1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colony

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Fardo, 6 apr 2005.

1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha dis echt vet, eerste keer dak een thread zo heb zien groeien :D

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nogmaals het lijkt me geen slecht idee .. als je dan ook nog een besloten 90 dagen niet goed geld terug forumpje kan maken :p

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat heb je ondertussen vrij duidelijk laten merken Fardo.
    Je begint wat vervelend te worden.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    fardo begint niet echt vervelend te worden... al die mensen in die thread die gaan roepen dat ze er niks van snappen beginnen vervelend te worden! ik ben net een uurtje weg geweest om ff te eten, en toen waren er alweer 100 reacties ofzo bij..
    het loopt nu echt al uit de hand.. dit is de snelst groeiende thread ooit volgens mij! ga jij maar eens nomaal proberen alles door te lezen.. dan ben je een uur verder, en dan zijn er alweer 100 reacties bij!

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En jij verwacht dat een apart subforum zal helpen? Dan krijg je misschien meerdere grote threads waarin iedereen loopt te vragen wat de bedoeling is. Dat houd je toch, dat voorkom je niet, ook niet door een subforum aan te maken. Sterker nog, ik denk dat het er alleen maar onduidelijker van wordt. Waar wil je zo'n subforum mee vullen?

Nogmaals: deze hype is nauwelijks een dag op gang. Veel te kort om er een heel subforum voor te besteden, waar slechts een enkeling écht interesse in heeft.

We zullen het voorlopig eens aanzien en als er over een tijdje nog net zoveel animo voor is als nu kunnen we een subforum overwegen. Op dit moment in ieder geval niet.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ok, je hebt inderdaad wel gelijk dat het nog maar erg kort op gang is.. maar we zullen vanzelf wel zien of het aanhoudt..

trouwens gaan jullie hier ook een 2e deel van maken als het boven de 1000 posts komt?? dan mogen jullie hem morgen alweer sluiten denk ik

7. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Maar kunnen we ook geen topic maken in de green mile? Zodat daar oplossingen kunnen worden gepost waar niet iedereen zomaar bij kan.

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee, ik denk dat het bij dit topic weinig nut heeft om het op te delen in meerdere delen.
    En wat is het nut daarvan? Nee, dat lijkt me geen goed plan.

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dat heeft net zoveel nut als het opdelen van de pats-threads ;)

10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Waarom heeft het bij andere topics wel nut om ze op te splitsen?

11. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap egt niet van dat spelletje maa rik heb me wel aangemeld

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    imho ... is dit een pre-E3 .....

Dit spel heeft structuur nodig geen chaos

er zijn al verschillende manieren om punten te scoren en vragen van mensen

1 ) Challenges (de vragen)
    2 ) Colonisten (leden of wat anders?)
    3 ) Contribution (bijdrage ... vragen bedenken)
    4 ) Bonussen (foto's maken met het xbw colony logo)
    5 ) verder blijven nieuwe users dezelfde vragen stellen (moet een faq komen)
    6 ) we krijgen als beloning plaatjes

zoals deze (speculatie xbox 2 looks)

7 ) sites van onze concurenten (nuttige links)
    8 ) Links frontpage ourcolony.net speculaties

als je dit allemaal in 1 thread wilt stoppen blijft het een chaos ... (dit waren mijn laatste woorden die ik er aan vuil wil maken :eek:

Daarnaast heeft men ook al gezegd dat de xbox voor E3 onthuld word...

als we dit spel willen winnen, moeten we dingen organiseren ... geen chaos laten ... want dan haken mensen af .

Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    I agree. En zeker aangezien XBW's eer een rol speelt, samenwerking van groot belang is, moet het helder gemaakt worden. Ik ben voor een subforum.

14. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kunnen anderen onze antwoorden niet bekijken die ook meedoen aan die 'competitie'.

Edit: kijk ff in de centrale thread wat ik heb gevonden.

Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  15. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook in voor een speciale forum voor dat hele ourcolony.net gedoe.
    Iedereen praat maar door elkaar en als een challenge is opgelost zeg iedereen wat het antwoord is maar hoe iemand er aan komt is niet duidelijk.

16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nogmaals: over een tijdje (laten we zeggen een week) zullen we de stand van zaken bekijken en dan bepalen of er een subforum komt of niet. Nu is dat gewoon te vroeg.

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Misschien is een subforum ook een beetje overdreven momenteel. Maar dat betekend toch niet automatisch dat er maar 1 thread mag zijn? Doe dan 2 ofzo, of 3. Ik roep maar wat....
    Dan heb je niet gelijk al dat gedoe om een subforum te maken, en dan heb je wel al wat meer overzichtelijkheid.

Natuurlijk niet dat iedereen als een gek threads kan aanmaken, gewoon 1 in overleg met een mod / admin? :)

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat zou ik een goede tussenoplossing vinden :)

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Mag die grote topic dan dicht dat we dan samenvattingen maken ...? In overleg met een mod of admin ... bedankt dw

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ok... dan laat ik het aan jou en Goiz over om een nieuwe thread (of 2 dus, om het wat op te splitsen) te maken, dan kan de bestaande thread idd dicht zodra dat gebeurd is.

Eventueel is het idd een goed idee om één thread in de Green Mile te plaatsen om buitenstaanders buiten te houden.

Maar dat laat ik aan jullie over :)

Deel Deze Pagina