1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Demo maakt me niet zoveel uit. Alleen wel handig dat je ff kan oefenen voordat ik het spel in huis heb
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Voor mij is ie wel belangrijk, omdat ik hem vooral ga vergelijken met de PC versie. Niet zozeer om de besturing (RTS op de console is altijd eff wennen), maar vooral of de graphics niet teveel aan kwaliteit inboeten tegenover de PC versie. Verder wil ik ook graag een redelijke framerate zien, ook al is er veel actie op het scherm. En als vertraging onvermijdelijk is, dan moet de besturing wel vlot blijven. Op deze gebieden vond ik BfME2 echt tegenvallen.

    C&C3 heeft niet echt heel hoge system requirements op de PC, dus dat geeft hoop.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2007
  3. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even naar de achievements gekeken, ze zijn wel te doen, wel grappig zijn de 0 ptn achievements normaal vind ik dat onzin maar nu krijg je die voor negatieve dingen leuk gevonden.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    idd, ik ga de demo zeker ff checken ivm eventuele framerate issues. BFME was verder echt een erg leuk spel maar de diashow die je soms voor je neus kreeg verpestte de latere levels wel behoorlijk.....
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In Dead Or Alive 4 had je ook van dat soort achievements
     
  6. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind t ook leuk gevonden. Alleen mensen die slecht presteren krijgen die achievements. Dus nu maar hopen dat je ze niet krijgt..\o/
     
  7. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    best vaag, je verdient een achievement omdat je bijvoorbeeld je eigen basis nuked..
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    waar staan die achievements?
     
  9. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    thanks! :D
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik vind die achievements wel vet 8) Ik wil die game nu wel graag mijn pa heeft hem op de pc maar dat ziet er echt wel strak uit :p 8)
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    220 punten om het spel alleen al uit te spelen, daarnaast krijg je per ras ook nog eens punten. Gaat wel snel zo met je score :confused:
     
  13. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi toch

    maarja das typisch ea ik geloof ook dat ze een golfgame hadden waarin het mogelijk was achievements te kopen dus dit valt nog mee:thumbs:
     
  14. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 23 dagen wachten op dit pareltje|:-
    ik wou dat ze is een datum gaven voor die demo....
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gaat toch om het spel :x toch niet om hoe snel je het uitspeeld :x tjeez. Op de xbox is primair bedoeld om spelletjes op te spelen en daar kun je punten mee verdienen. Niet andersom, tenzij je je stoer voelt als je veel punten hebt:lol: :lol: :lol: :lol: GET A LIFE!!!! :):
     
  16. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Doe eens een keer rustig, man.

    De Command & Conquer serie is altijd goed geweest. Online is Tiberium machtig, maar ook de Campaigns zijn erg bruut.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 apr 2007
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan echt niet wachten man .. laten ze die f*cking demo droppen .... NU !

    wat ik wel weer erg jammer vond om te lezen .. ( en dat vond ik al met LOTR : BFME ) is dat de camera weer erg laag op de actie zou staan.

    ik las dat in een review voor C&C in een blad .. en dat was precies ook het punt waar ik mij aan stoorde bij LOTR .. tis juist vet dat je meer kan uitzoomen zodat je mee overzicht had .

    Zou t erg jammer vinden als de camera weer zo dicht op de actie zou zitten als LOTR ...
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vind juist dat het punten verzamelen bij deze game best langzaam zal verlopen. Als ik het goed begrijp moet je elke campaign (GDI, NOD en Scrin) driemaal uitspelen, op elke moeilijkheidsgraad? Die GDI en NOD campaigns zijn best lang, zeker als je ze 100% goed (met alle objectives) wilt doen. De Scrin campaign bestaat uit maar een paar maps, maar tegen die tijd ben je al pan gaar. 8) Eerlijk gezegd heb ik er weinig zin in een campaign twee keer te replayen alleen om dan nog extra puntjes te halen. =(
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Gast doe relaxed :+
     
  20. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat met die xbox live Cam wordt echt onwijs vet! :cool: :thumbs:

    Lekker Victory dansjes maken voor de Cam \o/

    kan niet wachten!
     

Deel Deze Pagina