Het is idd een vette game geworden voor de Xbox. Ik dacht in de tutorials ook:"Fak dit ga ik dus echt allemaal nooit onthouden". Maar als je er eenmaal inzit speelt het perfect.
LaZZ tief asjeblief ff op met je 'RUILEN??' of weetik veel. Volgende keer dat je zoiets doet of in X-bazar gaat huilen als iemand iets anders zoekt krijg je een waarschuwing.
Ik ga morgen is in de plaatselijke gameshop kijken de top 1 toys hebben ze altijd maar een stuk of 10/15 games voor de xbox.:r
WouteR waar slaat dat in vredesnaam op? OK ik zal voortaan een PM sturen maar dat kun je ook normaal vragen hoor. Dan zal ik dat eerder doen dan dat je zo begint te saniken want dat slaat echt nergens op. Zit jou toch ook niet af te zeiken omdat je hier ligt te janken omdat iets verkeerds zei ofzo....
wat doe je nou dan hij heeft gewoon gelijk je moet niet aan iedereen gaan vragen of ze een spel kwijt willen als ze dat willen,openen ze wel een thread in xbazar, tjeez.
Heb ik al lang gedaan dus ik snap jullie niet. Btw, gelieve wer ontopic te komen (moet ik dat zeggen?).