Deze nacht, bedoel je dan? (aangezien je zo laat reageert) Ik kan in ieder geval! (is wel al 3 weken geleden dat ik het speelde, crap voeding.)
Eum.. ik heb de GDI-campain al een tijdje uit. Nu... kan ik die laatste missie niet opnieuw spelen? neen, ik heb er geen save van... en ik heb ook geen zin om alle eerste missies te gaan klaren. En... liggen denservers van C&C3 plat ofzo? Ik kon ook niet online.?
Is er een andere noob die een keer tegen mij een potje wilt? Want ik word altijd keihard de grond in getrapt, ik ben nog niet zo bekend met het genre ^^ Alleen Total war en Company of heroes kan ik wel
Ik ben deze game eindelijk aan het spelen! Gaat dit de eerste RTS na Warcraft 3 zijn die ik ga uitspelen?
ik kan niet inloggen heb eht spel gekocht en heb de patch 1.09 gedownload en dan wil ik inloggen en dat wil niet ik heb me al geregistreert bij ea maar als ik dan probeer in te loggen krijg ik melding van faled to connect me internet verbinding doet het wel goed maar hoe kan ik dat oplossen.