1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Games' gestart door TheProf82, 13 dec 2006.

  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nu al dat The Scrin mijn favoriete ras gaat worden, puur om hoe die beesten eruit zien _O_ Echt ontzettend gaaf en precies mijn stijltje, doet me erg denken aan Starship Troopers e.d. :) Hij is nu bezig met installeren....jullie horen binnenkort wel weer van me :cool: :+

    EDIT : De game scoort trouwens een nette 9.0 op GameSpot :)
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2007
  2. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    ik zal morgen ook maar even door het winkelcentrum lopen... kijken of ze hem dan ook al verkopen :): zou mooi zijn als ik nog een kane' editie kan bemachtigen maar ik ga er niet vanuit.
     
  3. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon hem al kopen, maar heb me ingehouden:D
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ? 8)
     
  5. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik mis in de startpost zijn de specs. Of ik kan niet meer zo goed lezen, wat wel zou kunnen... Na de examens.
     
  6. Slavefriese

    Slavefriese Always on the run

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de KANE EDITION een paar weken geleden via Free Record shop besteld en krijg hem morgen binnen. kan echt niet wachten om hem volledig te spelen:) :) :) :)
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De systeemeisen vallen reuze mee, een P4 2.0 Ghz processor, 512MB intern en 64MB grafische kaart zijn voldoende. Uiteraard niet om met alle eye-candy te spelen, maar de game is echt zo zwaar niet als sommige mensen denken :)

    Anyways, ik heb net ff gauw een Skirmishje gedaan met The Scrin. Ze zijn, zoals ik al dacht, echt gruwelijk _O_ Misschien zelfs wel iets te gruwelijk 8)

    *Gaat snel weer verder spelen :D
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  8. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Eum... zie ik dit slecht? Volgens Game mania is hij pas verkrijgbaar vanaf morgen? Kan toch niet? ik hoop hem zowieso... Heb hier nu al veel positieve dingen over gelezen en het is eeuwen geleden dat ik nog een strategygame aanschafte (age of mythology).

    Bron
    http://212.123.29.37/gamemania.asp?action=c&group=4
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    De releasedate is 29 maart, das morgen jah....maar bij Replay was ie gisteren al binnen dus heb um maar gelijk opgepikt. Vannacht een paar potjes online gedaan met een Amerikaan, gewoon co-op tegen twee Medium AI's....was echt vet :) Die Scrin zijn zo ubergaaf, kan er maar niet over uit _O_ 8)
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2007
  10. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Over exact 20 minuten is-ie binnen... Ik kan niet wachten!

    (ok, ik moest het gwoon ergens kwijt... :))

    EDIT; is nu aan het instaleren! Heb nog de laatste Kane-edition erbij kunnen stekken voor maar 3 euro meer :)
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  11. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok.. Prachtig spel! Het is een zeer goede koop geweest.

    Maar... ik kan niet online... Daarvoor moet je je registreren. Maar ik kan niet (knop licht niet op) op registreren klikken. Wat doen de anderen om wél online te geraken?
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer je game eens te registreren vanuit het startmenu, zo heb ik het ook gedaan namelijk.
     
  13. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, is gelukt.. na een paar keer proberen in ieder geval. EA kan wel veel vragen stellen...

    Trouwens, wanneer ben je eens online?;)
     
  14. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ooh geweldig! Wist niet dat ie al uit was. Ga hem meteen halen. :)

    Misschien binnekort aan paar potjes tegen elkaar spelen?
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Eman : Meestal 's avonds laat of 's nachts (ben nogal een nachtmens)....maar ik kan wel een keer een uitzondering maken hoor ;)

    @ Zifnap : Goed idee, moeten we zeker eens doen onder mekaar. Hij is zo gaaf, gaaf, GAAF !! _O_
     
  16. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    inderdaad, moeten we zeker eens doen. Misschien eigen clan maken? Is maar een voorstel.

    En ja, hij is gaaf, gaaf, GAAF! GAAFST!

    EDIT; ga even mijn naam achterlaten... ik noem Z3R0Volt (nee, komt niet van Z3R0-Pr4dox... Vroeger zat ik samen met een maat van me in een clan van BF2. Is er nooit uitgegaan. :p
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond co-oppen tegen een stel Medium A.I.'s, anyone ? Ik ben in ieder geval rond middernacht online. Username = Z3R0-P4R4DOX
     
  18. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke map? noobsonly of casual ;)? Ik kan dan wel ongeveer. Niet zeker, maar wel 80%.

    heb net tegen 2 gewone mensen gespeeld. man, die ene was niet doenbaar! ik val aan met 150 eenheden en nog niet willen sneuvelen...:+ :lol:
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    lol ik vind wel dat het zoeken naar een online game wel erg lang duurde bij mij.
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    The Rocktagon, die map voor 8 players. Maar dan gewoon met 3 man tegen 2 Medium A.I.'s ofzo. Ik ben nu toch thuis, dus ik kan eventueel ook eerder spelen. Heb je trouwens een headset ? Voice chat wordt namelijk gewoon ingame ondersteund, geen TS ofzo nodig. Als je wilt mag je me je MSN adres PMen, dan spreken we op MSN wel ff af hoe en wat. Datzelfde geldt ook voor anderen :)
     

Deel Deze Pagina