden.

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik dacht dat ik zeikerd was met games....8)

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind het belangrijk als je bij een spel met 2 spelers kunt spelen. Dat is ook 1 van de redenen dat ik bv. Splinter Cell niet koop maar bv. Baldur's Gate en Ghost Recon.

En spel voor 1 speler moet echt de moeite waard zijn om te kopen anders koop ik m gewoon niet.

7. kalikiller

kalikiller Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CMR3

Moah, ik heb de demo en ik moet zeggen dat ik hem niet ga kopen. ik heb RSC en ik vind dat CMR3 niet zoveel beter is dat ik die ook moet kopen.
    Het is allemaal wel leuk, maar ik vind RSC gewoon beter (of, anders, goed genoeg), oke, ietsje minder stof dan CMR3 maar thats it. En leuk dat je deur enzo eraf gaat, maarja het is gewoon niet veel beter vinnik. ik had meer verwacht van CMR3, jammer dat het zo tam is allemaal ]:-

8. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Quote :
    Frankly, side by side, RalliSport kicks CMR3’s arse in the looks department, and in every area you could think of. We suspect it’s a case of the product’s PS2 state being a higher priority; an understandable commercial decision, but nonetheless its disappointing to see a machine as powerful as the Xbox not being pushed as hard as it can.

Stomme PS2...:mad: Eerst een Xbox Versie maken daarna down graden naar PS2 ;) ...en dan maar van die stomme PS2 fanboys...kijk es die XboX is niet echt beter...

Laatst bewerkt: 29 okt 2002
  9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm..verbaasd mij toch dat zoveel mensen het tegen vinden vallen. De omgevingen en gewoon hoe die oogt is zekers niet de top voor de xbox, mee eens. Hoe je wagen reageert is wel echt perfect, helemaal naar links op je dpad drukken en je wagen reageert practisch hetzelfde als je in real life vol aan je stuur trekt. Hij reageert zeer secuur....jah...nogmaals, ik vind hem echt heerlijk sturen en dat is al bijna genoeg voor een racer mits de rest er wel redelijk uit ziet. Vette lange banen. Toppertje imho.:9

10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cm3 is het zoveelste bewijs dat games niet geoptimaliseerd worden voor een console. De beweegredenen zijn heel begrijpelijk (money as always) maar als gamer voel ik me toch wel genaaid. Een game kan wel zalig spelen, als het er daarnaast nog een stuk beter uit zou kunnen zien dan zeg ik daar geen nee tegen.

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in, ik vind alleen dat bijna alle games die ik tot nog toe gespeeld heb, op een paar uitzonderingen na, er allemaal niet echt super er uitzien. In een adventure game breekt mij dat gelijk op, ik kom niet in het verhaal als ik allemaal platte honden en vierkante bomen zie bij wijze van spreken.
    Bij CMR3 was het, ik doe demo erin(is de final version dus niet iets gelikter?) en zei tegen vrouw"Hmm..ziet er niet zo strak uit, tjek die boom enz." Maar na een kwart rondje zat ik gelijk vol in het rijden en begon te schreeuwen dat ik hem snel moest kopen....gameplay/besturing heeft de strijd gewonnen.:9
    En ik ben toch echt wel een grafische slet.:p

12. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gameplay is ook zeker iets waar ik de meeste waarde aan hecht maar ik zou het toch ook wel leuk vinden als een spel op me nieuwe console een stuk beter zou smoelen dan op me 3 jaar oude console.

13. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    hmm het eerste spel moet ik nog tegenkomen wat een realistische besturing heeft. Want als je op natte modder aan je stuur rukt of gras glij je gewoon rechtdoor hoor, en op asfalt niet dus als dit verschil er al inzit is het al beter.

14. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    OMG
    WAT ZIJN JULLIE ZEIKERDS!....

je mag natuurlijk je mening wel geven, maar je moet gewon dom weg je kop houden als je niet van dit soort genre games houdt.
    Ik hou van bijna alle games, Deathrwo is een Zekrer toppertje, Cmr3 zal ook wel Leuk zijn. als de graphics niet zo uber zijn speel ik het alsnog want je vin deze game leuk anders koop je hem niet toch, zoja Zonde van je geld en ga reviews of preveiws lezen of desnoods filmpjes van ingame opzoeken! :mad:

Ik zelf ben geen zeiker maar wordt er een als jij gaat zeiken terwijl je er niet in geïntresseerd bent!

1 Ding is zeker.
    Deathrow Ownt!
    CMR3 Zol ook Ownen!
    Splinter Cell OWNT HELEMAAL!!!!

En dit is een FEIT!

:D:D:D:D

15. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb CMR2 heel, heel, heel veel gespeeld en vond RSC dan ook eigenlijk altijd maar een goedhoudertje totdat "de echte" CMR3 zou uitkomen. Vandaag dus opgetogen naar de shop gegaan en éénmaal 69,95 uitgegeven voor een vers exemplaartje Colin McRae 3.

Wat een ellende.. :'-(

Okay dat het grafisch niet je-van-het zou zijn dat wist ik inmiddels al wel en daar had ik me ook op voorbereid. Maar dat
    de handrem op "rood" zit vinnik raar. Dat je moet schakelen met of "groen/blauw" of "zwart/wit" vinnik stom. Toen ook nog bleek dat er nauwelijks vibratie in zit werd het echt irritant.

Bomen waar je dwars door heen kan. Kleine paaltjes waardoor je direct stil staat. Geen ghost car. Geen rally racen (tegen andere AI autootjes). Als je multiplayer doet dan rij je wel allebei dezelfde baan maar je komt elkaar nooit tegen. Geen system link. Inconsistente interface. En ga zo maar door..

Als je net als ik een betere game dan CMR2 verwacht dan zul je dat niet vinden in CMR3!!
    (en het ergste is nog wel dat ze het in het bijgeleverde "The Making Of" videootje al hinten op deel 4, wat veel beter moet gaan worden).

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het spel zelf niet, maar vind het wel geinig te lezen over die paaltjes waardoor je gelijk stil staat.
    Sommige hier vonden dat dat bij RSC lomp was, maar nu heeft het grote CMR3 het zelfde.

Maar aangezien ik de hype van dit spel al van het begin volg begrijp ik wel dat dit spel door enkelen verdedigd word..
    Als je op dit forum al maanden van te voren gaat lopen verkondigen dat CMR3 de vloer aan zal vegen met RSC, dan zal je niet uiteindelijk niet makkelijk toegeven dat het maar matig is.

Dan krijg je van die argumenten: "Het ziet er niet zo mooi uit, maar de besturing is super".
    Kijk, als dat is wat ik wil, koop ik wel een PS2.

17. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    daar heb je wel gelijk in jah, et word tijd dat er eens iets perfects uit komt. cmr 3 is wel vet et scheurt wel lkkr, de omgevingen zijn idd niet geweldig, maar de auto models zijn duidelijk mooier dan die van RSC.
    voor de rest had een 2-4 player rally mode op 1(!) baan een hoop goed gemaakt, maar jah.
    spel developers zijn op sommige vlakken nog een beetje amateuristisch, ze weten soms niet wat belangrijk is.

18. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    heb CMR 3 binnne, en ik ben er tevreden mee hoor. Realistisch schademodel, phatte besturing, uitstekend geluid, en :9-gameplay. Grafisch ziet de omgeving er dan mischien niet over-the-top uit, de auto is wel goed uitgewerkt.

Gameplay bove grafisch, zeg ik altijd maar....

mzzl Munch and Abe

19. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt mij enorm op dat veel mensen die nu zeggen gameplay boven graphics dit destijds over Turok juist niet zeiden.

Toen was het: ik heb niet voor niets een Xbox gekocht dus als de graphics niet mooi zijn dan hoeft het voor mij niet.
    Nu hebben we een spel dat duidelijk en op een luie manier geport is van de PS2, waar enkele belangrijke features uit zijn weggelaten en dat in mijn opinie ook qua gameplay tegen valt en nu is het kennelijk allemaal wel goed. Vreemd...

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat viel mij ook op (vooral bij dit spel).
    Daarom had ik deze thread heb gemaakt:
    Multiplatformgames discussie
    Want als je graphics toch niet zo belangrijk vind, waarom neem je dan een Xbox?
    Dan kan je beter een PS2 nemen, toch?

Laatst bewerkt: 30 okt 2002

Deel Deze Pagina