Inderdaad, volgende keer beter. Zal zeker niet voor dinsdag zijn, voeding van PC is gesneuveld en ze komen pas di of woe herstellen.
Ik vermoed van niet omdat je "maar" een FX5600 hebt. Kijk anders op http://www.electronicarts.co.uk/news/10732/ *edit* Werkte bij mij alleen maar goed onder Internet Explorer...
Mensen, download anders gewoon even de demo. Een betere graadmeter om te testen of de game op PC A met die en die videokaart of PC B met die en die processor lekker gaat draaien is er niet. En dan kun je voor jezelf beslissen of je genoegen neemt met de graphics, de resolutie en het aantal fps wat je haalt. Wat de een mooi vind en lekker vind draaien is voor de ander weer lelijk en te schokkerig, en vice versa. Anyways, iemand zin om vanavond nog een paar potjes te spelen ? Ik ben eventueel beschikbaar nu
Ik zou dolgraag willen, maar krijg sinds gistermiddag telkens of een (critical)error, beeld freezed compleet waardoor alleen een reset van het systeem helpt of ik word er na 2 minuten uitgegooid ... Word dus wachten op de patch die ze deze week online gooien
Ja Ontzettend veel mensen hebben last van bugs, disconnects en routerproblemen. Ze zijn nu bezig met een noodpatch (1.0 en die gooien ze deze week online. Althans, dit zeiden mensen van EA zelf in de online lobby. Dus ik ga er wel vanuit. Is me 1 keer gelukt om een battle online te spelen alleen toen ik bijna won werd ik eruitgegooid en sindsdien lukt het me niet meer om online te komen
Vreemd, ik heb nog niet zoveel problemen gehad met online matches. Draai je Vista trouwens, of gewoon XP ? Want ik dacht dat er onder Vista wel meer problemen waren dan onder XP....
Draai het onder Windows XP. EA erkent ook in het keuze menu (als je net bent ingelogd) dat er fouten zijn met het gehele online gebeuren en dat ze er van alles aan doen om de bugs te verwijderen. En het zal mij benieuwen of ze dat gelul ook waar kunnen maken
Hmm oke, ik merkte wel dat eerst tijdens het naar beneden scrollen in available games de scrollbar elke keer weer terugschoot. Dat hebben ze met 1.2 verholpen. Voor de rest heb ik nog niks echt storends gehad. Maar is er echt niemand die zin heeft om een potje te spelen ?