1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 dec 2006.

  1. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Positief is dat ik nu opeens wel EVA hoor, dus ik hoor nu wanneer een gebouw klaar is, een enemy unit is gezien, een gebouw kapot is, etcetera. Dit hoorde ik eerst op een gekke manier niet.
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm oke, ik dacht al....want ik heb net nog zitten spelen en ik hoor EVA ook gewoon :eek:
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2007
  3. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nu wel, scheelt een hoop. Slaapze;)
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Slapen ? No friggin' way :cool:

    Weltrusten kerel ;)

    Hier trouwens nog een klein stukje van mij over de game, uit het screenshot topic :

    Hmm, bij mij is het een beetje net andersom. Ik vind RA/RA2 ook steengoed hoor, maar ik vond Generals ook wel weer gaaf. Met dat sterrensysteem. Wat ik weer minder vond aan Generals was dat ik voor elke categorie de specifieke unit/het specifieke gebouw eerst moest aanklikken....en in C&C3 kan dat allemaal vanuit 1 menu, met de simpelheid van RA dus. Daarbij heb je nog steeds Super Weapons, alleen deze keer kosten ze geld zodat je wat meer keuzes moet maken. Nee, ik denk dat EA mij deze keer de ultieme C&C game gaat schenken. Ik word namelijk heel blij van deze demo, en ik wil niet weten hoe blij ik word van de volledige game _O_ The Scrin lijken me trouwens ook gaaf om mee te spelen, al bekruipt mij ergens ook weer het gevoel dat ze misschien een klein beetje te overpowered gaan worden. Maar ik vertrouw erop dat dat wel mee zal vallen, ik ben in ieder geval erg benieuwd :)

    30 maart :'-( Nja, tot die tijd nog maar ff met de Witch-King spelen :cool:
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2007
  5. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het komt door de GFX. Die zijn zo slecht hier, alles op het laagst en dan net op 1024*720 (uit me hoofd) Dus dat drukt de pret wel een beetje. Jammer maar helaas. Speel em nog wel eens als ik een betere pc heb.
     
  6. Jeroentjee

    Jeroentjee Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begin van Strategie games te houden als ik dit topic zie hoor!
    zeker strakke graphics. maarjah op deze brakke pc zal hij nooit kunnen draaien
    i guess :p
     
  7. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet zwaar. Op een X800-ati kaart draait hij al op z'n hoogst.
     
  8. Jeroentjee

    Jeroentjee Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ook op een Nvidea 6600 :p?? :p whahhaa
     
  9. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet op z'n hoogst, zeker wel goed speelbaar.
     
  10. Jeroentjee

    Jeroentjee Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ok toch nog wel ff kijke dan tnx m8!!
     
  11. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn PC heeft een 805 dual core en 1gb RAM, maar volgens mij zit er een hele slechte videokaart in (ATI radeon xpress 200 video) en is de computer verder best aardig. wat voor videokaart raden jullie me aan voor dit spel?
     
  12. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    7600GS PCI-E
     
  13. Shizzel

    Shizzel Guest

    Een Blue Screen of Death (blauw scherm enzo, kan alleen de PC nog maar uit doen) wordt toch veroorzaakt doordat er te weinig RAM geheugen is? Dus dat wordt verhelpt als ik alles lager zet?

    Want ik was gister lekker half uurtje aan het spelen, hoppa, BSOD. Lekker dan.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    In Windows XP? Bestaan die dingen nog?
     
  15. Shizzel

    Shizzel Guest

    Kennelijk wel ja, al krijg ik de tekst niet elke keer. Gewoon alleen een blauw scherm, en 1 vd 5 keer (5x totaal gebeurt) een blauw scherm met tekst.

    Najah, op Tweakers al advies gekregen om Memtest86 een nachtje te runnen, ga dit vanavond dus ff doen.
     
  16. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Die demo loopt bij mij goed ,maar heb de turtorial gedaan, en missie.

    Nu skirmish 1 keer gespeelt maar dna heb je die demo toch ook wel weer gezien?
     
  17. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    tjah, ik ben nou eenmaal verslaafd aan die Skirmish 8) dalijk ff Hard probere *)

    is trouwens ook leuk om med de Nod te spelen, je moet zo'n engineer in hun basis zetten \o/

    edit// alweer een nieuwe manier om als de Nod te spelen! :)

    edit// dit werkt jammer genoeg niet bij de aliens,, dan staat er Defeated :+
    maar dit werkt (OOK) wel bij AI personality :)
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  18. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Damn, wat een fantastische demo! Ik heb vroeger C&C wel gespeeld maar nooit een die hard fan geweest (lang leve StarCraft), maar ik ben nu erg enthousiast; fijn spelende user interface, schitterende graphics en er zit lekker vaart in, je hoeft geen eeuwigheid te wachten totdat een gebouw of unit klaar is. Er staat gewoon bij hoeveel seconde het duurt om een gebouw te bouwen, vond ik wel grappig maar ook erg handig :)

    't Verbaast me trouwens dat ik 'm op een redelijke pc (Pentium IV 2,8 GHz, 1024 MB geheugen en 256MB nVidia GeForce 6800) op High kan spelen, ik had Low tot Medium verwacht...
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel is niet zo zwaar als de meeste mensen denken :)
     
  20. Wii

    Wii Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan imeand mij even vertellen waar ik de specs van me pc vind, ja weet het ben dom |:-

    Bij mij loopt de demo als een paard zeker mooi. Het mooie is nog wel, ik heb geen eigen pc speel gewoon op die van me pa en ma. Maarja drekt nog ff met de nod spelen skirmish.
     

Deel Deze Pagina