1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 dec 2006.

  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Wil screenshots!!!!!!!!!!! 8)
     
  2. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Got it. ik kom nu online.

    EDIT; Ik kan niet online komen... Ik kan geen verbinding maken met de server. ik probeer over 15 min opnieuw.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je hier een beetje pc voor nodig of kan het ook wel met een wat mindere?
    zit eraan te denken om hem ook te halen alleen weet niet zeker of mn pc het wel trekt...
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie bovenaan :)

    @ Eman : Ik ga nog ff gauw wat eten en dan kom ik eraan. Ik zit in Casual.

    @ LangeJan : Ik zal wel ff een screenie maken als ik een leuk Scrin legertje heb :cool:
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    danke:thumbs: morgen vrijdagje, net tentame week achter de rug, dus ik weet wel wat ik morgen ga doen:D
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je geluids- en videokaart moeten wel DX9.0c compatible zijn, mocht dat belangrijke informatie zijn die ik vergeet.
    En als je Vista draait gaan de systeemeisen iets omhoog : dan geldt een P4 2.2 Ghz, 1 GB RAM en 128 MB videokaart.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  7. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme! ik kan geen connectie maken... lijkt wel of de server offline ligt. heb jij het probleem ook? Ik ga nu even rondzoeken op het internet...ik denk dat het te maken heeft met de nieuwe patch. Deze ging deze nacht uitkomen.

    Ok, ik geraak er deze avond neit meer... moet router gaan resetten, en die staat beneden... M.a.w, dan moet ik helemaal naar de kelder. En het onweert hier nu... niet echt zin... :confused:

    Trouwens, heb je toegevoegd op MSN. Indien ik vandaag niet meer online kan komen op C&C, morgen dan? Welk uur had je dan in gedachten? maar... ik ben dan niet in de namiddag vrij...
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb 256 kaart erin zitten, en dacht ik een 2.nogwat dualcore dus moet wel lukken denk ik:)
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen melding gehad op MSN :eek: Maar morgen komt mij ff niet zo goed uit. We spelen wel een andere keer een potje :)
     
  10. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    OK. je stuurt me maar een bericht via het forum. ik ben er net zo vaak online als op MSN.

    Anders zend je je e-mail ook eens. Weet neit eens of ik de goeie heb :
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  11. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Jaja, dit is eindelijk weer eens een game wat me echt aan de computer gebonden houd _O_ Schitterende graphics, zit nu geloof ik in missie 2 (allereerste reken ik niet mee..) maar echt, good old C&C heerst weer als vanouds \o/ \o/
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, nog zo'n enthousiasteling :) Heb jij anders zin in een potje co-op tegen de computer ?
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2007
  13. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    *vervloekt zijn internetconnectie en die patches*
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu idd een patch aan het binnenhalen. Probleem is alleen dat ik volgens mij niet de enige ben :mad:
     
  15. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    49 seconden... Maar om 9 uur 's ochtends downloaden heeft nog zijn voordelen :)

    PS; Ik kan op C&C online dinsdagvoormiddag, de gehele woensdag en donderdag tot 's avonds. ik weet neit of ik dit weekend kan, dan zit ik op 2de PC en ik weet nog niet of hij dit kan draaien.
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    gister een korte skirmish gestart. Zag er allemaal goed uit. Straks maar is met de campaing beginnen
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    zal je alleen maar bevallen ;)
    die campain is ook weer erg goed.
    Shame dat ik me economie moet leren
     
  18. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan het dat ik niet online kan
    ik heb een account en alles maar dat typ ik in maar kan niet aanmelden klikken:confused:
     
  19. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Al geregistreerd?
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat er geen Campaign is voor The Scrin, vergeleken met hun vind ik de Nod en GDI maar standaard (niet zozeer qua ability's, meer qua uiterlijk) :+ Nja, dan maar Skirmishen en online spelen tot ik erbij neerval \o/
     

Deel Deze Pagina