Tof, gelijk ff downloaden Zal wel zoals gewoonlijk weer geen native widescreen support inzitten. Kut EA
ik las op Tweakers dat hij iig wel breedbeeld resolutie ondersteunde, hij speelde op 1400*1050. dus wie weet zit nu trouwens op 98%
w00t ! Je hebt gelijk, native widescreen support ! Ze hebben het eindelijk geleerd daar bij EA Verder is mijn eerste indruk van deze C&C weer uitstekend, het ziet er goed uit en het voelt vertrouwd aan. Alleen jammer dat de aliens niet speelbaar zijn in de demo.
Usenet FTW! (had het altijd al eens willen zeggen ) Nu even kijken of die op mijn high tech pc werkt.... :{ Voor de usenet gebruikers kan je het hier downloaden! EDIT: Spel gespeeld, maar niets voor mij. Jammer, want vond het altijd wel een leuke serie.
Waarom is het niks dan ? Want als je de serie altijd leuk gevonden hebt, kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat deze dan tegenvalt....mja goed Ik krijg trouwens het enige C&C3 exemplaar wat Replay Den Bosch binnen gaat krijgen (sinds kort krijgen ze zo af en toe ook PC toptitels binnen, voorheen was het alleen consoles....Burning Crusade ligt er ook te koop) De demo draait trouwens heerlijk
Mijn broer is niet thuis dus kan geen super screens zien. Laat is wat mooi zien met je pctje Issie trouwens ook dual screen, netzoals SC?
Volgens mij niet.... Maar ik zal zometeen ff een shotje maken voor je ! EDIT : Your wish is my command
Dit spel (itt SC) draait echt als een tierelier! en dat met mn Radeon 9600 Pro De gameplay is echter nog steeds hetzelfde en wordt dus zwaar gekickt door SC. Ik zsal het toch wel sowiezo gaan spelen voor de Single Player Campaign
Mja zoals de PU het ookal omschrijft, C&C3 kun je spelen terwijl je chips eet/bier drinkt/whatever....SC is veel diepgaander idd, maar daar moet je maar net zin in hebben. Ik denk dat ik het voor deze keer toch maar bij de simpelheid van C&C hou
Het duurt echt ongelooflijk lang via xfire, waarschijnlijk zitten zo'n 1 mil mensen die demo nu te downe
Boeien....ik vind Generals er nog steeds goed uitzien Damn, wat issie weer gaaf zeg Die demo blijft tot de release mooi op m'n PC staan 30 maart....
Leuke demo inderdaad. Hier een korte impressie van mijn kant, had geen zin om het over te typen. Over het algemeen positief.
Heb het stukje gelezen, kan niet anders zeggen dan dat ik het zo goed als met je eens ben over de dingen die je zegt. Vooral dat laatste, de game is eigenlijk een kruising tussen het oude en het nieuwe uit de serie....en dat is in mijn ogen alleen maar positief. Daarnaast gewoon goede graphics, snelle arcade stijl....precies waarom ik C&C speel dus
Owow wat is dit spel vet De actie, de fenomenale graphics, snelheid, ingame movies. Dit is C&C op zijn best \o/ Echt, na het spelen van de GDI Prologue wil ik meer en kan echt niet wachten totdat ik de defenitieve versie op mijn pc heb staan Deze demo is schitterend en smaakt naar meer \o/