windows toets - uitvoeren - DxDiag OfftOpic: is er nou eigenlijk al een progje die werkt op Vista om je grafische kaarte over te clocken?
Intel pentium 4 CPU 3.00 GHz 1024MB RAM geheugen NVIDIA GEFOCE 6500, ruim genoeg om deze game goed te laten draaien wat raden jullie mij aan kan dit high aan ?
Lijkt me vergelijkbaar met die van mij, dus ja. Maar als je 'm opstart, worden trouwens automatisch de meest optimale instellingen ingesteld, dus ik zou er niet te veel aan gaan veranderen...
Ik vind het jammer dat je de singleplayer map niet in multyplayer online kan spelen. Hierdoorr gaat de demo toch snel vervelen vind ik.
Vanmorgen eventjes met me broer mee gekeken (alles op hoogst en 1600x1200), en het zag er echt heerlijk uit, laadtijden waren volgens mij broer ook maar iets van een paar seconden. Enigste wat ik zo heb kunnen zien is dat je niet ver kan uitzoemen, je staat heel dicht op je units. Voor de rest wil ik hem eerst zelf nog even onder de loep nemen en spelen.
Idd... jammer dat je niet verder uit kunt zoomen. Nu ik Supreme Commander gewend ben is dat wel een gemis. Tevens vind ik het ook maar weinig units. Me wants more! Verder ziet de game er wel aardig eruit. Ik ben niet echt heel onder de indruk maar alles loopt wel mega soepel. Ik verbaas me er over hoe snel de game word geladen. Echt snel hier. Ik zal straks wel ff wat screenshots posten.
Er zullen nog wel FOV fixes komen van de een of de ander, ik hou gewoon het widescreengamingforum in de gaten....in C&C Generals Zero Hour kon ik ook veel verder uitzoomen dan default in de game mogelijk was, dankzij een simpele oplossing.
Ja, de laadtijden bij mij zijn ook opvallend laag. Je kunt inderdaad niet al te ver uitzoomen, klein minpuntje, valt in 't niets bij alle pluspunten @ BeZaX: hoe kun je ingame screenshots maken, gewoon met de PrintScreen knop op 't toetsenbord?
Sorry guys ik ben mischien echt een n00b met RTS-games,maar heb toch een vraag. Ik heb de C&C demo gedownload en de tutorial gedaan en gecomplete. En ben daarna aan de demo-mission begonnen. Ik heb vervolgens ontzettend veel infantry gebouwd en ongeveer een 5e heb ik op pad gestuurd om de objectives mee te killen/opblazen. En vervolgens zoom ik terug naar m,n basis,is m,n hele basis aan gort geschoten!? En dat terwijl ik iets van 4 helicopters had staan een mammoet tank en wel 8 infantry troepen? Wat doe ik fout (en dat nog wel op easy)
Dit spel is echt top, vind het alleen laag van EA om de BFME2 engine te upgraden en gebruiken aangezien deze engine weer een upgrade was van de Generals engine.
Als er op de radar een soort teken is van zo'n rondje betkent het dat er op die plek aangevallen wordt, soms hoor je het zelfs nog van zeggen.
Leuk weetje : ik heb vandaag van mijn gamesshop vernomen dat iedereen die C&C3 pre-ordered schijnbaar de zogenaamde "Kane Edition" van de game krijgt. Een Limited Edition dus, welke sowieso een bonus DVD met daarop extra materiaal (making of e.d.) zal bevatten, die je dus echt gaat willen hebben !
Ik vind de extra's die erop staan een beetje mager. Een paar extra maps en wat filmpjes. Oh, en een wallpaper.
ff een vraagje tussendoor wanneer komt deze game uit voor de 360, ik weet dat er 23 maart staat, maar bij nog geen enkele game shop kan ik hem nog bestellen.
Ik heb de demo gespeeld, was heeeeeel vet. Alleen bouw je die skirmish map in een kwartier vol met units (medium) Ohja die laadtijd is echt 4 seconden ofzo, groot pluspunt.
Ik vind de NOD eerlijk gezegd erg underpowerd vergeleken met de GDI .. of de GDI is juist overpowered de GDI bouwt een paar juggernauts en mammoth tanks en het is einde verhaal voor de NOD