1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Command & Conquer 3: Tiberium Wars

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 20 jun 2006.

  1. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat vind ik juist helemaal niet boeiend. Mij maakt het niet uit of ik win of verlies. Ik speel om te winnen, maar verliezen vind ik niet erg. Ik speel voor mijn plezier. Ik snap sowieso niet waarom mensen zo'n camera kopen, tot op heden is er nog niks leuks voor
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk alleen niet dat een rts op de 360 goed werkt. Op de PC lijkt het me overigens wel een geweldige game.
     
  3. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ja idd, de controls met strategie-games op de 360 zijn bijna nooit chill, das wel jmmr
     
  4. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    er is nog maar 1 rts uitgekomen op de xbox360 hoe kan je dan concluderen dat die controls niet goed werken...
    ik denk dat ze in de toekomst wel nieuwe dingen zullen toepassen qua controls want zelfs EA is wel is inovatief :thumbs:
     
  5. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    de demo trailer staat op live
    en de livevision trailer
    en een aantal themes en picturepacks
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de trailer gedownload en gekeken .. en ik schrok toch wel een beetje dat het er niet echt Veel beter uitziet dan LOTR : BFME :mad:

    die webcam functie is wel tof.. maar vond het toch jammer dat de graphics me zo op het eerste gezicht tegenvielen .. en zoals ik eerder al zei .. staat de camere weer veel te dicht op de actie
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Oei, BfME2 viel me grafisch tegen. Straks maar snel even de trailer downloaden. Het kan natuurlijk ook zijn dat de trailer van lage kwaliteit is? Toch ook maar even wachten op de demo voordat ik hem koop. De PC versie ziet er trouwens echt ontzettend strak uit, maar vraagt niet ontzettend veel van de hardware. Dus het zou er toch redelijk uit moeten zien op de 360. We shall see.
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik hoop ook dat een low quality filmpie was , anders stellen ze me echt teleur .. de game moet net zo mooi kunnen op de 360 als op een high end pc !

    denk dat de demo deze nog wel komt trouwens
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Twee trailers net bekeken. De camera optie ziet er leuk uit, maar die camera is niet iets wat ik snel zou aanschaffen.

    Over de graphics: het viel me eigenlijk wel mee. Die foei lelijke schadows van BfME2 zijn tenminste verholpen en het ziet er allemaal best redelijk uit. Ik vond de graphics er vooral flets uitzien... net of iemand de kleuren heeft teruggeschroefd. Textures lijken ook van iets lagere kwaliteit te zijn. Maar het kan ook zijn dat dit aan het filmpje zelf ligt.

    Mijn hoop dat deze game wat kan worden op de 360 is nog niet de grond ingeboord, maar pre-orderenen ga ik zeker niet. Vooral de demo zal voor mij belangrijk zijn. Anders hou ik het lekker bij de perfect lopende PC versie.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  10. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    in de toekomst misschien wel beter qua controls, maar eerst zien of et verbeterd is bij C&C, khoop het wel
     
  11. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, het wachten is op de demo...
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
  13. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is geweldig nieuws ik kan niet wachten alleen ik ben al vaker teleur gesteld met dit soort beloftes:'-( :+

    edit:

    ik zie sowieso nog niks over die demo op www.majornelson.com staan...
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2007
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik hoop dan dat die morgen komt :)
    Bij Major Nelson hoeft het niet te staan. Die zet de aankondiging meestal pas op zijn site als de demo daadwerkelijk op de Marketplace staat
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ondanks dat ik hem op de PC al heb ben ik toch erg benieuwd. Lijkt me gewoon leuk om op XBL te spelen. Een vriend van me heeft een slechte PC, maar hij heeft wel een 360 in huis. Hoop dat we straks flink wat potjes online kunnen doen.
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bedoeld of de game cross-platform gespeeld gaat kunnen worden moet ik je teleurstellen, het antwoord is helaas nee. Als je bedoeld jullie twee op de 360 tegen elkaar, dan heb ik niks gezegd.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hopen dat de demo vandaag komt. Dan kan ik pas echt zien of deze game echt de moeite waard is.
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Vooral dat laatste ja. ;)
     
  19. basovich

    basovich Guest

    hoe zou je dat dan moeten doen?? bij elkaar kan misschien nog wel maar tegen elkaar toch niet??
     
  20. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik denk dat dat inderdaad niet zal lukken, maar dat het via System Link gefixt zal moeten worden! :)
     

Deel Deze Pagina